kan je mooi gelijk doorquote:
FFXIVquote:
zeg nou niet dat je een leven hebt gekregen he ...quote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:04 schreef Cikx het volgende:
Ik moet toegeven dat ik al zo'n half jaar geen game meer heb aangeraakt
pfoe goedzo, was al bang!quote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:09 schreef Cikx het volgende:
Nee, absoluut niet. Meer tijd besteed aan films, series en muziek.
En nog een PC dan zit je goedquote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:14 schreef Fylax het volgende:
Ik heb een PS4, PSVR en ga denk ik Nintendo Switch halen
Gamen lijkt een dure hobby maar als je het vergelijkt met aantal uren plezier voor het geld is het hartstikke goedkoop
zou lekker wachten tot er zn gateway kaart of iets isquote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:14 schreef Fylax het volgende:
Gamen lijkt een dure hobby maar als je het vergelijkt met aantal uren plezier voor het geld is het hartstikke goedkoop
Dus daar gaat al die stufi aan opquote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:14 schreef Fylax het volgende:
gateway kaart?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zou lekker wachten tot er zn gateway kaart of iets is
kost veel geld anders
ja zn kaartje waar meerdere games op kunnen enzo, die je er dan zelf op zetquote:
oh Ik wil best betalen voor games hoorquote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja zn kaartje waar meerdere games op kunnen enzo, die je er dan zelf op zet
speciaal voor jouquote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:30 schreef Pheno het volgende:
Ik had al lang een reactie van je verwacht jimbo:
Mark Cerny legt Knack 2 uit
neequote:
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 02:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee
daarom heb ik maar 3 jaar extra gekocht vd week, dan weet ik zeker dat ik hem ooit nog heb
Je bent jonger dan ik gekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |