SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html![]()
Nou ja dat ook weer niet.. Maar meestal bij vorige versies van Android als je je browser in je dock (onderkantvan je telefoonscherm) wilde veranderen... *sleep, klaar.*quote:Op zondag 11 juni 2017 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Knokkels en techniek, het blijft een moeizame relatie
ja zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op zondag 11 juni 2017 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand wees mij er laatst op dat FFS niet alleen Franz Ferdinand & Sparks betekent, maar ook For Fuck's Sake.
FFS - Piss Off...
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:21 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand wees mij er laatst op dat FFS niet alleen Franz Ferdinand & Sparks betekent, maar ook For Fuck's Sake.
FFS - Piss Off...
geen dank. Hierna nog een klein toetjequote:
Zou morgen best wel kunnenquote:Op zondag 11 juni 2017 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wanneer is jouw eerste show als 40-jarige?
Ik hoop ergens morgen ook nog een show te draaienquote:Op zondag 11 juni 2017 00:31 schreef peaceman het volgende:
waarschijnlijk wil ik morgenmiddag een keer met microfoon testen... een leenmodelletje
quote:Op zondag 11 juni 2017 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop ergens morgen ook nog een show te draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |