SPOILER: Volledige kalender van 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Players Championships zijn vloertoernooien toegankelijk voor de 128 darts met een tourkaart. Mochten er tourkaarthouders niet deelnemen, dan mogen zogenaamde associate-members meedoen om de 128 aan te vullen. Alle wedstrijden zijn best of 11 legs en hebben een prijzenpot van 75.000 pond per toernooi.
De European Tour zijn 12 toernooien die op het podium gespeeld worden. Ieder toernooi kent 48 deelnemers, waarbij de top 16 al geplaatst is voor de tweede ronde. De overige 32 dienen zich te kwalificeren via diverse kwalificatietoernooien.
Streams zijn er te vinden via https://www.livepdc.tv/. En via omwegen.![]()
Game On.![]()
Hopelijk weet hij dat door te trekken, altijd leuk zo'n figuur erbijquote:
Natuurlijk, elke Dirk uit Katwijk wordt onderschat,quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hopelijk weet hij dat door te trekken, altijd leuk zo'n figuur erbij
Heerlijk johquote:
True, maar vindt Wade ook nooit heel bijzonderquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heb je Anderson op de World Cup zien gooien?
Ja oke maar zijn normale niveau ligt wel iets hoger dan 71 gemiddeld dat ben je met me eensquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
True, maar vindt Wade ook nooit heel bijzonder
Loting genot.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja oke maar zijn normale niveau ligt wel iets hoger dan 71 gemiddeld dat ben je met me eensAnderson haalt ook maar 87
En Dirk ligt eruit met 94
Wel echt Duits genot. Jelle ook lekker veel gel inquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Puur genot. Lekker terug naar de jaren 90 genot
Lijkt wel alsof iemand alle gelpotjes gestolen heeftquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel echt Duits genot. Jelle ook lekker veel gel in
Geen Mvg denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof iemand alle gelpotjes gestolen heeft
Dat hij niet gewoon effe die negendarter uitgooit johquote:
Zie uw spiegel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hij niet gewoon effe die negendarter uitgooit joh
Denk dat dat de stream zelf wasquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Mijn internet begint te kutten op mijn zolderkamertje
wowwquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook niet
Maar het is wel verdomd lang geleden
MvG in de eerste ronde UK Open ooitquote:
Vooruit dan maar weerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:43 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet jullie even verlaten. Moet de hond uitlaten
Zo die van ons liep een stukkie achterquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:24 schreef Max23 het volgende:
Jullie kijken hier neem ik aan?
https://www.laola1.tv/en-(...)-2-night-session-len
Geen problemen met de stream
Ja dat doet ie sowieso maar hij is wel altijd beschikbaarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:25 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zo die van ons liep een stukkie achter
Laola is echt een prima site, doen verschillende sporten zoals tafeltennis en (beach)volleybalquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:25 schreef Klummie het volgende:
[..]
Zo die van ons liep een stukkie achter
Zit ik nog naar een leg te kijken, klik ik op de link van Max23 en wordt VdV al geïnterviewd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja dat doet ie sowieso maar hij is wel altijd beschikbaar
Thxquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Laola is echt een prima site, doen verschillende sporten zoals tafeltennis en (beach)volleybal
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 22:32:00The 2017 10-darter club:Barney x6A Lewis x3Wright x2Chisnall x2 MvG x2GurneyWhiteReyesDurrantJoyceAndoVINCENT VAN DER VOORT reageer retweet
Zijn hoogtepunt van het jaarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:33 schreef Tagliano het volgende:
twitter:ochepedia twitterde op zaterdag 10-06-2017 om 22:32:00The 2017 10-darter club:Barney x6A Lewis x3Wright x2Chisnall x2 MvG x2GurneyWhiteReyesDurrantJoyceAndoVINCENT VAN DER VOORT reageer retweet
Eens.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Vooral Barney 6x valt me op eigenlijk
Als je het bracket zo ziet liggen er nog best kansen ookquote:
Prima stream inderdaad zeg, ik kende het nog nietquote:Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef Max23 het volgende:
Laolo is er ook weer bij
http://www.laola1.tv/en-i(...)fternoon-session-len
5 matchdarts overleven tegen Benito, dan 118 uitgooien om op 5-5 te komen en dan winnen met een 10-darterquote:
Ik kwam er een keer achter toen ik een finale van een grand slam beachvolleybal wilde kijkenquote:Op zondag 11 juni 2017 13:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima stream inderdaad zeg, ik kende het nog niet
quote:Op zondag 11 juni 2017 13:32 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik kwam er een keer achter toen ik een finale van een grand slam beachvolleybal wilde kijken![]()
Potje Suljovic-Gurney was vooral prima. 161 en 164 finish, 170 finish mis op de bull en meer van zulks. En Chizzy met een andere opkomst lijkt hetquote:Op zondag 11 juni 2017 14:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meteen de bunt zienNog wat gemist dan?
Chizzy had ook wel een vreselijk grijs nummerquote:Op zondag 11 juni 2017 14:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Potje Suljovic-Gurney was vooral prima. 161 en 164 finish, 170 finish mis op de bull en meer van zulks. En Chizzy met een andere opkomst lijkt het
Dat was toch even mooi geweest als we dat hadden meegemaakt en de rest niet, omgekeerde wereld genotquote:
Dat zeker ja, vrij matigquote:Op zondag 11 juni 2017 14:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Chizzy had ook wel een vreselijk grijs nummer
Ook wel een heerlijk potje dit hoor bohhquote:Op zondag 11 juni 2017 14:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was toch even mooi geweest als we dat hadden meegemaakt en de rest niet, omgekeerde wereld genot
Het niveau dit weekend verbaast me echt positiefquote:Op zondag 11 juni 2017 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook wel een heerlijk potje dit hoor bohh
Nu wel dubbel 12 in een keerquote:Op zondag 11 juni 2017 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het niveau dit weekend verbaast me echt positief
Een Eurotourtje ofzo kan nog wel eens op een goede dag. Majors zie ik voorlopig niet echt gebeurenquote:Op zondag 11 juni 2017 14:56 schreef hafcfan het volgende:
Reyes zie ik ooit nog wel een toernooi winnen
Vergat ff dat mvg nog dartquote:Op zondag 11 juni 2017 14:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een Eurotourtje ofzo kan nog wel eens op een goede dag. Majors zie ik voorlopig niet echt gebeuren
Gelukkig stopt die wel eerder dan Philquote:Op zondag 11 juni 2017 15:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook wel eens over het hoofd
Het is sowieso wel goed om te zien dat hij dit jaar soms te verslaan isquote:Op zondag 11 juni 2017 15:02 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gelukkig stopt die wel eerder dan Phil
Deed hij bij jou ook niet meer?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:23 schreef Tagliano het volgende:
Gelukkig is Goldenarrows wel up als vervanger: http://goldenarrowschannel.info/
wtfquote:Op zondag 11 juni 2017 15:58 schreef Klummie het volgende:
[..]
Rijdende supermarkt.
'Leve de man van de SRV, van je hiep hiep hiep hoeree!
Dat klopt, maar die Hudson pakt ze ook nog eens vies traag uit het bordquote:Op zondag 11 juni 2017 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou heb je dat gevoel altijd wel na VdV tuurlijk
Heeft wel 500 euro meer op de ranking dan Nicholsonquote:Op zondag 11 juni 2017 16:23 schreef hafcfan het volgende:
Die Hudson zal wel aardig stijgen als hij hier wint
TOPS TOPS GODquote:Op zondag 11 juni 2017 16:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft wel 500 euro meer op de ranking dan Nicholson
En toch gooien ze allebei nog 10 puntjes beter dan Wadequote:Op zondag 11 juni 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Dit is met afstand de slechtste wedstrijd die ik dit weekend gezien heb
Wadequote:Op zondag 11 juni 2017 16:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toch gooien ze allebei nog 10 puntjes beter dan Wade
quote:Op zondag 11 juni 2017 19:05 schreef borisz het volgende:
https://www.laola1.tv/en-(...)ay-night-session-len
Mijn scherpte wordt hier even ferm op de proef gesteldquote:
We sluiten niks uitquote:Op zondag 11 juni 2017 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Tag die Reyes kan hem vandaag al wel eens pakken. Gooit echt waanzinnig.
Als hij toch zijn 1e pakt dan maar tegen mvg zelfquote:Op zondag 11 juni 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We sluiten niks uit
Maar zoals jij ook al zei MvG doet mee he
Was niet eens nodigquote:Op zondag 11 juni 2017 19:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had ik ook, gewoon even refreshen en hij werkt weer
Geklikt vanwege thumbnailquote:Op zondag 11 juni 2017 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Muziekje voor in de pauze:
Featuring @Raybar180
Bijnaam The Rock. Ja, als je de Mount Everest een hele grote Rock noemt hahaha.quote:
Het Klotsende Kofschip moet nog even doorzuipen voordat hij deze omvang heeft.quote:Op zondag 11 juni 2017 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs het Golvend Galjoen is minder dik.
Peter Griffin komt gelukkig wel weer terugquote:
SPOILER: 20 en verderOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beste twee krijgen tourkaart. 3 t/m 8 gratis Q-school.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
De commentator praat je naquote:Op zondag 11 juni 2017 21:31 schreef borisz het volgende:
MvG - Smith in de halve finale gaat naar MvG en MvG - Smith in de finale gaat naar Smith.
Dus op zich moet het goedkomen
T zit er weer niet in vrees ikquote:Op zondag 11 juni 2017 21:45 schreef Tagliano het volgende:
Wat een flopdarter
Zelfs Bunting was dichterbij nou dan weet je het wel
quote:Op zondag 11 juni 2017 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Dat lachen van Suljovic doet me denken aan MvG-Adams
Ik leef met je mee.quote:Op zondag 11 juni 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
106 gemiddeld gooien en een finale verliezen
Zelden vertoond
Echt ziek weerquote:Op zondag 11 juni 2017 22:31 schreef Tagliano het volgende:
106 gemiddeld gooien en een finale verliezen
Zelden vertoond
SPOILER: European Tour Ranking na zes van 12 toernooien, top 32 naar EKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog meer lijstjes volgen als ze even opschieten bij TSODSPOILER: Matchplay Q, nog zes toernooien 2xET, 4xPCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Order of MeritOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProTour Order of MeritOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door borisz op 11-06-2017 23:30:07 ]winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: