quote:
Op zondag 2 juli 2017 22:12 schreef Jinkx het volgende:Nohhh die staartjes.......
De blonde heeft best een knik in de staart, was dat ook degene waar je bang voor was dat ie een kink zou krijgen nav een ongelukje?
(Of haal ik dingen door elkaar)
Welke blonde bedoel je?
Er was er eentje (puppy Roze, zwart teefje) waarvan ik 2 weken geleden bang was dat ze een knikstaart zou hebben/krijgen, maar zij heeft alleen een bobbeltje op een staartwervel aan de onderkant van haar staart. Dat is niet aan de buitenkant te zien.
Een andere (puppy Lichtblauw, blond reutje) had vrijdag bij de dierenarts ineens onverwacht een duidelijke knik in zijn staart. Maar dat kun je op de foto eigenlijk niet zien, die rare kronkels/knikken in hun staartjes op de foto's horen gewoon zo

Bij Lichtblauw staat alleen het laatste werveltje van zijn staart een beetje uit het lood; dat is bijna niet zichtbaar op een foto en bijna niet zichtbaar als je hem ziet lopen, alleen wel duidelijk voelbaar als je het staartje in handen hebt.
De pups zijn nu weer binnen na een hele drukke dag buiten, en de arme hummels zijn zelfs te moe om nog te eten. Er staat een bak met voer in de ren maar ze willen liever slapen. Ik neem het ze niet kwalijk; er is zo veel gebeurd vandaag, zoveel bezoek, kinderen die met ze hebben gespeeld, poseren voor de foto's, andere honden op bezoek, nieuwe geluiden (een bosmaaier)... het is maar goed dat ze het morgen rustig aan kunnen doen.
[ Bericht 12% gewijzigd door Miss_Isis op 02-07-2017 22:38:19 ]
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!