Verrek, daar heb ik nog Lisk van de ICO vandaan gehaald. Ik was altijd in de veronderstelling dat het voor een bepaalde datum daar weg moest zijn, maar het is dus een betrouwbaardere opslaglocatie vergeleken met een online exchange? (moet haast wel)quote:Op maandag 12 juni 2017 15:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
http://login.lisk.io en dan passphrase goed bewaren
Weg teslaquote:
quote:Op maandag 12 juni 2017 19:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hij ging van 35k effe naar 55k, dan is die 42k hartstikke leuk
heb je 5 ton erin zitten danquote:
In BTC sta ik nog prima winst voor de dag, in EURquote:Op maandag 12 juni 2017 19:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tip voor de Blockfolio users: bekijk je portfolio in BTC, en niet in euro of dollar
Vroeger deed een acceptgiro transactie er soms ook 10 dagen overquote:Op maandag 12 juni 2017 16:56 schreef Typisch het volgende:
Overigens is traagheid niet per se heel erg. Of denken jullie dat het internet ook niks wordt, dat was ook zo traag in het begin.
Ditquote:Op maandag 12 juni 2017 19:29 schreef Leonos het volgende:
Stay calm and pak een pintje.
Goed moment om te kopen!
Ik wacht nog evenquote:Op maandag 12 juni 2017 19:29 schreef Leonos het volgende:
Stay calm and pak een pintje.
Goed moment om te kopen!
Nattekat, kom er maar inquote:Op maandag 12 juni 2017 19:29 schreef Afwazig het volgende:
Als je van plan was om te investeren is het nu toch wel het moment. Alles duikt naar beneden.
Hahaquote:Op maandag 12 juni 2017 19:33 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk al in een groepssessie bij Slachtofferhulp
Geloof het of niet, ik sta netto nog in het groenquote:Op maandag 12 juni 2017 19:33 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk al in een groepssessie bij Slachtofferhulp
Ze gooien de boel op slot standaard tactiek bij hun waarschijnlijk te duur ingekocht dus dan holden ze weer ffquote:Op maandag 12 juni 2017 19:34 schreef .Davout het volgende:
Ligt het aan mij of is Litebit al een uur leeg? Kan geen moer kopen op 't moment
Investeren of speculeren?quote:Op maandag 12 juni 2017 19:29 schreef Afwazig het volgende:
Als je van plan was om te investeren is het nu toch wel het moment. Alles duikt naar beneden.
Als je slim bent haal je ff 1 Bitcoin bij bitonic.nl (nu 2300¤) stuur je hem naar bittrex en haal je even een stuk of 5 tot 10 altcoins. Gegarandeerd profitquote:Op maandag 12 juni 2017 19:34 schreef .Davout het volgende:
Ligt het aan mij of is Litebit al een uur leeg? Kan geen moer kopen op 't moment
Daar lijkt het idd wel op... en om nu btc te gaan kopen om alts te kopen... 😮quote:Op maandag 12 juni 2017 19:35 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze gooien de boel op slot standaard tactiek bij hun waarschijnlijk te duur ingekocht dus dan holden ze weer ff
Tegen de tijd dat die BTC aankomt is die E 1900 waardquote:Op maandag 12 juni 2017 19:36 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Als je slim bent haal je ff 1 Bitcoin bij bitonic.nl (nu 2300¤) stuur je hem naar bittrex en haal je even een stuk of 5 tot 10 altcoins. Gegarandeerd profit
Beide kan. Alts duiken naar beneden en waarschijnlijk schieten ze later deze week weer terug naar het oude niveau. Ik ben een hodler maar voor de speculanten easy money.quote:Op maandag 12 juni 2017 19:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Investeren of speculeren?
Overigens maakt het geen zak uit, 100 bitcoins zijn over 10 jaar nog exact 100 bitcoins.
Toen was een bitcoin 10 cent ofzo?quote:Op maandag 12 juni 2017 19:39 schreef raptorix het volgende:
Toen ik instapte kon je gewoon nog een gratis bitcoin krijgen, moest je even je wallet mailen aan een kerel, en dan stortte er ie een bitcoin op, een hele dus he, dus niet zo een 1000e
Had al zo'n vermoeden idd. Vond het wel erg toevalligquote:Op maandag 12 juni 2017 19:35 schreef fukforce het volgende:
[..]
Ze gooien de boel op slot standaard tactiek bij hun waarschijnlijk te duur ingekocht dus dan holden ze weer ff
Neuh bitonic stuurt goeie minersfee, max 30 minuten wachten.quote:Op maandag 12 juni 2017 19:39 schreef fukforce het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat die BTC aankomt is die E 1900 waard
BTC of Alts?quote:
Ik koop regelmatig bij Bitconic heb gister nog bijna 60 minuten moeten wachten voordat het binnen wasquote:Op maandag 12 juni 2017 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Neuh bitonic stuurt goeie minersfee, max 30 minuten wachten.
Nahquote:Op maandag 12 juni 2017 19:43 schreef daankes het volgende:
Meer mensen last van dat BTC-E eruit is geknald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |