abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 juni 2017 @ 19:18:44 #1
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171648679
De volgende gebeurtenis heb ik niet 100% realiserend mee gemaakt. (ik was een beetje slaperig)

Het was een normale dag. Ik zat in de Griekse les en verveelde me dood. Ik zat NIET te slapen, maar had wel m'n hoofd op m'n arm en zat niets te doen. Ik verveelde me letterlijk dood. Ik keek scheef naar het plafond; Ik weet niet waarom maar ik keek er erg focussend naar alsof ik de plafond iets wilde zien doen. na een seconde of 10 begon zo'n plafondplaat 10 cm naar boven te gaan en stond dat ding scheef.

Deze dingen:

Dat moment was ik wel gewoon wakker en wist ik zeker dat ik het meemaakte. Maar was dus een beetje slaperig en heb gedaan alsof het niet veel spannends was nadat ik 30 seconde had gestaard naar het plafond. Ik keek weer in m'n boeken, tien seconde later hoorde ik een lichte plof. En ja hoor de plaat was terug op z'n plaats.

Is dit de puurste vorm van toeval. Kan zo'n plaat met lucht naar boven gestuwd worden? Alle ramen waren gesloten btw.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171654661
Dit is goed mogelijk. Zie bijvoorbeeld de docu Star Wars. Wellicht ben je een Jedi.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 13 juni 2017 @ 05:03:05 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171658692
Over het algemeen zijn die plafondplaten heel licht, dus het kan makkelijk dat ze in de tocht of thermiek iets verplaatsen.

Voor TRU zou je eens moeten zoeken naar telekinese en/of Poltergeist verschijnselen.

Voordat je telekinese vaststelt is het belangrijk om de boel verder te onderzoeken zodat natuurlijke oorzaken uitgesloten kunnen worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')