Die prijs is louter de laatste prijs op EtherDelta en daar heb je niet het standaard bied-laat-systeem. Mensen voeren orders in en kunnen een order kiezen om die in te vullen. Als er dus een order is om 1 VERI te verkopen voor $0.01 en iemand vult die order in, dan is de koers dus $0.01 terwijl er misschien ook nog aankooporders voor $10 per stuk waren. Dat geeft dus een heel gaar beeld van de werkelijke waarde.quote:Op zondag 11 juni 2017 21:56 schreef carebaer het volgende:
[..]
En dat binnen 2 dagen? https://coinmarketcap.com/assets/veritaseum/#charts
Als je denkt dat Waves sneller gaat stijgen dan MGO -> Dumpenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
0.05 @ 65euro +-
Kan er 0,1159BTC of 53 Waves voor krijgen +-
Ja dat is vrij logisch, doelde meer op of het handiger is om nu te switchen ofeen paar dagen te wachten tot MGO wat gestabiliseerd isquote:Op zondag 11 juni 2017 22:25 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je denkt dat Waves sneller gaat stijgen dan MGO -> Dumpen
Als je denkt dat MGO sneller gaat stijgen dan Waves -> Hodlen
Ik hodl, al denk ik dat Waves sneller gaat stijgen dan MGO.
Maar dat is omdat ik graag m'n risico wat spreid.
Ik wacht wel ff op Bittrex en de store launch.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat is vrij logisch, doelde meer op of het handiger is om nu te switchen ofeen paar dagen te wachten tot MGO wat gestabiliseerd is
Eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik wacht wel ff op Bittrex en de store launch.
Wil je de Tesla deze week al bestellen?
Glazen bol van AliExpress vreet batterijen dus moet morgen eerst ff naar de Lidl.
BTC op 2650 gekocht toch, dan staat die 300 hogerquote:
Dat wordt lastig, vermoed ik.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
Wil eigenlijk van beide (Waves en Mgo) profiteren
In de gaten houden.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef niggeplease het volgende:
[..]
wel interessante coin, beetje hoge prijs.
Dat verwacht ik ook.quote:
En een baggercoin op 990 satoshi.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
Wil eigenlijk van beide (Waves en Mgo) profiteren
[..]
BTC op 2650 gekocht toch, dan staat die 300 hoger
Als je een mooie winst kan pakken... soms moet je dat gewoon doenquote:Op zondag 11 juni 2017 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook.
Denk dat ik het nog maar even aankijk, helemaal omdat MGO nu al aardig omhoog kruipt.
1125 nu, dus is winst vooralsnogquote:
I know, denk alleen dat Waves een beetje tegen zich heeft dat ze nooit op Poloniex gaan komen, dat zie ik nog wel gebeuren bij MGO waarna de prijs flink stijgt. Daarna overstappen zou logischer zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Als je een mooie winst kan pakken... soms moet je dat gewoon doen
Mobile GO that is, niet alle tokens.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:45 schreef MaGNeT het volgende:
ETH and Waves tokens can now both be traded at Tidex
https://tidex.com/exchange/#/pair/MGO_BTC <- Waves token traiding pair
https://tidex.com/exchange/#/pair/eMGO_BTC <- Ethereum token trading pair
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Klinkt op zich interessant. Is er niet al een andere token die zich op het segment mikt van derde partijen in de financiėle wereld?quote:Op zondag 11 juni 2017 22:03 schreef niggeplease het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |