Websitequote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Guandino komt zo.quote:
Nee wij haten gristenen, gewoon minderheidskabinetquote:Op maandag 12 juni 2017 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
VVD/CDA/D66/CU zou een prima coalitie zijn.
en aan slagersquote:Op maandag 12 juni 2017 22:33 schreef Joezi het volgende:
Waarom hoor ik de PvdD nooit, die hebben ook een hekel aan joden en moslims toch
Zit er een excuus neger aan tafel, is het weer niet goed.quote:
Vooral als jij dan weer op die Pechtold gek gaat stemmen.quote:
Wat heb jij gestemd?quote:Op maandag 12 juni 2017 22:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vooral als jij dan weer op die Pechtold gek gaat stemmen.
De KRO/NCRV krijgt subsidie als ze mensen met een handicap aannemen.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:36 schreef Martinello het volgende:
En daar hebben we de schijtlollige Jaïr weer.
PVVquote:Op maandag 12 juni 2017 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat heb jij gestemd?
FOK! kennende PVV of FvD
Even dat je het weet: Paxcon is geïntrigeerd door mysterieuze jongensquote:
Dan kijk je toch nietquote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt met de dag slechter dat programma![]()
Tja we zitten hier toch voor de gezelligheid van het topic, maar eerlijk is eerlijk, VARA topics zijn leukerquote:Op maandag 12 juni 2017 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wordt met de dag slechter dat programma![]()
Blijven proberen totdat ze overhoop worden geschoten door een 'verwarde' asielzoekerquote:Op maandag 12 juni 2017 22:42 schreef Coco. het volgende:
Proberen ze nu nog steeds het via deze beelden?
films op tv kijkenquote:Op maandag 12 juni 2017 22:43 schreef raptorix het volgende:
Er is fucking Karate Kid op TV dan kijk je toch niet naar dit soort pulp!
Leuk is daar een livetopic vanquote:Op maandag 12 juni 2017 22:43 schreef raptorix het volgende:
Er is fucking Karate Kid op TV dan kijk je toch niet naar dit soort pulp!
nou dat zo erg zijnquote:Op maandag 12 juni 2017 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijven proberen totdat ze overhoop worden geschoten door een 'verwarde' asielzoeker
Goeie bron, hansquote:Op maandag 12 juni 2017 22:47 schreef Coco. het volgende:
Calais volunteers have been accused of having sex with camp migrants
Preciesquote:Op maandag 12 juni 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onthoofding is beter
Bloedende witbekgenot
Adolf Hitler zit er ook hoorquote:Op maandag 12 juni 2017 22:48 schreef hpeopjes het volgende:
Er zitten trouwens alleen maar vreselijke mensen aan tafel.
Zapppp!![]()
trquote:Op maandag 12 juni 2017 22:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Onthoofding is beter
Bloedende witbekgenot
?quote:Op maandag 12 juni 2017 22:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met 30 seconden vertraging moeten kijken![]()
![]()
![]()
Dat blijkt wel uit het nieuwtjequote:Op maandag 12 juni 2017 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen seks mogen hebben?
Netjesquote:Op maandag 12 juni 2017 22:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet het dubbele doen![]()
![]()
![]()
[update] FOK!ker loopt kilometers voor goede doel
Dan krijgen we weer een hele rel in FBquote:Op maandag 12 juni 2017 22:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goed dat Mexicanobakker dit niet ziet
Alles moet ze 3x uitgelegd worden.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:59 schreef Tagliano het volgende:
De commissie is overigens incompetent als wat
Ooit alle IRT verhoren gekeken, was stuk interessanter, gasten die met een motorhelm op kwamen getuigenquote:
En dan nog snappen ze het niet. Ze hadden toch van te voren even met wat fiscalisten kunnen gaan zitten ofzoquote:
Yup, werd live uitgezonden op 24 politiek. Je kan het nog terugkijken.quote:
Dan zouden we weer een mod moeten gaan missen.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan nog snappen ze het niet. Ze hadden toch van te voren even met wat fiscalisten kunnen gaan zitten ofzo
Was een ideaal vakantiebaantje voor jou geweestquote:Op maandag 12 juni 2017 23:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan nog snappen ze het niet. Ze hadden toch van te voren even met wat fiscalisten kunnen gaan zitten ofzo
Daar kan ik geen uitspraken over doenquote:Op maandag 12 juni 2017 23:01 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dan zouden we weer een mod moeten gaan missen.
Zou wel genot zijn maar het is nou ook weer niet dat ik dit allemaal zelf bedacht hebquote:Op maandag 12 juni 2017 23:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Was een ideaal vakantiebaantje voor jou geweest
In GC loopt het topic erover.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:03 schreef Joezi het volgende:
Mensen, wat is de snelste manier om ethereum te kopen? Kraken zegt dat mijn verificatie 2-3 weken kan gaan duren.
Ik volg de prijs als sinds dat ie 80 was.. Het is de enige cryptocurrency die ik actief volg.
Doe dat cryptogeneuzel maar ergens anders.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:03 schreef Joezi het volgende:
Mensen, wat is de snelste manier om ethereum te kopen? Kraken zegt dat mijn verificatie 2-3 weken kan gaan duren.
Ik volg de prijs als sinds dat ie 80 was.. Het is de enige cryptocurrency die ik actief volg.
quote:Op maandag 12 juni 2017 23:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doe dat cryptogeneuzel maar ergens anders.
Waarom kan dat?quote:Op maandag 12 juni 2017 23:05 schreef monkyyy het volgende:
De gewone ondernemer die een koffietentje heeft kan voor ¤49 een BV oprichten op Panama.
Ja, of hij accepteert wat meer contante betalingenquote:Op maandag 12 juni 2017 23:05 schreef monkyyy het volgende:
De gewone ondernemer die een koffietentje heeft kan voor ¤49 een BV oprichten op Panama.
Zoiets heeft een Brits dorp toch gedaan, met een postbus/constructie in Amsterdam.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:05 schreef monkyyy het volgende:
Omdat politici die regels hebben bedacht.quote:
Dat is Paxcon's specialiteit.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In natura betalen is nog voordeliger
Ik accepteer naast geld ook Perzische tapijten.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In natura betalen is nog voordeliger
Ik heb wel een tapijt uit Marrakesh liggen.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik accepteer naast geld ook Perzische tapijten.
Tactiek van de NPO om Fok! te weren.quote:Op maandag 12 juni 2017 23:16 schreef svann het volgende:
Waarom is Jinek nu weer op een andere tijd?
Paul de Leeuw heeft een late night showquote:Op maandag 12 juni 2017 23:16 schreef svann het volgende:
Waarom is Jinek nu weer op een andere tijd?
Walgelijk ja. Zitten waarschijnlijk twintig man op een redactie daar die oprecht denken dat hij leuk is voor tv.quote:Op maandag 12 juni 2017 22:36 schreef Martinello het volgende:
En daar hebben we de schijtlollige Jaïr weer.
GL -10 zetels hoop ikquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jesius heeft zijn plasje gedaan en nu gaat hij even nep huilen voor de bühne, alle volgertjes nat, op naar de volgende verkiezingen.
Geleerd van Paay.quote:
Oké bedanktquote:
Hij liegt ook gewoon. Die 90% zuigt die uit zijn duim. Helaas bestaat die instroom uit veel Eritreers en die krijgen asiel. Nog los van subsidiare bescherming die veel Afrikanen krijgen vanwege humanitaire redenenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Alsof je dat onderscheid zo makkelijk kunt maken.
Gewoon slim spel. De vierde speler maar oh zo belangrijk. Hoe denk je dat de CU zometeen het spel gaat spelen?quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Een partij met 14 zetels die alles binnen wil halen, lekker realistisch.
Yasser zonder realiteitszinquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Pedroso het volgende:
Een partij met 14 zetels die alles binnen wil halen, lekker realistisch.
Een echte politicusquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Jesse zegt veel zonder iets te zeggen, hij ontwijkt alles met wolligheid.
en nu met lege handenquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gewoon slim spel. De vierde speler maar oh zo belangrijk.
Nee, niet echt slim. Nu hebben ze niets.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gewoon slim spel. De vierde speler maar oh zo belangrijk.
Ze waren er ook bijna uit volgens allemaalquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Wat, Willink heeft gezegd dat ze er helemaal uit waren, behalve migratie.![]()
Nu zegt Jesse opeens dat ze niet verder gekomen zijn dan migratie.
Die kunnen veel binnenhalen, net als GL het had kunnen doen. Maar je kunt ook teveel eisen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:37 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Gewoon slim spel. De vierde speler maar oh zo belangrijk. Hoe denk je dat de CU zometeen het spel gaat spelen?
Idd en bij eventuele nieuwe verkiezingen worden ze gedecimeerd.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, niet echt slim. Nu hebben ze niets.
Goed getraind.quote:
Dat vraag ik me af. Op het linkse politieke spectrum valt dit wel goed denk ik. Al zal de PvdA wel weer gaan groeien (ten koste van oa GL), dat hoop ik althans.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd en bij eventuele nieuwe verkiezingen worden ze gedecimeerd.
quote:
Ze kunnen hoog spel spelen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kunnen veel binnenhalen, net als GL het had kunnen doen. Maar je kunt ook teveel eisen.
Verplassen in de marge, met een kleine piemel en slappe straal, maar alles wordt wel nat.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:44 schreef Pedroso het volgende:
Conclusie is dat Klaver nooit met de VVD en / of het CDA gaat regeren. Blijft een marginaal partijtje dus.
GL krijgt enorm veel aandacht nu (helaas) en mensen hebben een zwak voor een populist, het kan ook de andere kant op rollen.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd en bij eventuele nieuwe verkiezingen worden ze gedecimeerd.
Laten we het hopen. Al zal de PvdA niet staan te springen (en terecht). Ze kunnen sowieso veel binnenhalen maar of dat genoeg is ?quote:
doe maar CUquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Al zal de PvdA niet staan te springen (en terecht). Ze kunnen sowieso veel binnenhalen maar of dat genoeg is ?
quote:
Veel voormalige PvdA-stemmers waren naar GL overgestapt. Nu blijkt dat GL geen regeringsverantwoordelijkheid wil nemen, zullen zij de volgende keer wel weer PvdA of D66 stemmen. Op deze manier kun je onmogelijk een brede volkspartij worden.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af. Op het linkse politieke spectrum valt dit wel goed denk ik. Al zal de PvdA wel weer gaan groeien (ten koste van oa GL), dat hoop ik althans.
Nog even en meer doelpunten dan CR7 in de champions league, de formatie breekt ieder record.quote:
Maar Rutte heeft beloofd dat dat niet zal gebeuren.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Zou wel grappig zijn als Jesse wordt ingeruild voor Geert.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Maar Rutte heeft beloofd dat dat niet zal gebeuren.
Geert ook.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
Mooi zo.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]Geert ook.twitter:geertwilderspvv twitterde op zondag 10-01-2016 om 13:05:03Zolang de VVD Rutte niet terugtrekt zal de PVV niet met de VVD regeren. reageer retweet
projectiequote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Waarom doen mensen die andere mensen uitmaken voor fascist altijd zo fascistisch?
Het Catshuis bedoel je. Terug naar de schoolbankjesquote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:57 schreef monkyyy het volgende:
Haten op het Katshuis. Terug naar de zandbak Jesse.
wel lekker geld pakken met een stompzinnig kunstje.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 22:59 schreef monkyyy het volgende:
Drakenshirt nerd met een grap die hij al 15 jaar uitmelkt en dan een slokje bier nemon.
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Het Catshuis bedoel je. Terug naar de schoolbankjes
quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:00 schreef alors het volgende:
[..]
Het Catshuis bedoel je. Terug naar de schoolbankjes
Prima gozer. Zolang hij maar niet weer in zijn broek gaat zeiken.quote:
Je ziet wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 23:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Klavergod was traditiegetrouw erg sterk vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |