En na een rake niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Telkens na de gemiste dubbeltjes even voelen aan de rug
Ja dat dan weer welquote:
Een klassieke choker.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:20 schreef Tagliano het volgende:
Mag je de leg beginnen om van Wright te winnen, sta je na 18 darts nog niet onder de 200
Niet een 180 van Wrightquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:27 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
MvG kan bij toernooiwinst de leiding van Wright over nemen in de ET OoM
De druk van Prumjur Liekquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:16 schreef Tagliano het volgende:
Arme Cross
Hoe kan dit nouMisschien nog wennen aan darten met publiek ofzo
Wel te hopen dat het niet een soort extreme vorm van White wordt, maar dit komt ongetwijfeld goed met die jongenquote:
Heb je streampje? Kijk ik zo mee. Nog ff lerenquote:Op zondag 25 juni 2017 14:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noteer er wel een 6-0 nederlaag tegen Klaasen bij
http://www.laola1.tv/en-i(...)fternoon-session-lenquote:Op zondag 25 juni 2017 14:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je streampje? Kijk ik zo mee. Nog ff leren
Gooide prima, Cross was scorend drama. Vooral de dubbels van Klaasen waren sterkquote:Op zondag 25 juni 2017 14:40 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Jelle zijn niveau al weer terug, of maakte die operatie niet zoveel uit?
quote:Op zondag 25 juni 2017 14:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gooide prima, Cross was scorend drama. Vooral de dubbels van Klaasen waren sterk
Viljanen ken je toch wel johquote:
Dat wel maar bij de laatste 16. Ooit eerder gebeurd?quote:Op zondag 25 juni 2017 15:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viljanen ken je toch wel joh
Al had ik ook niet verwacht dat hij Wright eruit kickte
Staat mij niks van bij in ieder gevalquote:Op zondag 25 juni 2017 15:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat wel maar bij de laatste 16. Ooit eerder gebeurd?
Your free preview of thisquote:Op zondag 25 juni 2017 15:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Sinds wanneer kun je gratis op de pdc website de stream bekijken?
https://www.pdc.tv/live
Ah oke, ik teste het maar heel even want ik had al een andere stream op de TV aan staan.quote:Op zondag 25 juni 2017 15:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Your free preview of this
video has finished
To continue watching you need a
valid subscription to PDCTV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |