Volgens mij zijn de camerabeelden altijd beperkt tijdens de kwalificatie. Alleen tijdens de race zijn alle posten bemand.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:21 schreef franklop het volgende:
1000 camera's maar geen beelden van de crash
Lammers is ook al zestig en doet het nog prima.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat opa nog op de racebaan heeft te zoeken.
quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Dan maar een een lijstje gemaakt met alle oud-F1-coureurs die hier rijden, waar het bij de commentatoren over ging
[ afbeelding ]
Volgens mij niemand gemist, toch?
Lucas di Grassi stond wel op de lijst om deel te nemen, maar is er nietquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:38 schreef heywoodu het volgende:
Dan maar een een lijstje gemaakt met alle oud-F1-coureurs die hier rijden, waar het bij de commentatoren over ging
[ afbeelding ]
Volgens mij niemand gemist, toch?
Ja, vandaar dat hij ook niet in het lijstje staatquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lucas di Grassi stond wel op de lijst om deel te nemen, maar is er niet
klopt. Anders hadden we eentje extra gehadquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat hij ook niet in het lijstje staat
Kon me echt niet meer herinneren dat hij in de F1 zat. Heeft bar weinig indruk achtergelaten.quote:Op donderdag 15 juni 2017 19:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lucas di Grassi stond wel op de lijst om deel te nemen, maar is er niet
Wat, 18 + 1 betekent één meer dan achttien? De fuckquote:Op donderdag 15 juni 2017 19:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Anders hadden we eentje extra gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |