Toch is hij gewoon in de race voor een plek op de World Matchplay met een Euro Tour en twee PC-events te gaan.quote:
Nog wel ja. Maar moet zeggen dat de mannen onder hem ook niet echt bezig zijn met een opmars.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch is hij gewoon in de race voor een plek op de World Matchplay met een Euro Tour en twee PC-events te gaan.
Met de zege van de palletsorteerder vandaag is hij weer 250 pond achter Pipe. Al moet de qualifier nog gegooid worden voor ons district.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar moet zeggen dat de mannen onder hem ook niet echt bezig zijn met een opmars.
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:37 schreef Mani89 het volgende:
The Cube heeft echt de ultieme trilaidspijlen.
Dat gebeurt ook altijd als ik de pijl smerig ver voorin de barrel vast heb.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is geen darten.
Ik hou ze met de wijsvinger en duim vast op de grens van shaft/barrel waardoor het met zweethanden vreselijk kut wordtquote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook altijd als ik de pijl smerig ver voorin de barrel vast heb.
Waarom niet? Toch niet anders dan pijlen die extreem omhoog staan zoals bij veel darters? Hoe ze in het bord komen hangt af van waar het zwaartepunt van de dart ligt en waar je hem vastpakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is geen darten.
Ik kan het bord niet raken als ik ze zo ver vastpak. Terwijl ik zie dat bijna elke darter dat doet.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hou ze met de wijsvinger en duim vast op de grens van shaft/barrel waardoor het met zweethanden vreselijk kut wordt.
Het is gewoon niet zo mooi.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 18:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom niet? Toch niet anders dan pijlen die extreem omhoog staan zoals bij veel darters? Hoe ze in het bord komen hangt af van waar het zwaartepunt van de dart ligt en waar je hem vastpakt.
Nu waren zijn pogingen op de bull ook niet best maar dat had hij misschien wel beter kunnen doen jaquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Andy Chokins.
Ik snap niet waarom hij op een belangrijke 93 blind voor T19 gaat.
Bedankt Benno.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier gaan we nog veel plezier van beleven
Moet kunnen johquote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Benno.
Dit was wel ver na zijn bedtijd.
Misschien dat iemand hem nog een snoepje aanbiedt.quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Moet kunnen joh
Misschien mag hij ook nog wel een extra koekje vanavond
quote:Op vrijdag 23 juni 2017 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien dat iemand hem nog een snoepje aanbiedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |