Als PSV Arias, Zoet en Isimat ook nog verkopen wens ik ze wel succes met het formeren van een nieuwe defensie.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:04 schreef Bronson_ het volgende:
Het is alleen nog wachten tot Willems naar Real Madrid gaat.
Zoet schijnt "maar" 10 miljoen op te hoeven brengen. Ook weer zo'n flutbedrag.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV Arias, Zoet en Isimat ook nog verkopen wens ik ze wel succes met het formeren van een nieuwe defensie.
Van der Hoornquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als PSV Arias, Zoet en Isimat ook nog verkopen wens ik ze wel succes met het formeren van een nieuwe defensie.
Ik denk niet dat veel mensen dat 5 jaar geleden voorspeld haddenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet schijnt "maar" 10 miljoen op te hoeven brengen. Ook weer zo'n flutbedrag.
Muah dat is nog best aardig voor een keeper. Niet veel bijzonders maar dat is Zoet ook niet perse natuurlijk. Maakt toch nog vaak foutjesquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zoet schijnt "maar" 10 miljoen op te hoeven brengen. Ook weer zo'n flutbedrag.
Clausule, zonder zou hij waarschijnlijk hier niet eens geweest zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:09 schreef Gutanoth het volgende:
Ongelooflijk.. Hoe kan je in 2017 nou nog een speler verkopen voor FUCKING 5 miljoen :/
Wat stond er in die clausule dan?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Clausule, zonder zou hij waarschijnlijk hier niet eens geweest zijn.
Dit inderdaad. Een betere keeper ging voor 13-15 miljoen van Ajax naar Barca, Als je dan 10 krijgt is dat best wel netjes voor een keeper van het kaliber Zoet.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat is nog best aardig voor een keeper. Niet veel bijzonders maar dat is Zoet ook niet perse natuurlijk. Maakt toch nog vaak foutjes
Dat ie voor een beperkt bedrag weg mocht bij interesse uit bepaalde competities.quote:
Dit inderdaad. 10 voor Zoet is gewoon prima.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Een betere keeper ging voor 13-15 miljoen van Ajax naar Barca, Als je dan 10 krijgt is dat best wel netjes voor een keeper van het kaliber Zoet.
Oh, geen idee, was bij mij niet bekend.. Wat een kul joh..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat ie voor een beperkt bedrag weg mocht bij interesse uit bepaalde competities.
Ik dacht dat dat al lang bekend was?
Anders komt zo'n gozer nooit naar PSV joh. Wees blij dat je er twee jaar lol van hebt gehad.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:12 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh, geen idee, was bij mij niet bekend.. Wat een kul joh..
6 miljoen trouwensquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
AS Roma lacht zich de ballen uit broek.
Nja dat is ook zo, wat hebben we destijds voor hem betaald?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Anders komt zo'n gozer nooit naar PSV joh. Wees blij dat je er twee jaar lol van hebt gehad.
Voor x miljoen naar een club die wel CL speelt als PSV zich niet plaats voor de CL.quote:
3,5 milj.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja dat is ook zo, wat hebben we destijds voor hem betaald?
ja die heeft z'n waarde wel gehadquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Anders komt zo'n gozer nooit naar PSV joh. Wees blij dat je er twee jaar lol van hebt gehad.
Hij heeft toch één kampioenschap meegemaakt?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Pedroso het volgende:
Op zich een prima investering geweest, was één van de sterkhouders in de ploeg die 2 kampioenschappen heeft opgeleverd. En wat dus ook de nodige muntjes heeft opgeleverd.
Zonder clausule had ie sowieso niet naar PSV / Nederland gekomen.
Ook 5 miljoen, volgens mij.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja dat is ook zo, wat hebben we destijds voor hem betaald?
Dat is ook niks he, snap niet waarom iedereen klaagt.. 2x kampioen en nu 6 miljoenquote:
ja gekregen van Frank, lief he.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft toch één kampioenschap meegemaakt?
Zie het nu ook ja, dacht dat ie al 3 seizoenen in Eindhoven rondliep. Desalniettemin een prima aankoop geweest, ook al was het met een clausule.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft toch één kampioenschap meegemaakt?
de Wijs jonguhquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
Maar wat gaan we dit jaar in godsnaam terug halen, vraag ik me af...
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
Kleine winst op gemaakt zie ik ook. Maar de vraag is of Brands die kwaliteit kan terugkrijgen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zie het nu ook ja, dacht dat ie al 3 seizoenen in Eindhoven rondliep. Desalniettemin een prima aankoop geweest, ook al was het met een clausule.
St Juste, Haps en je hebt Brenet nog lopen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:18 schreef Gutanoth het volgende:
Dat waren tijdenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is niet slechter dan Marcelo-Derijck lijkt me
Inderdaad, als we dan toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk kunnen we Propper dumpen voor een miljoentje of 10 en Guardado ook weg, zo schoon je alles wel mooi op
Zou Hendrix dan wel in de basis komen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:28 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk kunnen we Propper dumpen voor een miljoentje of 10 en Guardado ook weg, zo schoon je alles wel mooi op
zou wel typisch zijn jaquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou Hendrix dan wel in de basis komen?
Of huren jullie weer De Jongs en Van Ginkels?
Ach, ik lees net dat wij hem destijds voor minder dan 5 kochten. En toen was hij 2 jaar jonger.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:30 schreef Heufd het volgende:
Koopje voor AS Roma. 6 miljoen voor Moreno is niks.
Als Pröpper en Guardado weg gaan, dan gaan we dat niet op kunnen vangen met de selectie zoals die nu is. Ik verwacht dan toch minimaal 2 aankopen. Ramselaar en Hendrix is toch wel tamelijk zwak als middenveld in een 4-3-3.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou Hendrix dan wel in de basis komen?
Of huren jullie weer De Jongs en Van Ginkels?
Dat is het nadeel van topspelers binnenhalen, die zijn lastig te vervangen. Toch weet je met Brands één ding zeker, namelijk dat hij al een lijstje heeft met potentiële vervangers.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klote man ,die gaan we niet kunnen vervangen.
Jullie moeten er nog wel elf op kunnen stellen hèquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:28 schreef Doublepain het volgende:
EIGEN JEUGD!1!!!1!!!!111!!!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie moeten er nog wel elf op kunnen stellen hè
Kopen FC Eindhoven wel leegquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We huren er 11, geen probleem.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |