Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Ha die KRO-NCRV-VARA vrinden.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze fascisten, onze opa's en oma's draaien zich om in hun graf
Jazeker!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sow, zit je bij de Baudet Jugend?
Nope, dat is helemaal jouw keuze.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jazeker!
Ga je me nu discrimineren om mijn politieke voorkeur?
Ik heb zin om dat lavendelzakje bij Thierry door zijn strot te duwen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:08 schreef Joezi het volgende:
[..]
vieze fascisten, onze opa's en oma's draaien zich om in hun graf
Nee, nog steeds niet.quote:
mooie beschermbrilquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan die bril van Eerdmans nog steeds niet serieus nemen.
Geert heeft Mark gewoon uitgesloten hoor.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
ze wordt Geil van rechtse praatjesquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:21 schreef KingRoland het volgende:
Jinek wilt Baudet echt goed aanpakken
in bed
D66 jugendquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:21 schreef Zipportal het volgende:
Rutte komt vrijdag naar Groningen. Die kan zijn kippenborst natmaken.
Roemer ookquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Geert heeft Mark gewoon uitgesloten hoor.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
10 januari 2016quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:21 schreef monkyyy het volgende:
goed gelezen van jequote:
Jinek ook.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra heeft hier zeker een punt; tien miljoen kiezers die niet op Wilders hebben gestemd, moeten ook serieus genomen worden.
Rutte leidt nog steeds de VVD, of is Rutte nu opeens een prima politicus volgens Wilders?quote:
Weet ik hoeveel Nederlanders hebben ook niet op de VVD/D66/CDA gestemdquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Diekstra heeft hier zeker een punt; tien miljoen kiezers die niet op Wilders hebben gestemd, moeten ook serieus genomen worden.
Klopt, maar dat kan je dan voor elke partij zeggen..quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat weten wij ook niet. Stemmen waren verdwenen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Weet ik hoeveel Nederlanders hebben ook niet op de VVD/D66/CDA gestemd
Hoe krijg je een meerderheid als de PVV aanschuift. Wie komt er dan nog bij naast VVD en CDA.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
Geef PVV maar een kans, dan zien we wel wie er niet durft. Nu kunnen ze dat makkelijk tegen GL(terecht overigens)
SGP/50+/FVDquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hoe krijg je een meerderheid als de PVV aanschuift. Wie komt er dan nog bij naast VVD en CDA.
Die partijen hebben Wilders expliciet uitgesloten; dan zou het kiezersbedrog zijn om alsnog met hem te gaan praten.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Klopt, maar dat kan je dan voor elke partij zeggen..
Dat heb op Feesboek gestaan.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Aldus de kansloze loonslaaf van de VARA
FVD, 50 plus, CUquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:24 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hoe krijg je een meerderheid als de PVV aanschuift. Wie komt er dan nog bij naast VVD en CDA.
Eerdmans is een stabiele factor in bange Rotterdamse dagen..quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Buitendam het volgende:
Maar zo'n Eerdmans is al jaren kansloos in de politiek
En Asscher heeft meerdere malen gezegd geen deel uit te zullen maken van de formatie. Dat is dan ook een beetje vies van hem om dan weer mee te doen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die partijen hebben Wilders expliciet uitgesloten; dan zou het kiezersbedrog zijn om alsnog met hem te gaan praten.
quote:
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:26 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Eerdmans is een stabiele factor in bange Rotterdamse dagen..
Dat wordt genieten met de gristengekkies en narcisten Henkie en Thierry.quote:
Dankzij de Amsterdamse import..quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Rotterdam moet weer van de Rotterdammers worden volgens de PVV
Als één stad zich de laatste 5 jaar juist positief ontwikkeld heeft
PVDA gaat ook met geen mogelijkheid regeren, zo dom zijn ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
En Asscher heeft meerdere malen gezegd geen deel uit te zullen maken van de formatie. Dat is dan ook een beetje vies van hem om dan weer mee te doen.
Dus dan zijn we weer terug bij af tenzij CU met D66 of minderheidskabinet.
Dat mogen ze in Rotterdam prima zelf bepalen. Als men dat daar wil, geen probleem.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:27 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
De verrechtsing van het Rotterdamse bestuur.
Allemaal dankzij Pim!quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Pimgodquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
Broodnodige diversiteit in die roomblanke partij.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:29 schreef Oscar. het volgende:
Wacht even, yernaz ramautarsing kwam wel goed door de screening
Beetje multiculten Maniquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broodnodige diversiteit in die roomblanke partij.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Broodnodige diversiteit in die roomblanke partij.
De helft, de andere ziet dollartekens.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:31 schreef Oscar. het volgende:
Bidet wil AirBNB toelaten, dus heel amsterdam haat hem al
Was die een partij koekoek? man man manquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:32 schreef Joezi het volgende:
Voortuin, wat een engbek was dat zeg, kaal zelfs
ha eeen rare pepe memequote:
TRIGGEREDquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Culturele appropriatie.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef Martinello het volgende:
Ah we gaan het hebben over de rol van de SGP IN WOII.
Hij zat ook op FOK! tochquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Leuk van Johnny de Mol dat hij Jair deze kans heeft gegeven.
uncommon dan.quote:
Woon jij in Rotjeknor?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Direct gekozen burgemeester, moet ik ook nog in de gaten houden wie er allemaal verkiesbaar is in mijn stad, wat hun standpunten zijn en me daar in verdiepen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Heel goed in verstoppertje spelen. Maar niet goed genoeg.quote:
Nice, tits out?quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh, daar heb ik wel eens mee gecamd en alles
hier gaat iets misquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Dit is uw dochter als Jesse aan de macht komt.quote:
Mijn eigen dank Adolf meme. #trotsquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Eerst een tussenstop
[ afbeelding ]
Scherp..quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
jammer dat de boekenkast niet opzij gaat
Dat terwijl synagogen en joodse scholen nu al bewaakt moeten worden tegen die mensen.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:40 schreef wuuht het volgende:
Een jood die vind dat we meer mensen binnen moeten laten te typisch weer
Joden zijn de baas in Europa.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:40 schreef wuuht het volgende:
Een jood die vind dat we meer mensen binnen moeten laten te typisch weer
ff kijkequote:Op woensdag 14 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
check fb dank Thierry Baudet memes
Ik zit op pockie
Zolang ze daar zelf niet aan hoeven te betalen...quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Dat terwijl synagogen en joodse scholen nu al bewaakt moeten worden tegen die mensen.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
check fb dank Thierry Baudet memes
Ik zit op pockie
Jawel. Dat mag wel.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:42 schreef Caland het volgende:
Ik mag zeker geen grappen maken over die gigantische neus?
waaroquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:46 schreef Coco. het volgende:
Daar zit een meisje met degelijke jetsers.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Die man is één grote vermoeiende act. Inhoudsloze clown.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Weg met dat vrouwmens. Geef ons Boris Johnson.
10/10 entertainment.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:50 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die man is één grote vermoeiende act. Inhoudsloze clown.
zij praat iets van 6 talen vloeiendquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maar zo praat Melania helemaal niet.
Ja maar links moet dom gehouden wordenquote:Op woensdag 14 juni 2017 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Maar zo praat Melania helemaal niet.
quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Paxcon moet wel iets zien in dat jongetje
quote:
Ronaldo '11quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Nou wat indrukwekkend, met FIFA geef ik hem sowieso een jantje
Schering en inslag op fok.quote:Op woensdag 14 juni 2017 22:53 schreef Caland het volgende:
Gaan ze nu klappen omdat hij een vriendin heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |