Ja want dat je net iemand koud gemaakt hebt is verder niet zo heel spannend en alles. Je wil naar het buitenland omdat je uit huis geplaatst gaat worden en zeker niet omdat je met al je deugd betrokken bent bij de dood van een 14 jarige.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 08:49 schreef woxxel het volgende:
Jetje. Misschien was dat dan gewoon de reden waarom ie naar het buitenland wou.
Nee, maar als hij haar donderdag inderdaad nog gezien heeft, en al die tijd dat ze vermist was niet gemeld heeft dat hij donderdag bij haar was, dan is dat op z'n minst uitermate slordig, want als hij haar levend en wel heeft achtergelaten dan had hij toch wel eens mogen melden dat hij haar donderdag nog gezien had, wie weet had hij dan nog belangrijke informatie kunnen geven.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 12:32 schreef woxxel het volgende:
Je weet niet eens wat er is gebeurd en waardoor ze dood is.
Hij is nog niet veroordeeld, he.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:40 schreef houdjemond het volgende:
Superheftig, ja jemig je zit er niet voor niks he.
Nee, het ligt niet anders. Je bent 16 jaar en moordenaar. Dan deug je niet.quote:"Mensen zullen nu wel denken dat hij niet deugt", zegt zijn advocaat. "Maar het ligt anders."
eeehhhhh, verdachte he?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, het ligt niet anders. Je bent 16 jaar en moordenaar. Dan deug je niet.
Oh dus iemand die alleen nog maar verdachte is,is ook al meteen de moordenaar ?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verder kopen we niks voor teksten als "zou uit huis worden geplaatst". Feit is: er niet niet op tijd gehandeld, met een 14-jarig dood meisje als gevolg. Ik hoef niet te lezen hoe moeilijk het allemaal is voor de verdachte; de ouders van het vermoorde meisje hebben levenslang.
Dat zeg ik toch ook niet? Maar ze houden je echt niet met beperkingen langer vast voor de lol lijkt me.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij is nog niet veroordeeld, he.
Ze hadden hem beter preventief kunnen executeren, denk je niet?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Verder kopen we niks voor teksten als "zou uit huis worden geplaatst". Feit is: er niet niet op tijd gehandeld, met een 14-jarig dood meisje als gevolg. Ik hoef niet te lezen hoe moeilijk het allemaal is voor de verdachte; de ouders van het vermoorde meisje hebben levenslang.
Misschien alle schijn tegen....?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Maar ze houden je echt niet met beperkingen langer vast voor de lol lijkt me.
Dat zou ook heel goed kunnen natuurlijk.quote:
Lijkt me wat overdreven, maar er was voor de mensheid minder aan verloren gegaan dan er verloren is gegaan door het leven van Savannah.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 17:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter preventief kunnen executeren, denk je niet?
aha, er is een zonde bokquote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven, maar er was voor de mensheid minder aan verloren gegaan dan er verloren is gegaan door het leven van Savannah.
Als instanties voortvarender hun werk hadden gedaan en als we eens wat minder naïef waren rondom jonge criminelen dan had een 14-jarig meisje nu misschien nog geleefd.
Hoe weet jij dat nou? Je kunt onmogelijk voorspellen wat zij in haar verdere leven zou hebben gedaan..quote:Op dinsdag 13 juni 2017 19:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lijkt me wat overdreven, maar er was voor de mensheid minder aan verloren gegaan dan er verloren is gegaan door het leven van Savannah.
Als instanties voortvarender hun werk hadden gedaan en als we eens wat minder naïef waren rondom jonge criminelen dan had een 14-jarig meisje nu misschien nog geleefd.
Dat was dan ook vrijwel direct vast te stellen, evenals het feit dat ze om het leven gebracht is.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:22 schreef woxxel het volgende:
Er komt zo weinig info naar buiten. Terwijl bij romy zelfs is vertelt dat ze zelfs misbruikt is.
Ze zegt ook dat ze denkt dat het niet lang meer duurt voordat er iets over zijn rol naar buiten komt.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:21 schreef woxxel het volgende:
Zijn advocaat zegt dat ie het moeilijk heeft in de gevangenis. Dan kan hij toch niet zo lang zn mond houden.
Er is nog nergens gezegd dat ze vermoord is.
Post dat soort bagger hier dan ook niet, iedereen weet dat de man een complete nutcase is die maar wat verzint als er weer eens een kind dood is, en vervolgens "bewijzen" bij z'n verzinsels gaat zoeken.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef Blueheeler het volgende:
-knip-
De idioot die dit geschreven heeft mag van mij TBS krijgen.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:03 schreef Blueheeler het volgende:
/Knip
De idioot die dit geschreven heeft mag van mij TBS krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |