quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat kan aan hele andere factoren liggen dan alleen die GPS, maar bij toeval wel gebeuren in een kast met GPS.
Daarnaast is er al lang onderzoek naar gedaan en heeft Liefting die onderzoeken ook toegemaild gekregen.
Sindsdien gaat het kennelijk niet meer om straling, maar om niet goed zijn met zijn mobieltje (of dat zegt hij althans)
Had hier even overheen gekekenquote:
Ah, ok. Positief dus, dat is mooiquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Had hier even overheen gekekenHij zei... effe zien. De eerste zin van z'n verhaaltje was reactie op de stichtignwording. 'Tof dat jullie nog steeds...' et cetera
Stichting heeft haar zetel officieel op jouw adres (gok van wel hoor)? Want het moet nu natuurlijk wel de postcode en het huisnr vd stichting zijn...quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef superworm het volgende:
Ik ben ondertussen aan het rondkijken voor stempels. Die betaal ik indien nodig dan wel uit eigen zak. Nog geen week een stichting en nu al moe van "AFZENDER: POSTCODE HUISNUMMER" op achterkant van enveloppen schrijven
Correct. We hebben ook de eerste echte stichtingpost al gehad (van de KvK).quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Stichting heeft haar zetel officieel op jouw adres (gok van wel hoor)?
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:37 schreef Gramps het volgende:
Ik zal ook even knetterhard in de bus blazen en een hele ordner ter beschikking stellen, alsmede bruikleen van perforator en nietenstamper.
Ik geloof niks van al die liefdadigheid. Omdat flesjes whisky niet van ons stichtingbudget kunnen worden gekocht, zal ik er wel weer voor opdraaien binnenkort. Dat worden dure paperclips.quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:40 schreef Gramps het volgende:
O, en voor ik het vegeet: er moet hier ook nog ergens een doosje paperclips rondzwerven. Ik ga op zoek.
Ja, goed idee. Ik zou niet weten waarom niet. Bquote:Op donderdag 22 juni 2017 16:19 schreef superworm het volgende:
Nog feedback op bovenstaande lap tekst, mensen?![]()
De bijenbloemetjes doen het heel goed! Elke dag weer veel groei. Ze staan er nu 11 dagen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juni 2017 21:37 schreef Gramps het volgende:
Ik zal ook even knetterhard in de bus blazen en een hele ordner ter beschikking stellen, alsmede bruikleen van perforator en nietenstamper.
Jazekers!quote:Op donderdag 22 juni 2017 22:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Ik zou niet weten waarom niet. B![]()
Is er al een bijen-emoticon?
https://www.stempelshop.nl/houten-handstempels/rechthoekig.htmlquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:31 schreef superworm het volgende:
Ik ben ondertussen aan het rondkijken voor stempels. Die betaal ik indien nodig dan wel uit eigen zak. Nog geen week een stichting en nu al moe van "AFZENDER: POSTCODE HUISNUMMER" op achterkant van enveloppen schrijven
Zeker kunnen we die kosten gewoon opvoeren, daar is verder ook niks mis mee, maar ik probeer altijd de overheadkosten zo laag mogelijk te houden. Een stempel van 2 tientjes is toch weer 0,5 procent extra overheadquote:Op donderdag 22 juni 2017 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.stempelshop.nl/houten-handstempels/rechthoekig.html
En dan een stempelkussen en inkt kopen kan ook op die site. Kan je daar eventueel niet een deel van het geld van gebruiken dat je kreeg van diegene die het dacht ik specifiek voor het verzenden van de zaadjes wilde doneren? Of mag een stichting geen 'kantoorkosten' opvoeren zeg maar? Geen idee hoe dat werkt.![]()
Ik neem aan dat niemand daar hier bezwaar tegen heeft als je een stempel aanschaft.
Als de stichting nog een tijd bestaat is het wel heel fijn zoiets te hebben inderdaad. En beetje grotere stempel nemen zodat het bijen logo er mss ook nog naast kan naast het adres
Klinkt goed. Is dat forum.fok.cn? Edit: o gevonden. The China Shop. Nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Voor zo'n stempel kun je even gaan buurten bij de Chinese afdeling hier op de site. Wij hebben daar een tijdje terug (weliswaar klein formaat) zelf-inktende stempels gescoord voor 99 cent
Als je alleen maar PC + huisnummer wilt stempelen is zo'n ding prima.
SBBZ.NL·1234AB·99quote:Op vrijdag 23 juni 2017 10:05 schreef Rewimo het volgende:
Voor zo'n stempel kun je even gaan buurten bij de Chinese afdeling hier op de site. Wij hebben daar een tijdje terug (weliswaar klein formaat) zelf-inktende stempels gescoord voor 99 cent
Als je alleen maar PC + huisnummer wilt stempelen is zo'n ding prima.
Ik had een Trumppetje gekocht dat niet helemaal jofel was (verkoop ze via MP/FB voor feestjes en zo), klant stuurde 'm terug naar me omdat het bandje/gespje aan de achterkant los was. Ik gok dat die klant 'm gewoon zelf gesloopt had maar soit. Dus ik mail die Ali Express bende gister. Krijg ik toch zo'n prachtig antwoordquote:Op vrijdag 23 juni 2017 11:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
gewoon daar even een oproepje doen.. wie weet is er nog een gekke chinese webshop die je dat kreng nog wil sponsoren ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |