abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171725076
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 00:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar zo iemand die 'informatie' vandaan heeft. Is dit een soort hersenspinsel of heeft de moeder van de verdachte wat los gelaten?

Ik vind het moeilijk voor te stellen dat een 16-jarige, die verdacht wordt van zo iets ernstigs, niet wil loslaten wie de echte dader is..

Edit: die laatste zin slaat ook nergens op?
Ondanks enkele spelfouten en het feit dat sommige woorden er wat onwennig en in een vreemde zinsopbouw uitkomen, is de persoon die deze reactie heeft geplaatst niet dom (universitair geschoold).

Hiermee wil ik overigens absoluut niet beweren dat de informatie daarom correct is.

Dit alles kan natuurlijk pure speculatie zijn, maar zo komt het niet op mij over...

Kan het verder niet onderbouwen (puur gevoel), maar het komt op mij over alsof deze persoon redelijk dicht bij de "bron" staat. (De reactie is ook als sneeuw voor de zon verdwenen van Facebook...vreemd).

Maar ja, zolang er geen officieel nieuws naar buiten wordt gebracht, moeten we dit bericht maar als één van de vele hypotheses beschouwen.

Edit: En wat betreft dat laatste stuk over zijn advocaat... daar kan ik ook geen chocola van maken :+

[ Bericht 3% gewijzigd door theDutcher op 16-06-2017 01:44:23 ]
pi_171725178
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:29 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Ondanks enkele spelfouten en het feit dat sommige zinnen er wat onwennig en in een vreemde zinsopbouw uitkomen, is de persoon die deze reactie heeft geplaatst niet dom (universitair geschoold).

Hiermee wil ik overigens absoluut niet beweren dat de informatie daarom correct is.

Dit alles kan natuurlijk pure speculatie zijn, maar zo komt het niet op mij over...

Kan het verder niet onderbouwen (puur gevoel), maar het komt op mij over alsof deze persoon redelijk dicht bij de "bron" staat. (De reactie is ook als sneeuw voor de zon verdwenen van Facebook...vreemd).

Maar ja, zolang er geen officieel nieuws naar buiten wordt gebracht, moeten we dit bericht maar als één van de vele hypotheses beschouwen.

Edit: En wat betreft dat laatste stuk over zijn advocaat... daar kan ik ook geen chocola van maken :+
Nee, op mij ook niet. Als de politie het inderdaad nog steeds zonder bekentenis moet doen (er is de laatste dagen geen informatie meer naar buiten gebracht, dus dat is onduidelijk), zou dat eventueel wel een logische verklaring kunnen zijn.

Stel dat het klopt; dat zou betekenen dat het voorarrest van een minderjarige is verlengd, terwijl er aanwijzingen zijn dat hij niets met de zaak te maken heeft en enkel een spoor kan zijn naar de echte dader. Is dat voldoende om het voorarrest van een minderjarige met twee weken te verlengen..? Voorarrest met beperkingen is heftig. Lijkt me dat ze dat niet zomaar met twee weken kunnen verlengen als ze eigenlijk een andere (nog onbekende) verdachte op het oog hebben.

Zolang het niet meer is dan een Facebookbericht van een onbekende Facebooker, kan ik niet anders dan het afdoen als bullshit.

De advocaat zei een paar dagen geleden nog dat hij verwacht dat er "snel informatie naar buiten zal komen over wat de rol van de verdachte is geweest". Daar zullen we dan op moeten wachten.
pi_171725288
Ik ben de doodsoorzaak ook nog niet tegen gekomen. Ik vermoed dat die wat onduidelijkheid geeft over schuld/ongeluk en daardoor misschien nog niet vastgesteld is wat hem precies ten laste gelegd kan worden.
pi_171725299
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 01:56 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, op mij ook niet. Als de politie het inderdaad nog steeds zonder bekentenis moet doen (er is de laatste dagen geen informatie meer naar buiten gebracht, dus dat is onduidelijk), zou dat eventueel wel een logische verklaring kunnen zijn.

Stel dat het klopt; dat zou betekenen dat het voorarrest van een minderjarige is verlengd, terwijl er aanwijzingen zijn dat hij niets met de zaak te maken heeft en enkel een spoor kan zijn naar de echte dader. Is dat voldoende om het voorarrest van een minderjarige met twee weken te verlengen..? Voorarrest met beperkingen is heftig. Lijkt me dat ze dat niet zomaar met twee weken kunnen verlengen als ze eigenlijk een andere (nog onbekende) verdachte op het oog hebben.

Zolang het niet meer is dan een Facebookbericht van een onbekende Facebooker, kan ik niet anders dan het afdoen als bullshit.

De advocaat zei een paar dagen geleden nog dat hij verwacht dat er "snel informatie naar buiten zal komen over wat de rol van de verdachte is geweest". Daar zullen we dan op moeten wachten.
Ik ben het helemaal met je eens!

Misschien een gevalletje "klok horen luiden..."?

Wat de uitkomst ook mag zijn, ik hoop van harte dat er voor alle betrokken partijen spoedig meer duidelijkheid komt.

Wat een hel... :N
pi_171725303
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 02:36 schreef Mammietje het volgende:
Ik ben de doodsoorzaak ook nog niet tegen gekomen. Ik vermoed dat die wat onduidelijkheid geeft over schuld/ongeluk en daardoor misschien nog niet vastgesteld is wat hem precies ten laste gelegd kan worden.
Ik hoop echt dat ze daar nog iets zinnigs over hebben kunnen vaststellen. Bij een lichaam dat een paar dagen in het water heeft gelegen, is dat in veel zaken ontzettend lastig gebleken. ;(
  vrijdag 16 juni 2017 @ 07:48:23 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171725686
quote:

[..]

Ondanks enkele spelfouten en het feit dat sommige woorden er wat onwennig en in een vreemde zinsopbouw uitkomen, is de persoon die deze reactie heeft geplaatst niet dom (universitair geschoold).

Als dat een post is van iemand die universitair geschoold is, dan is er duidelijk wat mis met de toelatingscriteria.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:19:08 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171725935
quote:

[..]

Ik weet niet wat jouw niveau is, maar als je dit inschat als universitair niveau dan heb je zelf hooguit iets bij LOI gedaan.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:08:45 #208
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171726429
quote:

[..]

Dat ligt dus niet aan mij, wat een rare zin. :D
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:21:36 #209
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171726645
quote:

[..]

Het klinkt mij in de oren als een buurvrouw-buurman uit Den Bosch.
Die inderdaad dicht bij de familie staat maar geen betrokken partij is.

Over die in hechtenis nemen, wij denken dat hij daar zit met allerlei beperkingen, maar welke varianten zijn er?

Wat ik bedoel te zeggen, stel dat het waar is, en hij niet de moordenaar is maar wel weet hoe en wat. Laat je zo'n kind dan weer vrij? Hij kan ook medeplichtig zijn.
1 genoeg idioten die hem eigenhandig de oren willen wassen
2 de dader zal hem ook het zwijgen kunnen opleggen
3 mogelijk pleegt hij zelfmoord
4 mogelijk vertrekt hij met de noorderzon.

Zou het een vorm van persoonsbescherming kunnen zijn? Ze moeten zijn leven wel kunnen beschermen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:36:54 #210
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_171726928
Die speculaties hier op basis van niets.... Schopje BNW lijkt zo langzamerhand dichtbij.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:37:59 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171726947
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:36 schreef BadderHaring het volgende:
Die speculaties hier op basis van niets.... Schopje BNW lijkt zo langzamerhand dichtbij.
Laten we dat nou juist voorkomen, een keer respect voor het slachtoffer en de nabestaanden zou wel op z'n plek zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:44:48 #212
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171727058
quote:
Waarom? Er worden hier gewoon artikelen uit het nieuws besproken, net als in andere topics in NWS.

Het is toch raar te noemen dat een jongen van 16, 3 weken in beperking zit verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van een 14 jarig meisje.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 10:37:20 #213
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171728122
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 09:44 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Waarom? Er worden hier gewoon artikelen uit het nieuws besproken, net als in andere topics in NWS.

Het is toch raar te noemen dat een jongen van 16, 3 weken in beperking zit verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van een 14 jarig meisje.
Nee, dat is niet raar, dat zou alleen maar raar zijn als ze geen stevige aanwijzingen van zijn betrokkenheid bij haar dood hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171728880
Het is ook best raar dat ze een dubbele afspraak had. Met hem en haar vriendinnen. Misschien waren ze met zn allen
pi_171729263
quote:
dat was 2 weken geleden al nodig.
There are only 151 Pokémon.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 11:47:48 #216
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171729602
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 07:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als dat een post is van iemand die universitair geschoold is, dan is er duidelijk wat mis met de toelatingscriteria.
Precies. Die post is gewoon Aids van een verveelde huisvrouw.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_171731968
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 11:14 schreef woxxel het volgende:
Het is ook best raar dat ze een dubbele afspraak had. Met hem en haar vriendinnen. Misschien waren ze met zn allen
Volgens mij was er geen dubbele afspraak.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:10:54 #218
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171732154
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 10:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, dat is niet raar, dat zou alleen maar raar zijn als ze geen stevige aanwijzingen van zijn betrokkenheid bij haar dood hebben.
Dat is wel raar, hij zit nu vast voor "betrokkenheid bij de dood", 3 weken afgesloten van de buitenwereld en familie.

Betrokkenheid bij de dood is imo niet hetzelfde als "de moord op".

Als we hem maar lang genoeg apart zetten dan bekend die wel wat, is dat de gang van zaken nu? We hebben het hier wel over een minderjarige, ik vind het een extreme maatregel.
Wat nu als hij niets bekend? Ik hoop dan dat zijn advocate er volgende week met gestrekt been invliegt.

Taps, enkelbanden, jeugdinstelling, er zijn meer manieren om hem te verhoren, hij is tenslotte nog steeds "maar" verdacht van betrokkenheid. Niet al veroordeeld tot moordenaar.
pi_171732440
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als we hem maar lang genoeg apart zetten dan bekend die wel wat, is dat de gang van zaken nu? We hebben het hier wel over een minderjarige, ik vind het een extreme maatregel.
Heb je zo weinig vertrouwen in de RC? Dat voorarrest wordt niet zomaar verlengd. Andere redenen kunnen zijn dat de verdachte vluchtgevaarlijk is, maar dan zouden ze hem geen beperkingen opleggen lijkt mij.
pi_171732858
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:01 schreef Physsic het volgende:

[..]

Volgens mij was er geen dubbele afspraak.
Ik dacht dat ze ook met dr vriendin vlakbij een scateparkje had afgesproken om vandaar uit verder te fietsen om huiswerk te gaan maken. Dat had ik ook ergens gelezen.

Ook ben ik benieuwd of hij diezelfde dag nog bij de rechtbank is geweest voor de uitspraak over het spijbelen. Lijkt mij dat ie dan samen met zn moeder naar zo'n uitspraak gaat.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:54:24 #221
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171732927
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:49 schreef woxxel het volgende:

[..]

Ook ben ik benieuwd of hij diezelfde dag nog bij de rechtbank is geweest voor de uitspraak over het spijbelen. Lijkt mij dat ie dan samen met zn moeder naar zo'n uitspraak gaat.
Het zal je nog verbazen hoeveel ouder[s] niet komen opdagen in de rechtbank als het om hun kind[eren] gaat.. :X
pi_171732930
Inverzekeringstelling van minderjarigen

Als een minderjarige verdachte in verzekering gesteld wordt, dan gaat er een bericht naar de Raad voor de Kinderbescherming en zal een medewerkers van deze raad de verdachte komen bezoeken.

Dit noemt men ook wel de vroeghulp.

Inverzekeringstelling en beperkingen

Een inverzekeringstelling kan gepaard gaan met beperkingen. Dit is een apart bevel van de officier van justitie waarin hij u in het belang van het onderzoek beperkende maatregelen opgelegd.

Deze beperkingen kunnen bijvoorbeeld inhouden dat u zonder uitdrukkelijke toestemming van de officier van justitie geen:

bezoek mag ontvangen. Deze beperking geldt dan niet voor de advocaat, de politie, de reclasseringsmedewerker en in het geval van de minderjarige verdachte, de ouders.
gebruik maken van telecommunicatiemogelijkheden. Deze beperking geldt dan weer niet voor de advocaat, de justitiële autoriteiten en de Commissie van Toezicht. Elke gevangenis heeft een dergelijke commissie waar u kunt klagen over uw behandeling.
brieven mag versturen of ontvangen. Deze beperking geldt dan weer niet voor de advocaat, de justitiële autoriteiten en de Commissie van Toezicht.
contact mag hebben met medegedetineerden
geen audiovisuele media mag ontvangen (televisie kijken) of schrijvende persberichten mag ontvangen (kranten e.d.)
In de volksmond wordt dan gezegd dat u in beperkingen zit. De officier van justitie kan dus kiezen tussen verschillende beperkingen. Hij hoeft ze dus niet allemaal op te leggen. Beperkingen zijn erg belastend voor u. U mag dan bijvoorbeeld geen nieuws zien en met niemand praten of bezoek ontvangen.

https://www.judex.nl/rech(...)keringstelling_-.htm

De beperkingen gelden niet tussen u en uw advocaat. Als u in beperkingen zit, zit uw advocaat dat als het ware ook. Uw advocaat mag inhoudelijk dan niet met derden (familie, vrienden, medeverdachten etc.) over uw zaak spreken. Wel mag de advocaat in het algemeen iets zeggen over de verdenking.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171732950
Als je de orginele oproep van de moeder bekijkt staat dat de telefoon na 15.00 uur uit is. Niet dat ze om 15.00 uur van huis gegaan is.
Ze kan dus best om 14.30 uur gezien zijn imho.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 14:56:20 #224
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_171732966
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:54 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Het zal je nog verbazen hoeveel ouder[s] niet komen opdagen in de rechtbank als het om hun kind[eren] gaat.. :X
Hoeveel dan?
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_171732987
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:55 schreef Blueheeler het volgende:
Als je de orginele oproep van de moeder bekijkt staat dat de telefoon na 15.00 uur uit is. Niet dat ze om 15.00 uur van huis gegaan is.
Post dat filmpje dan of een screenshot
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_171733007
Dat filmpje heeft nooit openbaar gestaan, dat snap je zelf ook wel.
Ik zeg alleen dat het niet onmogelijk is.
pi_171733181
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:58 schreef Blueheeler het volgende:
Dat filmpje heeft nooit openbaar gestaan, dat snap je zelf ook wel.
Ik zeg alleen dat het niet onmogelijk is.
er stond :
Alleen maar informatie dat er beelden zijn, maar dat berichtje was echt binnen een minuut weer offline.

na een minuut was dat berichtje ook verdwenen,zowel van twitter als van dat krantje

dus er is geen filmpje
pi_171733373
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:49 schreef woxxel het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze ook met dr vriendin vlakbij een scateparkje had afgesproken om vandaar uit verder te fietsen om huiswerk te gaan maken. Dat had ik ook ergens gelezen.

Ja, maar dat was waarschijnlijk een smoes voor haar moeder. ;)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:49:41 #229
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171734028
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:16 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, maar dat was waarschijnlijk een smoes voor haar moeder. ;)
Waarom zouden die vriendinnen dan geprobeerd hebben haar te bellen?
KuikenGuppy
pi_171734128
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:08 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

er stond :
Alleen maar informatie dat er beelden zijn, maar dat berichtje was echt binnen een minuut weer offline.

na een minuut was dat berichtje ook verdwenen,zowel van twitter als van dat krantje

dus er is geen filmpje
Er stond vrij specifiek in het bericht wat er op de beelden te zien was. Het lijkt me wat voorbarig de conclusie te trekken dat er dus geen filmpje is.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:57:50 #231
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171734160
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:55 schreef Blueheeler het volgende:
RTV Utrecht:

quote:
"Dag mam, tot straks, met het eten ben ik thuis!" Dat waren de woorden waarmee Savannah rond 15.00 haar huis aan de Meerkoet verliet, vertelt Dekker aan RTV Utrecht. Ze had met een groep klasgenootjes bij het skateparkje bij de rotonde Bikkersweg-Westsingel afgesproken. "Vanaf daar zouden ze samen naar een vriendinnetje fietsen om aan een schoolopdracht te werken. Daar is ze alleen nooit aangekomen. Ze hebben berichtjes gestuurd en gebeld, maar de telefoon ging niet eens over."
KuikenGuppy
pi_171734161
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:19 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jouw niveau is, maar als je dit inschat als universitair niveau dan heb je zelf hooguit iets bij LOI gedaan.
Waar zeg ik precies dat ik op basis van de geplaatste reactie van deze persoon concludeer dat hij/zij universitair geschoold is?
pi_171734200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij haal ik dingen doorelkaar..
pi_171734281
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 15:56 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Er stond vrij specifiek in het bericht wat er op de beelden te zien was. Het lijkt me wat voorbarig de conclusie te trekken dat er dus geen filmpje is.
specifiek ??
volgens Exe stond dit erbij :

Op de beelden is Savannah in de Kronkels op haar fiets te zien, terwijl iemand naast haar loopt. Deze persoon is waarschijnlijk de verdachte.

Een en ander is op de dag van de verdwijning rond half drie ’s middags vastgelegd.

~~
en Burdie post dit net :

"Dag mam, tot straks, met het eten ben ik thuis!" Dat waren de woorden waarmee Savannah rond 15.00 haar huis aan de Meerkoet verliet, vertelt Dekker aan RTV Utrecht.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:04:47 #235
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171734339
quote:

[..]

De jeugd belt en Whatsappt de hele dag door. Dat zal in het geval van Savannah niet anders zijn, denk ik.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:05:07 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171734353
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Op de beelden is Savannah in de Kronkels op haar fiets te zien, terwijl iemand naast haar loopt. Deze persoon is waarschijnlijk de verdachte.

Een en ander is op de dag van de verdwijning rond half drie ’s middags vastgelegd

~~
en burdie post dit net :

"Dag mam, tot straks, met het eten ben ik thuis!" Dat waren de woorden waarmee Savannah rond 15.00 haar huis aan de Meerkoet verliet, vertelt Dekker aan RTV Utrecht.
Volgens de cameratijd waarschijnlijk. Dat hoeft niks te zeggen dus.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171734393
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

dus de cameratijd klopt niet ?
pi_171734405
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:02 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

specifiek ??

Een en ander is op de dag van de verdwijning rond half drie ’s middags vastgelegd.

~~
en Burdie post dit net :

Excuus, dan begreep ik je verkeerd. Dacht dat je er vanuit ging dat in het bericht enkel had gestaan 'dat er beelden waren' zonder verdere toelichting.

Mijn fout.
pi_171734712
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

~~
en burdie post dit net :

[/quote]

Maar als ze beelden hebben van de kronkels. Dan zien ze toch ook wat er gebeurd is
pi_171734784
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:23 schreef woxxel het volgende:

[..]

[quote]

Maar als ze beelden hebben van de kronkels. Dan zien ze toch ook wat er gebeurd is
De Kronkels is groter dan enkel de 'sloot' waar ze gevonden is. Er zal vast geen camera precies op de vindplaats gericht staan anders hadden we dat nu wel geweten.
pi_171735299
Ik denk dat hij de dader niet is.
Want ze bleven doorvragen over de fiets. Wie er op die fiets zou zat.
Zij heeft hem zelf daar niet neergezet.

Wie weet is ze aangereden. En is daar in dat water terecht gekomen.

Want dr telefoon stond wel erg snel uit.

Is dat skateparkje op de route van de kronkels?
pi_171735329
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:49 schreef woxxel het volgende:
...

Is dat skateparkje op de route van de kronkels?
Nee. vanuit haar huis gezien is het de andere kant op.
pi_171735337
verder denk ik dat de user Exe een klein foutje heeft gemaakt :7

hij post een twitter link die niet bestaat

als je goed naar de url kijkt (die exe post) zie je dat de twitter link van de Bunschoter een
hoofdletter B heeft

https://twitter.com/deBunschoter

dus heeft hij na het kopiëren van de link de hoofdletter B gewijzigd in een kleine b ?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:54:41 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171735396
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:52 schreef StaceySinger het volgende:
verder denk ik dat de user Exe een klein foutje heeft gemaakt :7

hij post een twitter link die niet bestaat

[ afbeelding ]

als je goed naar de url kijkt zie je dat de twitter link van de Bunschoter een
hoofdletter B heeft

https://twitter.com/deBunschoter

dus heeft hij na het kopiëren van de link de hoofdletter B gewijzigd in een kleine b ?
Op dat moment bestond die tweet wel, en ootje heeft de inhoud van het bericht nog gepost, daar heb ik gisteren een link naar gegeven.

Daarbij boeit die hoofdletter in een Twitternaam niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171735443
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Op dat moment bestond die tweet wel, en ootje heeft de inhoud van het bericht nog gepost, daar heb ik gisteren een link naar gegeven.

Daarbij boeit die hoofdletter in een Twitternaam niet.
als ik de url van de Bunschoter kopieer krijg ik dit https://twitter.com/deBunschoter

en niet dit > debunschoter
pi_171735465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:57 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

als ik de url van de Bunschoter kopieer krijg ik dit https://twitter.com/deBunschoter

en niet dit > https://twitter.com/debunschoter
Boeit niet toch? komt uit op zelfde account en destijds kwam de link uit op de tweet.
De bewuste tweet is daarna echter verwijderd.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:58:53 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171735482
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171735526
quote:
hij werkt wel alle 2 ja
dat klopt maar als je een url plukt dan heeft de url alijd een hoofdletter B :7
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:03:27 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171735580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

hij werkt wel alle 2 ja
dat klopt maar als je een url plukt dan heeft de url alijd een hoofdletter B :7
Die tweet heeft er gewoon gestaan, dat bericht over die beelden ook.
En wellicht gebruikten ze toen nog een kleine letter ipv een hoofdletter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:12:28 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171735759
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:06 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dus de cameratijd klopt niet ?
Staat dat er?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_171735838
Bericht heeft 2 minuten online gestaan, beetje onzinnig om daar een hele discussie over te voeren.
pi_171735883
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Bericht heeft 2 minuten online gestaan, beetje onzinnig om daar een hele discussie over te voeren.
Daar is een forum voor :7
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:19:54 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171735894
quote:
Dit idd.
En nog onzinniger om allerlei conclusies te verbinden aan het verwijderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 16 juni 2017 @ 17:27:32 #254
405488 Kim-Holland
Kiss my ass
pi_171735995
Is verdachte U.[rl] al opgepakt? Signalement? Welke omgeving? _O-
pi_171736009
quote:
Minimaal 24 minuten op FB. Maar oke, dat is een detail.
pi_171736022
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:28 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

pi_171736030
quote:

[..]

Welk bericht?
pi_171736048
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:29 schreef woxxel het volgende:

[..]

Welk bericht?
Bericht m.b.t. de camerabeelden. Zelfde bericht als op hun website en hun Twitter account.
pi_171736101
quote:

[..]

De bron was het Bunschoter sufferdje en daar was het zeer snel weer weg.
pi_171736147
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 17:33 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

De bron was het Bunschoter sufferdje en daar was het zeer snel weer weg.
Nogmaals; niet op hun FB account. Maar goed; is verder geen relevante discussie.
pi_171736169
deleted
pi_171737049
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 07:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of de toelatingscriteria zijn inmiddels aangescherpt, daar de persoon in kwestie al wat ouder is :+
pi_171737378
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 18:27 schreef theDutcher het volgende:

[..]

Of de toelatingscriteria zijn inmiddels aangescherpt, daar de persoon in kwestie al wat ouder is :+
Welkepersoon
pi_171737904
Blijft echt zo bizar wat er met die twee meisjes is gebeurd. Had het nou uiteindelijk met elkaar te maken of was het puur toeval?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:12:46 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171737928
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 19:11 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Blijft echt zo bizar wat er met die twee meisjes is gebeurd. Had het nou uiteindelijk met elkaar te maken of was het puur toeval?
Puur toeval.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171738586
De veertienjarige jongen die verdacht wordt van het om het leven brengen van Romy uit Hoevelaken blijft in ieder geval negentig dagen langer vastzitten:

http://www.telegraaf.nl/b(...)my_onderzocht__.html
  vrijdag 16 juni 2017 @ 20:48:02 #267
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171739459
sorry zag later dat er al geantwoord was

[ Bericht 94% gewijzigd door rinardo op 16-06-2017 21:17:22 ]
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
pi_171739562
quote:
Heel triest.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 22:06:56 #270
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_171740776
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 20:56 schreef gynaika het volgende:

[..]

Heel triest.
Maak je geen zorgen, Gynaika!
Ik ga je zelf zoeken hoor, met het "cruedo- zoekteam" hier, :P
pi_171740915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 22:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maak je geen zorgen, Gynaika!
Ik ga je zelf zoeken hoor, met het "cruedo- zoekteam" hier, :P
Mooi zo!
pi_171746486
pi_171746594
Altijd weer dat achteraf gelul..
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:12:59 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747246
quote:
quote:
De 16-jarige jongen kreeg zaterdag 3 juni bezoek van de politie. Savannah is dan al twee dagen vermist, agenten horen hem uit.
Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171747302
quote:
quote:
Een dag voordat Savannah Dekker dood werd gevonden in Bunschoten, was de nu opgepakte verdachte al gehoord door de politie. De 16-jarige jongen uit Den Bosch chatte vaker met meisjes zoals Savannah.

De 16-jarige jongen kreeg zaterdag 3 juni bezoek van de politie. Savannah is dan al twee dagen vermist, agenten horen hem uit. Eén dag later vindt een voorbijganger het lichaam van het 14-jarige meisje in een sloot op een industrieterrein in Bunschoten. Diezelfde nacht wordt de Bosschenaar gearresteerd.

Wat er precies is voorgevallen tussen de twee tieners, blijft nog onduidelijk. Uit gesprekken met vrienden komt naar voren dat de twee elkaar zouden hebben leren kennen via videochatsite Omegle. Een site ook die omstreden is. Omdat iedereen er anoniem is, komen er veel gesprekspartners voorbij die uit zijn op seks. Niet zelden zijn het masturberende volwassenen.

Klasgenoten weten niet anders dan dat de jongen die nu vastzit al vanaf de eerste klas op het Van Maerlantcollege in Den Bosch erg bezig is met sociale media en chatsites. Een schoolgenoot die de eerste twee jaar naast hem in de klas zit, weet dat hij toen al vaak op de site Hot or Not was te vinden. Toen een populaire datingsite voor jongeren, vergelijkbaar met Tinder.

Niet dat hij er een vaste verkering aan over hield. Voor zover de klasgenoot weet, sprak hij nooit echt met de meisjes af, al zei hij wel vaak dat hij dat wilde. De jongen heeft wel chatgesprekken gezien waarin meisjes soms pikante foto's van zichzelf naar hem hadden gestuurd.

De jonge Bosschenaar beheert ook al vroeg zijn eigen YouTube-kanaal. Op 26 mei 2012 staat zijn eerste video online, een compilatie over op afstand bestuurbare boten. Maar al snel gaat het alleen nog maar over treinen. Heel veel treinen. Veelal bijzondere locomotieven of zeldzame combinaties. De NS-locomotief 1740 is zijn favoriet. Op 21 juni 2015 krijgt hij zelfs de kans om achter de stuurknuppel te zitten, blijkt uit een foto die postte. 'Kicken', reageert een bevriende treinspotter.

De jongen filmt de treinen niet alleen op het station in zijn woonplaats Den Bosch, hij trekt het hele land door. Hij is te zien op Utrecht Centraal, in Rotterdam en zelfs in Duitsland. Ook staat hij vaak langs de start- en landingsbanen bij Schiphol waar hij een aparte site over heeft. Hoe hij aan geld kwam voor al die reizen weten vrienden niet. Hij zei dat hij een bijbaantje had, onder andere bij een winkel.

Voor zijn activiteiten op Facebook, Instagram en Flickr maakt hij meerdere accounts aan. Klasgenoten vermoeden dat hij zo vriendengroepen uit elkaar houdt. De vrienden die ook zijn geïnteresseerd in het spotten van treinen en vliegtuigen, en de mensen die dat maar niets vinden.

Ook onder schooltijd is hij vaak bezig met het beheren van zijn accounts, merken de klasgenoten. Of kijkt hij naar filmpjes en speelt hij zelfs spelletjes als Flightsimulator of World of Tanks. De afgelopen maanden is hij druk met het online spel Roblox, waar hij bevriend is met ene 'Dekkertjee'. Dekker is de achternaam van Savannah.

De schoolprestaties hebben ernstig te lijden onder al dat chatten en gamen. Op het Van Maerlant komt hij vrijwel altijd te laat. De keren dat hij op tijd komt, zijn zo uniek, dat de hele klas dan voor hem klapt. Bij het begin van dit examenjaar is hij heel even op school gezien. Hij vertelt klasgenoten dat hij zijn best zal doen. Maar na anderhalve week blijft hij alweer weg. Dit keer lang. Het komt hem op 1 juni te staan op een voorwaardelijke taakstraf van 50 uur.

Waarom hun klasgenoot niet meer op school komt, wordt de andere scholieren niet duidelijk. Ze weten wel dat het niet botert thuis in de flat waar hij alleen woont met zijn moeder. Sinds een jaar of twee heeft hij geen contact meer met zijn vader. Wat er tussen hen is voorgevallen, daar praat hij niet over. Hij wil ook niet dat vrienden bij hem thuis komen. Eigenlijk is er best veel dat ze niet van hem weten.
De politie heeft dus toch al op zaterdag een bezoekje gebracht aan de verdachte.
pi_171747341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Opvallend dat ze hem 3 juni al een bezoek gebracht hebben, hij toen kennelijk niet met haar samen was, terwijl ze wel dachten dat ze met hem ergens zat, maar dat ze die zoektocht zondag nog steeds niet echt nodig vonden, en het burgerinitiatief alleen maar steunden, niet aan deelnamen.
Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:20:42 #277
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747343
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:17 schreef Physsic het volgende:

[..]

[..]

De politie heeft dus toch al op zaterdag een bezoekje gebracht aan de verdachte.
Bizar dat men dan blijft volhouden dat ze dachten dat Savannah samen met de verdachte ergens was, dat was ze dus op zaterdag 3 juni al niet meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:22:30 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747370
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:20 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja, dat geeft m.i. aan dat ze het hele weekend geen flauw idee hadden met wíe Savannah nou had afgesproken en waar ze dus eventueel zou verblijven. De jongen waarvan ze dachten dat ze mee had afgesproken bleek gewoon thuis te zitten, zonder haar. Als je dat niet weet, dan kan je toch ook niet zeggen dat iemand (14-jarig meisje) niet in gevaar is?
Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.

En God weet wat voor eventueel bewijsmateriaal de verdachte nog heeft kunnen wegwerken tussen het bezoek van de politie op 3 juni en zijn aanhouding in de nacht van 4 op 5 juni.

Dat geeft het verhaal dat hij geprobeerd heeft op 4 juni een lift naar het buitenland te krijgen ook weer een andere lading, want hij wist dat hij in beeld was bij de politie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171747450
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee idd, vreemd dat men het na het bezoek aan de verdachte op zaterdag 3 juni niet dusdanig heeft opgeschaald dat de politie iig zou deelnemen aan de zoektocht.
Nou ja, aan de ene kant begrijp ik ook wel dat de politie niet zonder aanwijzingen met een hoop agenten in een willekeurig gebied kan gaan zoeken. Daar is de capaciteit nou eenmaal te schaars voor. Savannah had op dat moment echt overal kunnen zijn. Maar ze hadden in ieder geval vanaf die zaterdag (en misschien al wel eerder) niet meer kunnen volhouden dat Savannah gewoon bij 'iemand' was en dat ze wel weer thuis zou komen. Ze hadden namelijk geen idee met wie Savannah dan was..

Ik herinner me dat de OvJ bij Jinek zei dat de politie op zondagochtend (bij aantreffen van het lichaam) ook even het idee kreeg dat de twee zaken misschien iets met elkaar te maken hadden. In de loop van zondagavond bleek dat toch niet het geval. Het lijkt er op dat de verdachte dus op die zondagochtend in ieder geval nog niet in beeld was als verdachte..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:38:49 #280
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171747560
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

[..]

Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 10:59:04 #281
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171747854
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:38 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dat bericht dat ze mogelijk levend ergens zou zitten, is van 3 juni. Ik denk dat de politie die hoop/verwachting nog had toen ze naar de verdachte toe gingen (daarna dus, ook op 3 juni). Na dat bezoek hebben ze allen nog gezegd dat ze geen aanwijzingen hebben dat Savannah zich in het zoekgebied van het burgerinitiatief bevond.
De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:07:45 #282
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171747968
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 10:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

De burgemeester had dat "we dachten dat ze samen ergens zaten" op maandag 5 juni, na de vondst van het lichaam, toch nog als excuus opgevoerd?
Nope.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:14:06 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748050
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nope.
Mwah, ik lees het hier wel als iets dat hij maandag gezegd heeft:
quote:
De aangehouden jongen kende Savannah vermoedelijk via social media. Dat heeft burgemeester Van de Groep van Bunschoten maandag tegen het Radio 1 Journaal gezegd. Tijdens de vermissing is er steeds hoop geweest dat ze nog zou leven, aldus de burgemeester. "Er waren aanwijzingen dat ze zich met hem schuilhield op een ander adres", zei Van de Groep. De aanwijzingen kwamen van de familie en vriendinnen van Savannah.
https://www.rtvutrecht.nl(...)avannah-en-romy.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:16:05 #284
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171748079
Die aanwijzingen zijn er waarschijnlijk tot zaterdagmiddag geweest?
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:18:09 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171748109
Overigens dacht ik dat je het over de videoboodschap had, daarin werd niets over een verdachte gezegd.
KuikenGuppy
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:20:16 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748133
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:16 schreef Burdie het volgende:
Die aanwijzingen zijn er waarschijnlijk tot zaterdagmiddag geweest?
Dat is ook pas duidelijk sinds we weten dat hij op 3 juni de politie op bezoek heeft gehad, zoals het er die maandag stond kwam het over alsof ze dat dachten tot het moment dat duidelijk was dat het gevonden lichaam haar lichaam was.

Maar als ze werkelijk maar tot 3 juni dachten dat ze ergens met de verdachte was, en ze 3 juni dus wisten dat ze zich niet ergens met de verdachte schuilhield, dan hadden ze iig die zoektocht wel eens anders mogen benaderen, nu deden ze alsof er totaal geen reden was aan te nemen dat ze nog ergens tussen haar fiets en huis was, terwijl ze in feite nog dichterbij huis bleek te zijn dan men bij de zoektocht bedacht had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748190
Ik denk echt dat ze tot het vinden van het lichaam zondagochtend in de veronderstelling waren dat Savannah nog levend thuis zou komen en de verdachte tot op dat moment ook nog geen verdachte was.
  zaterdag 17 juni 2017 @ 11:53:11 #288
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748590
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:24 schreef Physsic het volgende:
Ik denk echt dat ze tot het vinden van het lichaam zondagochtend in de veronderstelling waren dat Savannah nog levend thuis zou komen en de verdachte tot op dat moment ook nog geen verdachte was.
Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748796
Of ze hebben 'm op 3 juni na de ondervraging laten lopen om te kijken wat ie zou gaan doen op social media en telefoon. Wel een grote gok maar misschien hielden ze 'm in de gaten tot er voldoende aanleiding was om hem aan te houden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_171748833
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat verwacht ik ook, maar dan hadden ze op dat moment dus geen flauw idee waar ze was en met wie.
Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..
  zaterdag 17 juni 2017 @ 12:17:10 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171748870
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:14 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nee, daar was ik al bang voor. Ik blijf dat raar vinden..
Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_171748925
quote:

[..]

Om te vragen of hij leuk was.
pi_171750389
Ze had al eerder afgesproken met m
Het was niet voor het eerst. Dat bericht las ik van iemand die het later weer verwijderd heeft
pi_171750426
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:55 schreef woxxel het volgende:
Ze had al eerder afgesproken met m
Het was niet voor het eerst. Dat bericht las ik van iemand die het later weer verwijderd heeft
Zolang er geen (betrouwbare) bron hiervoor is, is dat dus enkel nog speculatie.
pi_171750956
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, ik ook... vanaf het bezoek aan de verdachte op 3 juni is het dus een heel vreemd verhaal geworden.
Ik vind het al eerder een vreemd verhaal. Naar mijn mening kan je als politie niet zo luchtig reageren op de vermissing van een 14-jarige als je geen flauw idee hebt waar of met wie ze heeft afgesproken. Er zijn natuurlijk wel vaker jonge meisjes vermist, maar in de meeste gevallen gaat het dan om meisjes die (voor korte tijd) zijn weggelopen uit een instelling of vriendinnen die samen op pad zijn gegaan. Daarvan was in dit geval geen sprake.

Als de politie alleen wist dat ze (stiekem) had afgesproken met een internetvriendje, maar niet de identiteit van dat internetvriendje had, dan had dat dus ook gewoon een oude man kunnen zijn. Ik noem maar iets. Als de politie wel al snel de identiteit van dat vriendje had, dan hadden ze wel wat eerder langs mogen gaan om te controleren of ze daar zat..

Al had het in deze zaak waarschijnlijk allemaal weinig verschil gemaakt. Het is mogelijk dat het al te laat was toen haar moeder zich zorgen begon te maken. ;(
pi_171753427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 13:57 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Volgens timmmmm ( Manager Nieuws Frontpage) mogen dit soort (onbetrouwbare) berichten hier wel - zie feedback

[ Bericht 4% gewijzigd door StaceySinger op 17-06-2017 17:25:25 ]
pi_171753571
quote:

[..]

Stuurde jij mij nou een privé bericht?
Ik las net een bericht van iemand en nu staat die er niet meer tussen
pi_171753676
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 17:28 schreef woxxel het volgende:

[..]

Stuurde jij mij nou een privé bericht?
Ik las net een bericht van iemand en nu staat die er niet meer tussen
Nope.
pi_171753809
quote:

[..]

Ja klopt.
Ik heb geen idee of die bron betrouwbaar is. Maar dat weten we van geen enkele bron.
pi_171754111
Arme Savannah.
Maakt dropkrullen mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')