Soort van terecht wel. Hij had had hier gewoon uit zijn doppen moeten kijken voordat hij naar rechts kwam en GROS eraf maaide.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:08 schreef zoem het volgende:
Sainz gridstraf van 3 plaatsen in Baku: https://www.formula1.com/(...)ening-lap-shunt.html
Nog een wonder dat ie er maar twee geraakt heeft als je ziet hoe druk het er was.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Soort van terecht wel. Hij had had hier gewoon uit zijn doppen moeten kijken voordat hij naar rechts kwam en GROS eraf maaide.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 juni 2017 01:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Daarvoor ging de andere schoen nog het publiek in. Was dat ook nog op tv?
is niet gefinishedquote:Op maandag 12 juni 2017 07:40 schreef tong80 het volgende:
Niet kunnen kijken. Wat is er met verstappen gebeurd ?
Dat begreep ik al.quote:
je blijft het proberen he?quote:Op maandag 12 juni 2017 07:40 schreef tong80 het volgende:
zeker, het is gelukkig niet met een auto waar je om het kampioenschap mee kan strijdenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een kutresultaat weer voor Max, man. Enorm frustrerend seizoen op deze manier
Hoe is dat relevant? Hij rijdt met een auto waarmee hij niet voor het kampioenschap kan strijden op de 2de plek en valt uit. Da's net zo kut als dat hij was uitgevallen met een auto waarmee hij wel voor het kampioenschap kan strijden.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:11 schreef Tarado het volgende:
zeker, het is gelukkig niet met een auto waar je om het kampioenschap mee kan strijden
natuurlijk blijft het klote maar het is natuurlijk nog vervelender als je door dit soort zaken een kampioenschap door je vingers ziet glippenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe is dat relevant? Hij rijdt met een auto waarmee hij niet voor het kampioenschap kan strijden op de 2de plek en valt uit. Da's net zo kut als dat hij was uitgevallen met een auto waarmee hij wel voor het kampioenschap kan strijden.
Ah, op die fiets. Ja, dan is het inderdaad nog net iets 'kutter'.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:19 schreef Tarado het volgende:
natuurlijk blijft het klote maar het is natuurlijk nog vervelender als je door dit soort zaken een kampioenschap door je vingers ziet glippen
als we over 10 jaar daar naar kijken is het toch wat tegen gevallenquote:Op maandag 12 juni 2017 09:28 schreef Geralt het volgende:
Maarja evengoed kut. Ricciardo begint aardig uit te lopen nu en over 10 jaar kijkt men alleen nog naar de behaalde punten in een seizoen en niet naar hoe dat ook alweer precies zat.
Dat is misschien ook wel waarquote:Op maandag 12 juni 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als we over 10 jaar daar naar kijken is het toch wat tegen gevallen
Beetje zoals de Rosberg titel in de marge voor Ricciardo op deze manier.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:28 schreef Geralt het volgende:
Maarja evengoed kut. Ricciardo begint aardig uit te lopen nu en over 10 jaar kijkt men alleen nog naar de behaalde punten in een seizoen en niet naar hoe dat ook alweer precies zat.
Die vele inhaalacties op de rechte stukken waren er niet omdat alle auto's even snel liepen.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:32 schreef SnowOokami het volgende:
Volgende race Bakual vond ik het verschil in de topsnelheid tussen Renault en Mercedes/Ferrari niet noemenswaardig groot.
Dan weet iedereen nog dat dit het pech seizoen was voor zijn glorietijd met 6 WK-titels op rij.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
als we over 10 jaar daar naar kijken is het toch wat tegen gevallen
Lijkt me gezichtsbedrog omdat een Ricciardo voor de rest reed en niet er achter. Want dan zouden we zien dat RB behoorlijk wat tekort komtquote:Op maandag 12 juni 2017 09:32 schreef SnowOokami het volgende:
Volgende race Bakual vond ik het verschil in de topsnelheid tussen Renault en Mercedes/Ferrari niet noemenswaardig groot.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 12 juni 2017 09:34 schreef XL het volgende:
[..]
Die vele inhaalacties op de rechte stukken waren er niet omdat alle auto's even snel liepen.
Ja en Perez reed op SS en had DRS + Mercedes motor en kwam er toch niet voorbij.quote:Op maandag 12 juni 2017 09:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me gezichtsbedrog omdat een Ricciardo voor de rest reed en niet er achter. Want dan zouden we zien dat RB behoorlijk wat tekort komt
Ken je dat moment dat wanneer je eindelijk de printer weer eens wil gebruiken het papier op is? Of dat de inktcartridges verdwenen zijn of op is? Of dat je printer geen verbinding kan maken met het netwerk?quote:Op maandag 12 juni 2017 07:40 schreef tong80 het volgende:
Er werd stevig ingehaald deze grandprix. Force India die druk zet op Red Bull is ook geen normaal scenario. De verschillen waren groot.quote:
grindbak had leuker geweest inderdaadquote:Op maandag 12 juni 2017 09:42 schreef XL het volgende:
[..]
Er werd stevig ingehaald deze grandprix. Force India die druk zet op Red Bull is ook geen normaal scenario. De verschillen waren groot.
Overigens vind ik het ook weer jammer dat Vettel op het einde gewoon veel risico kan nemen, van de baan schiet en zonder tijdverlies weer op de baan kan komen. Vorig jaar Hamilton ook door het gras een bocht afsnijden. Daar moeten de circuits echt een oplossing voor, of een drive-through ofzo. Ik bedoel, je maakt een grote fout daar hoort een straf bij. Dat je vanwege veiligheid daar geen muur kan zetten vind ik prima, maar nu is het gewoon deel van het spel dat je pogingen probeert die niet kunnen omdat het geen consequenties heeft.
quote:Op maandag 12 juni 2017 10:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen motorupdate voor RB op Baku
https://www.formula1.com/(...)pgrade-for-baku.html
Stukken minder dan Honda. Me dunkt.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:07 schreef Gezicht het volgende:
[..]![]()
![]()
Renault is wel echt enorm aan het prutsen nu.
Lol damnquote:Op maandag 12 juni 2017 10:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stukken minder dan Honda. Me dunkt.
Overigens las ik zojuist in een ander topic dat Max gewoon gecontroleerder had moeten rijden, want dan zou zijn accu niet stuk gegaan zijn. En dat Max compleet overhyped is en nu als een nachtkaars uit zou gaan.
Man man man, wat een hoop domme mensen lopen er rond. Die mogen overigens ook allemaal gewoon stemmen.
Dat andere topic zou ik niet serieus nemen want het is daar de bedoeling om te trollen.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stukken minder dan Honda. Me dunkt.
Overigens las ik zojuist in een ander topic dat Max gewoon gecontroleerder had moeten rijden, want dan zou zijn accu niet stuk gegaan zijn. En dat Max compleet overhyped is en nu als een nachtkaars uit zou gaan.
Man man man, wat een hoop domme mensen lopen er rond. Die mogen overigens ook allemaal gewoon stemmen.
Nee.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
Zou het kunnen dat er volgend jaar andere leveranciers beschikbaar komen?
Dat lijkt me helemaal de bedoeling niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:16 schreef opgebaarde het volgende:
Dat andere topic zou ik niet serieus nemen want het is daar de bedoeling om te trollen.
Welk topic?quote:Op maandag 12 juni 2017 10:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal de bedoeling niet.
Klopt ja, maar kondig dan ook niet drie races op rij aan met een nieuwe PU te komen en dat telkens maar weer een race te verplaatsen.quote:
Kijk anders even terug, topic bestaat al meer dan een maand en PSVCL zit gewoon te kutten terwijl jij in het verleden al uitgebreid met respect op hem gereageerd hebt. De twee grootste haters kijken beide geen enkele race dus dat topic valt toch geen seconden serieus te nemen maar de mods vinden het wel best.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat lijkt me helemaal de bedoeling niet.
Dat stoort mij een klein beetjequote:
Mja, zoals je in het artikel kan lezen, wat je denk ik niet gedaan hebt, zegt Renault dat RB gezegd heeft dat er een update komt. Niet Renault zelf.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:22 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Klopt ja, maar kondig dan ook niet drie races op rij aan met een nieuwe PU te komen en dat telkens maar weer een race te verplaatsen.
Ja, je bent pas de 83ste die dit meldt.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Geen motorupdate voor RB op Baku
https://www.formula1.com/(...)pgrade-for-baku.html
En dat was de vorige keren toen een artikel geplaatst werd over een toekomstige grote update vast en zeker ook het geval, dat het artikel geschreven was met een RB bron/hoop ipv gebaseerd op geluiden vanuit Renault.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, zoals je in het artikel kan lezen, wat je denk ik niet gedaan hebt, zegt Renault dat RB gezegd heeft dat er een update komt. Niet Renault zelf.
8 feb;quote:Op maandag 12 juni 2017 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, zoals je in het artikel kan lezen, wat je denk ik niet gedaan hebt, zegt Renault dat RB gezegd heeft dat er een update komt. Niet Renault zelf.
Val ik even door de mandquote:Op maandag 12 juni 2017 10:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is een beetje als die ene kamer in je huis waar je alle rotzooi inflikkert om de rest netjes te houden.quote:Op maandag 12 juni 2017 10:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kijk anders even terug, topic bestaat al meer dan een maand en PSVCL zit gewoon te kutten terwijl jij in het verleden al uitgebreid met respect op hem gereageerd hebt. De twee grootste haters kijken beide geen enkele race dus dat topic valt toch geen seconden serieus te nemen maar de mods vinden het wel best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |