Ja, dat is een te verwachten reactie.quote:
"Waarschijnlijk wordt hij volgende week door de kinderrechter gehoord'quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:27 schreef woxxel het volgende:
Ik weet niet hoe ik hier een printscreen kan plaatsen. Maar in dat stuk van het ad waarin de advocaat iets schrijft over dat hij het zwaar heeft enz. Daarin staat. Ws wordt ie volgende week gehoord.
Dus zo heel gek is de vraag niet
Ja dat bedoelde ik. Dankjequote:Op donderdag 15 juni 2017 16:32 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
"Waarschijnlijk wordt hij volgende week door de kinderrechter gehoord'
Bron: BD
Dat viel mij ook al opquote:Op donderdag 15 juni 2017 16:19 schreef woxxel het volgende:
Rare manier van antwoorden hebben sommigen hier. Het lijkt wel een strijd wie het meest bijdehand kan reageren.
Volgende week want deze week zijn alle rechercheurs toevallig met vakantie.quote:Op donderdag 15 juni 2017 15:48 schreef woxxel het volgende:
Zou Ie Deze Week Nog Verhoord Worden of Volgende Week?
druk met boeven vangenquote:Op donderdag 15 juni 2017 17:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Volgende week want deze week zijn alle rechercheurs toevallig met vakantie.
lees je de krant uit Bunschoten dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2017 23:33 schreef Blueheeler het volgende:
Een krant uit Bunschoten heeft zelfs gemeld dat er filmbeelden van die middag zijn waar ze samen op staan.
Later hebben ze dat bericht weer verwijderd.
Als het verwijderd is is dat omdat "ze" er samen niet opstonden ,denk je ook niet ?quote:
Ik vraag me af waar zo iemand die 'informatie' vandaan heeft. Is dit een soort hersenspinsel of heeft de moeder van de verdachte wat los gelaten?quote:Op donderdag 15 juni 2017 07:24 schreef theDutcher het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik iets gemist, of is dit (vooralsnog) bullshit?
Dat is nogal een aanname, er kunnen zoveel redenen zijn het (vrijwel direct) weer te verwijderen.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:21 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Als het verwijderd is is dat omdat "ze" er samen niet opstonden ,denk je ook niet ?
Vaak is het de meest logische.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname, er kunnen zoveel redenen zijn het (vrijwel direct) weer te verwijderen.
Bijvoorbeeld omdat het onder embargo gemeld was, en zo zijn er wel meer redenen waarom het verwijderd zou kunnen zijn.
De tekst danwel het screenshot heeft hier gewoon gestaan hoor, toen het speelde.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:50 schreef StaceySinger het volgende:
iedereen kan wel zoiets beweren en dan zeggen > oh het stond online
zonder bron of screenshot is het gewoon niet waar
pure bs
klopt en daar kwam uit dat het tijdstip niet klopte en dat het om hele andere mensen gingquote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
De tekst danwel het screenshot heeft hier gewoon gestaan hoor, toen het speelde.
Inderdaad, 14:30 uur terwijl moeder duidelijk zei dat ze om 15:00 uur vanuit huis vertrokken was.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt en daar kwam uit dat het tijdstip niet klopte en dat het om hele andere mensen ging
Pardon? Heb je daar een linkje van?quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:54 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
klopt en daar kwam uit dat het tijdstip niet klopte en dat het om hele andere mensen ging
Want dat sluit uit dat ze daar om 14.30 gelopen heeft? Okay.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, 14:30 uur terwijl moeder duidelijk zei dat ze om 15:00 uur vanuit huis vertrokken was.
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2017 01:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want dat sluit uit dat ze daar om 14.30 gelopen heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |