quote:Op zondag 11 juni 2017 21:54 schreef Piet_Jan het volgende:
Feminisme is de reden dat ik geen seks heb.
Zo lang hij het slechts propageert en hij zijn mening geen kracht bij zet door met machetes op willekeurige voorbijgangers in te hakken, zoals gebruikelijk bij de groep die jij meent te moeten verdedigen, kan ik niet anders conluderen dan dat je niet serieus te nemen bent, schreeuwend vanaf je berg van het morele gelijk, vingerwapperend anderen de maat nemend langs je eigen morele meetlat om de krappe fatsoensnormen die je je zelf aanmeet een ander op te dringen.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zal ik het anders nog een keer recapituleren? Jij, Firewarrior, propageert het ontnemen van rechten van andersdenkenden, niemand anders...
En jij vind dat geen onderdrukking? Als een vrouw de behoefte heeft 50 mannen te neuken moet ze dat vooral doen. Daar hebben we geen warrig geschreven broddelwerk voor nodig om die beslissing te nemen voor vrouwen.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:54 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Denken dat de islam vrouwen onderdrukt
Boe woe de sluier is onderdrukking en vrouwen mogen niet naar het hoerenhuis om 50 mannen te neuken dus worden ze onderdrukt.
Dat alles het gevolg is van patriarchale machtsstructuren. ALLES!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwenstudies? Wat leer je daar zoal?
Als de sluier onderdrukking is, worden wij dan ook onderdrukt omdat we kleren moeten dragen?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En jij vind dat geen onderdrukking? Als een vrouw de behoefte heeft 50 mannen te neuken moet ze dat vooral doen. Daar hebben we geen warrig geschreven broddelwerk voor nodig om die beslissing te nemen voor vrouwen.
Studie feminisme en werkloosheid zeker... vandaar dat ze allemaal zo boos zijnquote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat alles het gevolg is van patriarchale machtsstructuren. ALLES!
Dat we stiekem in een matriarchie leven. Ook leer je over girl power! Je leert daarnaast ook dat vrouwen allerlei privileges moeten krijgen en dat de rechten en emoties van mannen stiekem moeten worden weggenomen. Ze moeten veranderen in zombies (volgens de feministenstudies) die als slaaf te gebruiken zijn door vrouwen die er verleidelijk genoeg uit zien.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Vrouwenstudies? Wat leer je daar zoal?
Je hoeft geen kleren te dragen. Zo lang jouw geslachtsdeel bedekt is mag je dragen wat je wil.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Als de sluier onderdrukking is, worden wij dan ook onderdrukt omdat we kleren moeten dragen?
En dat laatste lijkt me niet zo normaal maar goed. Dat niet toestaan is zeker geen onderdrukking. Als dat onderdrukking zou zijn, dan zouden alle wetten onderdrukkend zijn voor mensen die ze willen overtreden.
Ik wordt onderdrukt omdat ik verplicht mijn penis moet bedekken! Laten we snel deze westerse haatideologie stop zetten en het seksualisme invoeren zodat ik naakt over straat kan lopen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je hoeft geen kleren te dragen. Zo lang jouw geslachtsdeel bedekt is mag je dragen wat je wil.
Op het moment dat het ene geslacht een bepaald kledingstuk moet dragen, en er dus geen vrije keuze is, is dat onderdrukking.
De dienstplicht in Amerika die alleen voor mannen geldt is ook onderdrukkend. Laten we snel de Amerikaanse haatideologie verbieden!quote:Op zondag 11 juni 2017 22:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je hoeft geen kleren te dragen. Zo lang jouw geslachtsdeel bedekt is mag je dragen wat je wil.
Op het moment dat het ene geslacht een bepaald kledingstuk moet dragen, en er dus geen vrije keuze is, is dat onderdrukking.
En wetten die alleen voor vrouwen gelden zijn inderdaad onderdrukjend. Voorbeelden?
Niet je penis. Je geslachtsdeel. Dat geldt dus voor mannen en vrouwen.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:08 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik wordt onderdrukt omdat ik verplicht mijn penis moet bedekken! Laten we snel deze westerse haatideologie stop zetten en het seksualisme invoeren zodat ik naakt over straat kan lopen.
Wat ze in amerika doen moeten ze daar weten.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:09 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
De dienstplicht in Amerika die alleen voor mannen geldt is ook onderdrukkend. Laten we snel de Amerikaanse haatideologie verbieden!
Alsof het uitmaakt of het alleen voor vrouwen geldt of voor iedereenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Niet je penis. Je geslachtsdeel. Dat geldt dus voor mannen en vrouwen.
Waarom doe je alsof je een iq lager dan 65 hebt en het verschil niet snapt tussen wetten die gelden voor iedereen en wetten die gelden voor alleen vrouwen?
Juist... waar verdedig ik de islam? Ooit wel eens een post van mij gelezen daaromtrent? Ik ben uitermate kritisch op de islam.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Zo lang hij het slechts propageert en hij zijn mening geen kracht bij zet door met machetes op willekeurige voorbijgangers in te hakken, zoals gebruikelijk bij de groep die jij meent te moeten verdedigen, kan ik niet anders conluderen dan dat je niet serieus te nemen bent, schreeuwend vanaf je berg van het morele gelijk, vingerwapperend anderen de maat nemend langs je eigen morele meetlat om de krappe fatsoensnormen die je je zelf aanmeet een ander op te dringen.
Edit: enige nuancering, jij verdedigt geen terroristen. Dat is dan ook wel weer zo.
Ja dat is de essentie van onderdrukking slimmerd. De ene groep regels opleggen die voor een andere groep niet gelden.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Alsof het uitmaakt of het alleen voor vrouwen geldt of voor iedereen
Onderdrukking is onderdrukking, of er nou seksisme bij hoort of niet.
Ik dacht dat er wel een draft of iets dergelijks was. En je wist zelf ook niet dat ze daar geen dienstplicht hebben, je had het opgezocht voordat je je post bewerkte.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat ze in amerika doen moeten ze daar weten.
Amerika kent overigens geen dienstplicht simpleton.
Ok. Daar heb je misschien gelijk in. Maar jij neemt wel anderen continu de maat met moralistische donderpreken en gevingerwapper alsof je de dominee bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Juist... waar verdedig ik de islam? Ooit wel eens een post van mij gelezen daaromtrent? Ik ben uitermate kritisch op de islam.
Oh echt? Ik snap zo langzamerhand niet meer of jij nou serieus bent of dat je gewoon grapjes aan het maken bent. Seksisme en onderdrukking zijn 2 verschillende dingen, ze kunnen wel gecombineerd worden.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja dat is de essentie van onderdrukking slimmerd. De ene groep regels opleggen die voor een andere groep niet gelden.
Houd - toch - op - man.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ok. Daar heb je misschien gelijk in. Maar jij neemt wel anderen continu de maat met moralistische donderpreken en gevingerwapper alsof je de dominee bent.
Het schoot me opeens te binnen. Ik heb het niet opgezocht. Dat doet er ook niet toe.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:15 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Ik dacht dat er wel een draft of iets dergelijks was. En je wist zelf ook niet dat ze daar geen dienstplicht hebben, je had het opgezocht voordat je je post bewerkte.
En wat ze in de islam doen moeten ze daar weten, als ze ons er maar niet mee lastig vallen.
Ik heb ook nergens beweerd dat het hetzelfde is. Sterker nog, ik heb het woord seksisme niet eens gebruikt.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:16 schreef Firewarrior het volgende:
[..]
Oh echt? Ik snap zo langzamerhand niet meer of jij nou serieus bent of dat je gewoon grapjes aan het maken bent. Seksisme en onderdrukking zijn 2 verschillende dingen, ze kunnen wel gecombineerd worden.
http://www.encyclo.nl/begrip/onderdrukking
Dat de islam geen land is wist ik niet hoorquote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het schoot me opeens te binnen. Ik heb het niet opgezocht. Dat doet er ook niet toe.
En wat betreft de islam. De islam is geen land. En het punt is dat de islam en moslims ons er juist wel mee lastig vallen IEDERE DAG WEER. Wat ze in Somalië, Saoudie Arabië, Marokko of wat voor achterlijk land dan ook doen, dat moeten ze inderdaad zelf weten.
Nee hoor, maar anderen de maat nemen als een soort scheidsrechter alsof jij bevoegd bent te bepalen wie de westerse waarden voldoende aanhangt is gewoon vervelend. En wie die waarden onvoldoende aanhangt, die spreken we even vermanend toe...quote:Op zondag 11 juni 2017 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Houd - toch - op - man.
WAT is er moralistisch aan het aanhangen van de Westerse waarde van de rechten van de mens
en het pertinent afwijzen van discriminatie op basis van ras, etniciteit, seksuele voorkeur, gender en andere debiele redenen waarom die broeders van je hier hele volksstammen rechten willen ontnemen? Is dat ook al policor? Is dat ook al te links?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |