ja Siebe de Steenwinkel heet hij, die is regisseur van Pauw, DWDD, Top 2000 a gogoquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:37 schreef Nober het volgende:
Maan, da's die vrouw die ineens bij Pauw aan tafel zat omdat haar vader achter de schermen werkt.
Alsjeblieftquote:
yep begrepenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Alsjeblieft![]()
En het is in dat andere topic echt niet verboden voor je om erover te praten maar dan kan je hier lekker hyperen en in het andere topic voor meer esfdeelname-geruchten enzo. Dan is iedereen blij.
Ik zit nu op werk maar zal straks ff wat clipjes luisteren.
Hé bah. Ik had er op vakantie vorig jaar ook een binnen zitten. Vriendin helemaal hysterisch,quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep begrepen
maar dat haar broer Storm heet
ze heeft echt 3 weken keihard opgetreden, en nu had ze 3 dagen vakantie op Lanzarote, een hotel met gratis kakkerlakken gatver, maar ik weet nu wel hoe je die moet vangen dankzij Maan
Maan en Storm is wel apart ja qua namen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
yep begrepen
maar dat haar broer Storm heet
ze heeft echt 3 weken keihard opgetreden, en nu had ze 3 dagen vakantie op Lanzarote, een hotel met gratis kakkerlakken gatver, maar ik weet nu wel hoe je die moet vangen dankzij Maan
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hé bah. Ik had er op vakantie vorig jaar ook een binnen zitten. Vriendin helemaal hysterisch,
ik heb dat ding maar plat geslagen met een slipper. (van haar uiteraard.)
met zo'n bekertje en dan de kakkerlak erin proberen te krijgenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Maan en Storm is wel apart ja qua namen.
Hoe moet je kakkerlakken vangen dan?
ik op vakantie heb voornamelijk last van de vliegen en muggen, ik wordt echt helemaal lek gepriktquote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:02 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hé bah. Ik had er op vakantie vorig jaar ook een binnen zitten. Vriendin helemaal hysterisch,
ik heb dat ding maar plat geslagen met een slipper. (van haar uiteraard.)
Maan en Storm? Wat voor LSD hippies zijn die ouders?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 13:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja Siebe de Steenwinkel heet hij, die is regisseur van Pauw, DWDD, Top 2000 a gogo
bij top 2000 zat ze ook vorig jaar, ik vind haar muzieksmaak wel mooi, dat ze ook een beetje naar liedjes voor haar tijd luistert
ze gebruikt haar achternaam niet omdat ze niet wil worden gezien als dochter van die bekende regisseur, bij optredens maar gewoon als Maan
https://www.instagram.com/p/BT3xoNxFFij/?taken-by=maan.de.st
dit is waar ze woont ik ben jaloers op haar dat ze zo'n grote tuin heeft, hier samen met haar broer Storm op de foto
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maan en Storm? Wat voor LSD hippies zijn die ouders?
Ik ook.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:32 schreef Nexum het volgende:
Nou, om toch naar maar even positief te blijven: vond haar auditie bij The Voice wel echt mooi. Denk dat ik dat het beste van haar hele Voice traject vond.
ballads is gewoon qua zangkwaliteit mooier om naar te luisterenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Sowieso vind ik haar mooier zingen in ballads dan up-tempo.
nee, ze heeft in december een clubtour dat klopt wat je zegt, misschien moet ik mijn post wat aanpassenquote:Op woensdag 14 juni 2017 09:33 schreef Greys het volgende:
Nu? Is toch 1 week in december dacht ik ergens te hebben gelezen? Of is het uitgebreid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |