Laten we hopen op een snel slotje en een ban voor TSquote:
Misschien kun je het Ted vragen. Schijnt dat die ging vissen daar.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:04 schreef corehype het volgende:
Al die blanken die naar Thailand gaan dat is geen Asian genocide zeker?
Lol had je opa maar geen slavenhandelaar moeten wezenquote:
quote:Op zondag 11 juni 2017 23:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Lol had je opa maar geen slavenhandelaar moeten wezen
huilie huilie
Haha, ja dat was dus mijn opa, die maakt daar één groot wit Rijk van.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:14 schreef corehype het volgende:
p.s. wat doen blanken in australie dat niet eens van hen is?
groot genoeg voor een Arisch aarsjequote:
Die hebben daar een welvarend continent van gemaakt, iets wat het handjevol Aboriginals nooit gelukt is.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:14 schreef corehype het volgende:
p.s. wat doen blanken in australie dat niet eens van hen is?
Waarom hoor ik toch steeds het Horst Wessel lied bij elke post van jouw hand..quote:Op zondag 11 juni 2017 23:30 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Die hebben daar een welvarend continent van gemaakt, iets wat het handjevol Aboriginals nooit gelukt is.
Je hebt het op repeat staan?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom hoor ik toch steeds het Horst Wessel lied bij elke post van jouw hand..
Jij bent ook helemaal doorgeslagen hèquote:Op zondag 11 juni 2017 23:42 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft wordt White genocide-ontkenning net zo strafbaar gemaakt als holocaustontkenning.
quote:Op zondag 11 juni 2017 23:42 schreef LXIV het volgende:
Wat mij betreft wordt White genocide-ontkenning net zo strafbaar gemaakt als holocaustontkenning.
Holocaustontkenning is niet expliciet wettelijk strafbaar. Het valt onder groepsbelediging omdat wordt aangenomen dat iedereen weet dat de holocaust is gebeurd en dat het ontkennen ervan dus geen inhoudelijk motief kan hebben; geen andere intentie dan een opzettelijke belediging kan hebben.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:42 schreef LXIV het volgende:
quote:Op zondag 11 juni 2017 23:42 schreef LXIV het volgende:
Dat klopt. En natuurlijk omdat Hitler's nazaten het nog een keer dunnetjes over willen doen.quote:Op zondag 11 juni 2017 23:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Holocaustontkenning is niet expliciet wettelijk strafbaar. Het valt onder groepsbelediging omdat wordt aangenomen dat iedereen weet dat de holocaust is gebeurd en dat het ontkennen ervan dus geen inhoudelijk motief kan hebben; geen andere intentie dan een opzettelijke belediging kan hebben.
Als je niet terug kunt gaan naar het verleden en niet leefde tijdens de Tweede Wereldoorlog kun je ook geen bewijs vinden dat het gebeurt is. Waarom mag je het dan niet in twijfel trekken?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:47 schreef Igen het volgende:
[..]
Holocaustontkenning is niet expliciet wettelijk strafbaar. Het valt onder groepsbelediging omdat wordt aangenomen dat iedereen weet dat de holocaust is gebeurd en dat het ontkennen ervan dus geen inhoudelijk motief kan hebben; geen andere intentie dan een opzettelijke belediging kan hebben.
Bepaalde users hier hebben een nogal ongezonde obsessie met "De Oorlog". In elke discussie komt het terug, want ze kunnen mensen er zo heerlijk mee framen!quote:
Discussie? Met jou?quote:Op zondag 11 juni 2017 23:51 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Bepaalde users hier hebben een nogal ongezonde obsessie met "De Oorlog". In elke discussie komt het terug, want ze kunnen mensen er zo heerlijk mee framen!
Ze strooien met wat godwins, roeptoeteren iets over de holocaust, bruinhemden en nazis, en voila: hun tegenstanders zijn lekker weggezet als racist/fascist/extreemrechts etc. Op deze manier kunnen ze iedereen de mond snoeren en hoeven ze tevens niet meer met ze in discussie. Lekker makkelijk toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |