abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_171629124
Feminisme is de reden dat ik geen seks heb.
pi_171629139
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:54 schreef Piet_Jan het volgende:
Feminisme is de reden dat ik geen seks heb.
pi_171629310
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Zal ik het anders nog een keer recapituleren? Jij, Firewarrior, propageert het ontnemen van rechten van andersdenkenden, niemand anders...
Zo lang hij het slechts propageert en hij zijn mening geen kracht bij zet door met machetes op willekeurige voorbijgangers in te hakken, zoals gebruikelijk bij de groep die jij meent te moeten verdedigen, kan ik niet anders conluderen dan dat je niet serieus te nemen bent, schreeuwend vanaf je berg van het morele gelijk, vingerwapperend anderen de maat nemend langs je eigen morele meetlat om de krappe fatsoensnormen die je je zelf aanmeet een ander op te dringen.

Edit: enige nuancering, jij verdedigt geen terroristen. Dat is dan ook wel weer zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 11-06-2017 22:04:59 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171629418
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:54 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Denken dat de islam vrouwen onderdrukt :')
Boe woe de sluier is onderdrukking en vrouwen mogen niet naar het hoerenhuis om 50 mannen te neuken dus worden ze onderdrukt.
En jij vind dat geen onderdrukking? Als een vrouw de behoefte heeft 50 mannen te neuken moet ze dat vooral doen. Daar hebben we geen warrig geschreven broddelwerk voor nodig om die beslissing te nemen voor vrouwen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  † In Memoriam † zondag 11 juni 2017 @ 22:03:05 #80
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_171629438
Vrouwenstudies? Wat leer je daar zoal?
:')
pi_171629463
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat alles het gevolg is van patriarchale machtsstructuren. ALLES!
pi_171629471
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En jij vind dat geen onderdrukking? Als een vrouw de behoefte heeft 50 mannen te neuken moet ze dat vooral doen. Daar hebben we geen warrig geschreven broddelwerk voor nodig om die beslissing te nemen voor vrouwen.
Als de sluier onderdrukking is, worden wij dan ook onderdrukt omdat we kleren moeten dragen?

En dat laatste lijkt me niet zo normaal maar goed. Dat niet toestaan is zeker geen onderdrukking. Als dat onderdrukking zou zijn, dan zouden alle wetten onderdrukkend zijn voor mensen die ze willen overtreden.
  † In Memoriam † zondag 11 juni 2017 @ 22:05:41 #83
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_171629512
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat alles het gevolg is van patriarchale machtsstructuren. ALLES!
Studie feminisme en werkloosheid zeker... vandaar dat ze allemaal zo boos zijn
:')
pi_171629526
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat we stiekem in een matriarchie leven. Ook leer je over girl power! Je leert daarnaast ook dat vrouwen allerlei privileges moeten krijgen en dat de rechten en emoties van mannen stiekem moeten worden weggenomen. Ze moeten veranderen in zombies (volgens de feministenstudies) die als slaaf te gebruiken zijn door vrouwen die er verleidelijk genoeg uit zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-06-2017 22:06:41 ]
pi_171629552
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Als de sluier onderdrukking is, worden wij dan ook onderdrukt omdat we kleren moeten dragen?

En dat laatste lijkt me niet zo normaal maar goed. Dat niet toestaan is zeker geen onderdrukking. Als dat onderdrukking zou zijn, dan zouden alle wetten onderdrukkend zijn voor mensen die ze willen overtreden.
Je hoeft geen kleren te dragen. Zo lang jouw geslachtsdeel bedekt is mag je dragen wat je wil.

Op het moment dat het ene geslacht een bepaald kledingstuk moet dragen, en er dus geen vrije keuze is, is dat onderdrukking.

En wetten die alleen voor vrouwen gelden zijn inderdaad onderdrukjend. Voorbeelden?
pi_171629588
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je hoeft geen kleren te dragen. Zo lang jouw geslachtsdeel bedekt is mag je dragen wat je wil.

Op het moment dat het ene geslacht een bepaald kledingstuk moet dragen, en er dus geen vrije keuze is, is dat onderdrukking.
Ik wordt onderdrukt omdat ik verplicht mijn penis moet bedekken! Laten we snel deze westerse haatideologie stop zetten en het seksualisme invoeren zodat ik naakt over straat kan lopen.
pi_171629612
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

En wetten die alleen voor vrouwen gelden zijn inderdaad onderdrukjend. Voorbeelden?
De dienstplicht in Amerika die alleen voor mannen geldt is ook onderdrukkend. Laten we snel de Amerikaanse haatideologie verbieden!
pi_171629666
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:08 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik wordt onderdrukt omdat ik verplicht mijn penis moet bedekken! Laten we snel deze westerse haatideologie stop zetten en het seksualisme invoeren zodat ik naakt over straat kan lopen.
Niet je penis. Je geslachtsdeel. Dat geldt dus voor mannen en vrouwen.

Waarom doe je alsof je een iq lager dan 65 hebt en het verschil niet snapt tussen wetten die gelden voor iedereen en wetten die gelden voor alleen vrouwen?
pi_171629686
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

De dienstplicht in Amerika die alleen voor mannen geldt is ook onderdrukkend. Laten we snel de Amerikaanse haatideologie verbieden!
Wat ze in amerika doen moeten ze daar weten.

Amerika kent overigens geen dienstplicht simpleton.
pi_171629713
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Niet je penis. Je geslachtsdeel. Dat geldt dus voor mannen en vrouwen.

Waarom doe je alsof je een iq lager dan 65 hebt en het verschil niet snapt tussen wetten die gelden voor iedereen en wetten die gelden voor alleen vrouwen?
Alsof het uitmaakt of het alleen voor vrouwen geldt of voor iedereen :')

Onderdrukking is onderdrukking, of er nou seksisme bij hoort of niet.
  zondag 11 juni 2017 @ 22:12:51 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171629723
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Zo lang hij het slechts propageert en hij zijn mening geen kracht bij zet door met machetes op willekeurige voorbijgangers in te hakken, zoals gebruikelijk bij de groep die jij meent te moeten verdedigen, kan ik niet anders conluderen dan dat je niet serieus te nemen bent, schreeuwend vanaf je berg van het morele gelijk, vingerwapperend anderen de maat nemend langs je eigen morele meetlat om de krappe fatsoensnormen die je je zelf aanmeet een ander op te dringen.

Edit: enige nuancering, jij verdedigt geen terroristen. Dat is dan ook wel weer zo.
Juist... waar verdedig ik de islam? Ooit wel eens een post van mij gelezen daaromtrent? Ik ben uitermate kritisch op de islam.

Daarbij: ga toch weg met je 'moraal', 'fatsoen' en 'vingerwapperen', het standaard riedeltje van de 'realist' wanneer er een moraalridder gespot schijnt te zijn. Als het eerbiedigen van de rechten van ieder uniek mens, die je ook dient te beoordelen op diens karakter en niet diens onveranderlijke eigenschappen al 'moralistisch' is, heb je er geen reet van begrepen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171629779
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Alsof het uitmaakt of het alleen voor vrouwen geldt of voor iedereen :')

Onderdrukking is onderdrukking, of er nou seksisme bij hoort of niet.
Ja dat is de essentie van onderdrukking slimmerd. De ene groep regels opleggen die voor een andere groep niet gelden. :')
pi_171629828
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Wat ze in amerika doen moeten ze daar weten.

Amerika kent overigens geen dienstplicht simpleton.
Ik dacht dat er wel een draft of iets dergelijks was. En je wist zelf ook niet dat ze daar geen dienstplicht hebben, je had het opgezocht voordat je je post bewerkte.

En wat ze in de islam doen moeten ze daar weten, als ze ons er maar niet mee lastig vallen.
pi_171629846
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Juist... waar verdedig ik de islam? Ooit wel eens een post van mij gelezen daaromtrent? Ik ben uitermate kritisch op de islam.
Ok. Daar heb je misschien gelijk in. Maar jij neemt wel anderen continu de maat met moralistische donderpreken en gevingerwapper alsof je de dominee bent.
pi_171629903
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja dat is de essentie van onderdrukking slimmerd. De ene groep regels opleggen die voor een andere groep niet gelden. :')
Oh echt? Ik snap zo langzamerhand niet meer of jij nou serieus bent of dat je gewoon grapjes aan het maken bent. Seksisme en onderdrukking zijn 2 verschillende dingen, ze kunnen wel gecombineerd worden.

http://www.encyclo.nl/begrip/onderdrukking
  zondag 11 juni 2017 @ 22:18:26 #96
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171629964
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ok. Daar heb je misschien gelijk in. Maar jij neemt wel anderen continu de maat met moralistische donderpreken en gevingerwapper alsof je de dominee bent.
Houd - toch - op - man.

WAT is er moralistisch aan het aanhangen van de Westerse waarde van de rechten van de mens
en het pertinent afwijzen van discriminatie op basis van ras, etniciteit, seksuele voorkeur, gender en andere debiele redenen waarom die broeders van je hier hele volksstammen rechten willen ontnemen? Is dat ook al policor? Is dat ook al te links?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171629970
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik dacht dat er wel een draft of iets dergelijks was. En je wist zelf ook niet dat ze daar geen dienstplicht hebben, je had het opgezocht voordat je je post bewerkte.

En wat ze in de islam doen moeten ze daar weten, als ze ons er maar niet mee lastig vallen.
Het schoot me opeens te binnen. Ik heb het niet opgezocht. Dat doet er ook niet toe.

En wat betreft de islam. De islam is geen land. En het punt is dat de islam en moslims ons er juist wel mee lastig vallen IEDERE DAG WEER. Wat ze in Somalië, Saoudie Arabië, Marokko of wat voor achterlijk land dan ook doen, dat moeten ze inderdaad zelf weten.
pi_171630022
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:16 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Oh echt? Ik snap zo langzamerhand niet meer of jij nou serieus bent of dat je gewoon grapjes aan het maken bent. Seksisme en onderdrukking zijn 2 verschillende dingen, ze kunnen wel gecombineerd worden.

http://www.encyclo.nl/begrip/onderdrukking
Ik heb ook nergens beweerd dat het hetzelfde is. Sterker nog, ik heb het woord seksisme niet eens gebruikt.
pi_171630049
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het schoot me opeens te binnen. Ik heb het niet opgezocht. Dat doet er ook niet toe.

En wat betreft de islam. De islam is geen land. En het punt is dat de islam en moslims ons er juist wel mee lastig vallen IEDERE DAG WEER. Wat ze in Somalië, Saoudie Arabië, Marokko of wat voor achterlijk land dan ook doen, dat moeten ze inderdaad zelf weten.
Dat de islam geen land is wist ik niet hoor :')

Ja, ze vallen ons er mee lastig, maar als ze vrouwen binnen hun eigen cultuur "onderdrukken" zoeken ze dat zelf maar uit. De moslima's zelf vinden het niet erg.
pi_171630110
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Houd - toch - op - man.

WAT is er moralistisch aan het aanhangen van de Westerse waarde van de rechten van de mens
en het pertinent afwijzen van discriminatie op basis van ras, etniciteit, seksuele voorkeur, gender en andere debiele redenen waarom die broeders van je hier hele volksstammen rechten willen ontnemen? Is dat ook al policor? Is dat ook al te links?
Nee hoor, maar anderen de maat nemen als een soort scheidsrechter alsof jij bevoegd bent te bepalen wie de westerse waarden voldoende aanhangt is gewoon vervelend. En wie die waarden onvoldoende aanhangt, die spreken we even vermanend toe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')