Dat is een hele goeie. Vaak ligt daar de wortel van het probleem. Dan heeft ze een ander.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:41 schreef Iknietweten het volgende:
Ze is vreemdgegaan en durft het je niet te vertellen
Ze is niet zwanger, ik denk ook niet gestresst. En ze heeft ook geen hooikoorts..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Ik was mij 2 keer per weekquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:37 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vrees dat er weinig aan te doen valt. Probeer er over te praten, want dat moet dus wèl gebeuren. En dan kijken of jullie nog verder gaan. Maar je OP klinkt zeer verontrustend.
Was je je wel goed? (overal dus)
Zij zei dat ze gewoon geen zin erin had..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:43 schreef Lunatiek het volgende:
Zomergriep. Hooikoorts. Zwanger. Gestresst. Waarom vraag je het háár niet?
Dat kan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Toen ik het aan haar vroeg zei ze dat ze gewoon geen zin had.
Twee keer per week?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik was mij 2 keer per week
In welke zin klinkt het verontrustend..
Ze wilt niet eens dat ik haar vinger.. terwijl ze wel nat is. Ze duwt me letterlijk gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:46 schreef jatochneetoch het volgende:
Je handwerk maakt der wel nat, maar van dat kleine pikkie wordt ze vervolgens weer gort droog.
Vrouwtjes houden niet van stinkerds, gewoon elke keer voor je met haar wil neuken douchen, lekker ruiken doet wonderen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ze hield wel altijd van pijpen..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:46 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Twee keer per week?![]()
En dat moet zij pijpen en daar ga jij mee in haar?
Jongen, denk toch na.![]()
Ik ben totaal niet verbaasd.
Je moet je elke dag wassen.quote:
Ik stink niet anders.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:47 schreef DKS het volgende:
[..]
Vrouwtjes houden niet van stinkerds, gewoon elke keer voor je met haar wil neuken douchen, lekker ruiken doet wonderen.
Soms was ik mij 3 keer per week. Als het warm weer is vaker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Je moet je elke dag wassen.
Of minimaal om de dag.
Zeg jij..quote:
Maar ik heb mij altijd gemiddeld 2 keer gewassen. Al voor het begin van de relatie. En toen was ze wel gek op mijn piemel. Als het echt zo is van het wassen dan had ze anders paar maanden geleden ook niet van mij genoten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:50 schreef DKS het volgende:
[..]
Zeg jij..
Met dit weer maar twee keer per week wassen(douchen?) is wel erg weinig. Mijn meisje wil niet eens als ik niet gedoucht enzo ben.
Maar dan had ze paar maanden geleden ook niet zo van mijn pik lopen te genieten..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:52 schreef Sigaartje het volgende:
Tjonge jonge jonge.
Als je seks gaat hebben, moet alles überclean zijn. Moet je van te voren helemaal onder de douche en zorgen dat ook alles goed bijgeschoren is. Verzorging noemen ze dat.
Dagelijks douchen is trouwens het minste dat je moet doen.
Dan heeft ze een schoner iemand ontmoet en daarna gedacht: Zo kan het dus ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:55 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar dan had ze paar maanden geleden ook niet zo van mijn pik lopen te genieten..
En die 2 keer per week is gemiddeld. Met het warme weer douche ik 3 keer en soms zelfs 7 keer. Bij mij is het afhankelijk van hoeveel ik zweet.
Dat komt door haar roze bril, nu begint het roze te vervagen en ziet ze kleine dingen die haar storen, wil je haar houden moet je er iets aan doen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:52 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar ik heb mij altijd gemiddeld 2 keer gewassen. Al voor het begin van de relatie. En toen was ze wel gek op mijn piemel. Als het echt zo is van het wassen dan had ze anders paar maanden geleden ook niet van mij genoten.
Maar waarom zegt ze dan niet dat ik mij vaker moet wassenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:56 schreef DKS het volgende:
[..]
Dat komt door haar roze bril, nu begint het roze te vervagen en ziet ze kleine dingen die haar storen, wil je haar houden moet je er iets aan doen.
Zij is geen type voor vreemdgaan denk ik.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:56 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan heeft ze een schoner iemand ontmoet en daarna gedacht: Zo kan het dus ook.
Eindelijk geen varken.
Aannames zijn dodelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:58 schreef Vilan het volgende:
[..]
Zij is geen type voor vreemdgaan denk ik.
Ze lijkt ook geïrriteerd als ik het vraag. Ze zegt dat ze geen zin heeft en dat ik dat zal moeten respecteren. En ze wilt ook niet opgewonden worden.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:00 schreef Sigaartje het volgende:
Maar toch is er iets. Ik zou het vanavond maar eens aansnijden. Gewoon de vraag op tafel gooien, dan antwoordt ze heus wel, dan had je de vraag hier nooit hoeven stellen bij Fok!
Dan heeft ze een ander.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:01 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ze lijkt ook geïrriteerd als ik het vraag. Ze zegt dat ze geen zin heeft en dat ik dat zal moeten respecteren. En ze wilt ook niet opgewonden worden.
Dat heeft ze echt niet denk ik. Ze zou nooit vreemdgaan. Ze besteed ook veel tijd aan mij en heeft geen geheimzinnige telefoontjes ofzo. Ze vertoont geen stiekem gedrag.quote:
Nou kun je wel hier allemaal berichten neerzetten waar wij totaal niets mee kunnen, want dat kunnen wij niet, maar er is toch iets aan de hand.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:03 schreef Vilan het volgende:
[..]
Dat heeft ze echt niet denk ik. Ze zou nooit vreemdgaan. Ze besteed ook veel tijd aan mij en heeft geen geheimzinnige telefoontjes ofzo. Ze vertoont geen stiekem gedrag.
Wat dacht je ervan eens een goed gesprek te hebben met haarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:06 schreef Vilan het volgende:
Ik ben ten einde raad. Ze doet ook echt kortaf. Maar zo is ze altijd wel geweest via de app.
Ze lijkt mij ook echt geen type om vreemd te gaan maar misschien toch wel. Ik weet het gewoon niet meer.. ik heb geen woorden om hoeveel ik haar waardeer als mijn vriendin zijnde.
Je kunt ook gewoon aan haar vragen wat er scheelt?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:57 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar waarom zegt ze dan niet dat ik mij vaker moet wassen
Bovendien zei ze aan het begin ook vaak dat ik lekker rook dus..
Je vind je zelf helemaal prima, maar zij heeft blijkbaar een andere mening.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:06 schreef Vilan het volgende:
Ik ben ten einde raad. Ze doet ook echt kortaf. Maar zo is ze altijd wel geweest via de app.
Ze lijkt mij ook echt geen type om vreemd te gaan maar misschien toch wel. Ik weet het gewoon niet meer.. ik heb geen woorden om hoeveel ik haar waardeer als mijn vriendin zijnde.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Praat met elkaar, je antwoord ligt niet tussen haar benen, maar tussen haar oren.
Newsflash. Zin zit tussen de oren niet tussen de benen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Ik zag wel aan haar dat ze zin had want toen ik mijn hand in haar ondergoed even deed was ze wel nat.
Dit ja, wtf man, twee keer per week douchenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Nou de verliefdheid is over ze ziet nu wat voor stinkerd je bent, 2 hooguit 3 keer in de week wassen, gatverdamme, door wat ben jij opgevoed, wilde honden?
Die eerste 8 maand was ze nog gewoon compleet stoned van verliefdheid, wat een kater zal ze nu hebben.
Vroeger was ik wel claimerig.. en zelfs wat stalkgedrag.. maar ik heb het nu wel afgeleerd en bij haar ben ik nu alles behalve..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:10 schreef Wespensteek het volgende:
Je komt over alsof je haar heel erg claimt.
Ik doe ook echt heel erg mijn best voor haar en ben gefrustreerd dat het maar niet lukt.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:21 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je vind je zelf helemaal prima, maar zij heeft blijkbaar een andere mening.
Je kletst hier allemaal wel, maar daar bereik je helemaal niets mee.
Jezelf zo goed vinden daar los je niets mee op.
Heb je dat niet door of zo?????
Je bent bezig haar de schuld te geven, maar het probleem ligt bij JOU!
Wakker worden dus.
Hebben we het nu over 1 week geen seks en nu al wanhopig genoeg om een topic hierover te openen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:16 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik doe ook echt heel erg mijn best voor haar en ben gefrustreerd dat het maar niet lukt.
Maar alleen op seksgebied is ze afstandelijk en wilt ze niets.. voor de rest is ze wel vrij hetzelfde gebleven als eerst..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:07 schreef LittleLady het volgende:
Nou de verliefdheid is over ze ziet nu wat voor stinkerd je bent, 2 hooguit 3 keer in de week wassen, gatverdamme, door wat ben jij opgevoed, wilde honden?
Die eerste 8 maand was ze nog gewoon compleet stoned van verliefdheid, wat een kater zal ze nu hebben.
Zoals eerder is aangegeven: Praten, praten en heel erg vooral vragen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:16 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik doe ook echt heel erg mijn best voor haar en ben gefrustreerd dat het maar niet lukt.
Nu 2 maanden ongeveer.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Hebben we het nu over 1 week geen seks en nu al wanhopig genoeg om een topic hierover te openen?
Doe je linkerhand het niet meer ofzo? Rechts mag ook natuurlijk.
Je hebt daar wel een punt, maar een beetje vrouw zou dat uitleggen en zeggen: zullen we het volgende week doen?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Hebben we het nu over 1 week geen seks en nu al wanhopig genoeg om een topic hierover te openen?
Doe je linkerhand het niet meer ofzo? Rechts mag ook natuurlijk.
Ah dat is al duidelijker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:19 schreef Vilan het volgende:
[..]
Nu 2 maanden ongeveer.
En met mijn hand doe ik al best vaak..
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:41 schreef Iknietweten het volgende:
Ze is vreemdgegaan en durft het je niet te vertellen
Maar ze zei eergisteren nog via de app dat ze nog steeds dol op mij is..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:21 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ah dat is al duidelijker.
Ik denk dat de verliefdheid over is en het einde oefening is maar ze de ballen niet heeft de knoop door te hakken. Sorry.
Ze steekt ook wel moeite en ik spreek ook gewoon nog af met vrienden. Ze is niet zo'n moeilijk persoon zegmaar..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:22 schreef Fokpop het volgende:
Ga weer eens wat vaker met je vrienden uit, en zie haar wat minder. Zeg een afspraak gewoon af als ze stom doet of ga naar huis (zonder boos te worden), dan ziet ze misschien ook in dat ze zelf ook wat moeite in de relatie moet blijven steken. Of het kan haar gewoon niets schelen, maar dan was het waarschijnlijk gewoon dit:
[..]
Ze zal je dan wel niet willen kwetsen, maar goed je kan het haar ook gewoon vragenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:18 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar alleen op seksgebied is ze afstandelijk en wilt ze niets.. voor de rest is ze wel vrij hetzelfde gebleven als eerst..
Het gaat inderdaad vaak mis in de communicatie tussen ons twee.. ik snap er zelf niks van. Ik denk ook wel dat het ergens bij mij ligt. Ik wil graag dicussies uit de weg gaan omdat ik niet wil dat ze boos is..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:34 schreef zarGon het volgende:
Fysiek lijkt alles in orde, maar mentaal...
Heb je weleens een serieus gesprek met haar gevoerd zonder seksuele spanning? Dus niet dat je een poging waagt en je dan probeert te praten. Gewoon, dat je naar haar toeloopt en aangeeft dat je even wil praten met haar en vervolgens aangeeft waar jij mee zit en wat jij ziet? Zonder haar ergens de schuld van te geven of haar onder druk te zetten...
Ik heb het idee dat de communicatie tussen jullie niet zo goed is.
Is er trouwens iets verandert aan haar situatie? Iets met haar familie of studie of werk? Of slikt ze bijvoorbeeld medicijnen e.d.?
Misschien is ze nu wel zat van het feit dat ze die stinklul eerst een minuut moet aflebberen voor de vieze smaak eraf is.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:52 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar ik heb mij altijd gemiddeld 2 keer gewassen. Al voor het begin van de relatie. En toen was ze wel gek op mijn piemel. Als het echt zo is van het wassen dan had ze anders paar maanden geleden ook niet van mij genoten.
Doorvragen,het gesprek aangaan. Als zij zegt "ik wil een kind van je", laat je dat dan ook zonder discussies passeren? Of "we gaan twee keer per week naar mijn demente moeder"?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Zij zei dat ze gewoon geen zin erin had..
Praten met elkaar is wel de sleutel tot een betere verstandhouding.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:58 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Doorvragen,het gesprek aangaan. Als zij zegt "ik wil een kind van je", laat je dat dan ook zonder discussies passeren? Of "we gaan twee keer per week naar mijn demente moeder"?
Grapje toch?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
En dan toch maar 2 keer per week wassen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:19 schreef Vilan het volgende:
[..]
Nu 2 maanden ongeveer.
En met mijn hand doe ik al best vaak..
Bah.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:49 schreef Vilan het volgende:
[..]
Soms was ik mij 3 keer per week. Als het warm weer is vaker.
Je snapt hopelijk dat dit niet gezond is. Je moet gewoon kunnen zeggen wat je wil en voelt in een relatie, zonder bang te zijn voor gevolgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:39 schreef Vilan het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad vaak mis in de communicatie tussen ons twee.. ik snap er zelf niks van. Ik denk ook wel dat het ergens bij mij ligt. Ik wil graag dicussies uit de weg gaan omdat ik niet wil dat ze boos is..
Waarom wordt ze boos? Bedoel, kun je geen gesprekken met haar voeren zonder dat ze boos wordt? Kun je niet over de relatie met haar praten?quote:Ik wil ook geen ruzie met haar, want als zij boos is, is ze echt boos zegmaar en dat doet mij echt pijn want ik wil er alles aan doen om haar gelukkig te zien.
Waar reageer je op? Wat heb je nooit geprobeerd? Wat heeft zij bij jou wel gedaan?quote:Nee dat heb ik nooit geprobeerd.. hoezo eigenlijk? Zij heeft dat trouwens wel bij mij gedaan meerdere malen.
Ga er alsjeblieft niet vanuit dat dit de standaard is onder mannen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:46 schreef agter het volgende:
[..]
Grapje toch?
Zijn er echt mannen die zich 2 keer in de week wassen?
Man man man. Ranzige bende.
Ze is vaker naar mij toegekomen om te zeggen wat haar dwars zat of wat ze vond dat het anders kon. En ze had die keren wel gelijk opzicht..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat dit niet gezond is. Je moet gewoon kunnen zeggen wat je wil en voelt in een relatie, zonder bang te zijn voor gevolgen.
Als je niets meer durft te zeggen, krijg je op een gegeven moment een relatie waar je jezelf niet meer bent. Dat is allesbehalve een fijn gevoel.
[..]
Waarom wordt ze boos? Bedoel, kun je geen gesprekken met haar voeren zonder dat ze boos wordt? Kun je niet over de relatie met haar praten?
Een relatie hoort wederzijds te zijn, alleen dan werkt het. Jij kan dan alles willen doen, maar als zij geen moeite doet heeft het allemaal weinig/geen nut. Je moet ook zelf boos kunnen worden als zij te ver gaat. Let op je grenzen en bewaak ze.
[..]
Waar reageer je op? Wat heb je nooit geprobeerd? Wat heeft zij bij jou wel gedaan?
Je moet eerst allebei open en eerlijk praten, zodat je er gezamenlijk wat aan kunt doen. Niet jij alleen en niet alleen jij, maar samen.
vreemdgegaan voelt zich schuldigquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Ik heb nu 8 maanden met haar, en vanuit het niets wilt ze geen seks meer.
Vorige week vrijdag had ik nog geprobeerd haar op te winden. Maar toen ik met haar begon te kroelen en intiem te worden duwde ze mij weg. Niet meteen heel onvriendelijk maar wel met tegenzin. Ik zag wel aan haar dat ze zin had want toen ik mijn hand in haar ondergoed even deed was ze wel nat.
In het begin was ze een echte beest en nu lijkt ze dat helemaal niet te zijn.
Wat moet ik doen. Wat denken jullie dat er aan de hand is. Ze is wel nat als ik haar opgeil maar ze wilt niks doen.
En dit klinkt misschien wat wanhopig maar helpik wil haar niet kwijt..
Maar ik ben ook telkens seksueel gefrustreerd.
2 of 3 keer per dag is helemaal niet normaal. Wil ook niet weten hoe normaal jouw leven tot nu toe wel niet verloopt. Om de dag is prima. 2 keer per week is te weinig. Hoef je niet direct de leipo uit te gaan hangen met juist weer extreme denkwijzes die net zo raar zijn als van TS zelf juist.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:47 schreef agter het volgende:
[..]
En dan toch maar 2 keer per week wassen.
Ik zou kots misselijk van je worden.
Je meent dit niet, hoop ik.
Luister: neem dit aan van een vrouw.
Je gaat je minimaal 1 x per dag wassen. En als je het met je hand doet, of ook met haar, dan was je je 2 of 3 keer per dag.
Dat is normaal.
Joh ga jij vooral met hangende pootjes onzeker zitten doen om de rest van de normale mannen te beschermenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 21:25 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ga er alsjeblieft niet vanuit dat dit de standaard is onder mannen.
Elke dag vind ik toch wel normaal. Net zoals elke dag schone sokken en onderbroek.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:44 schreef jodelahity het volgende:
[..]
2 of 3 keer per dag is helemaal niet normaal. Wil ook niet weten hoe normaal jouw leven tot nu toe wel niet verloopt. Om de dag is prima. 2 keer per week is te weinig. Hoef je niet direct de leipo uit te gaan hangen met juist weer extreme denkwijzes die net zo raar zijn als van TS zelf juist.
Ja als je rukt misschien. Anders kan om de dag zonder problemen. Je kan je vriendin ook neuken i.p.v. dat elke dag gepijpt moet worden ofzo. Ook al heb ik ook nooit gezeik daarover gehad. Iedereen kan alles vinden, elke dag is normaal, 2 keer per week is normaal en meer bla. Maar het gaat er toch om wat in de praktijk nuttig is en ik weet vrij zeker dat elke dag ook niet nodig is tenzij je zweet heel erg stinkt etc.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:49 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Elke dag vind ik toch wel normaal. Net zoals elke dag schone sokken en onderbroek.
Ik douche zelf iig elke ochtend en na het sporten. Je hoeft dan niet meteen altijd alles meer zeep en een borstel te boenen, maar je oksels, liezen, kont en pik wel je wel enigzins schoonmaken elke dag.
Hoezo? Ik wil mijn collega's ook niet opzadelen met zweet van gisteren.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 22:59 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Ja als je rukt misschien. Anders kan om de dag zonder problemen. Je kan je vriendin ook neuken i.p.v. dat elke dag gepijpt moet worden ofzo. Ook al heb ik ook nooit gezeik daarover gehad. Iedereen kan alles vinden, elke dag is normaal, 2 keer per week is normaal en meer bla. Maar het gaat er toch om wat in de praktijk nuttig is en ik weet vrij zeker dat elke dag ook niet nodig is tenzij je zweet heel erg stinkt etc.
Gatverdamme ranslap.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:45 schreef Vilan het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze geen zin heeft in jou, wat los kan staan van seks.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
Vorige week vrijdag had ik nog geprobeerd haar op te winden. Maar toen ik met haar begon te kroelen en intiem te worden duwde ze mij weg. Niet meteen heel onvriendelijk maar wel met tegenzin. Ik zag wel aan haar dat ze zin had want toen ik mijn hand in haar ondergoed even deed was ze wel nat.
Wat moet ik doen. Wat denken jullie dat er aan de hand is. Ze is wel nat als ik haar opgeil maar ze wilt niks doen.
Ik denk inderdaad dat ze simpelweg geen zin in mij heeft maar ze geeft wel telkens hoop ofzo. En als ze echt geen zin had in mij dan had ze dat toch wel gewoon aangegeven?quote:Op zondag 11 juni 2017 07:28 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze geen zin heeft in jou, wat los kan staan van seks.
Besteed eens aandacht aan haar zonder seks te verwachten, doe eens wat extra's in huis, verras haar eens met een leuke activiteit, bijvoorbeeld een pic nic oid.
En wat je schrijft over 'je hand in haar broekje' terwijl ze aangegeven heeft geen zin te hebben, is een enorme no-go. Nee is nee.
En ik zag dat geschreven werd over hygiëne, wat natuurlijk altijd in orde moet zijn.
En met die hand in haar broek.. ik wilde gewoon even snel kijken of ze nat van mij is geworden toen ik haar een beetje opwond. En ze duwde mij ook niet een beetje weg. Ik was vergeten te zeggen dat ze echt slijm had en ik wreef over haar kutje en merkte dat ze er echt van genoot. Want ik zag haar trillen en ze deed ook trillend mijn hand weg.quote:Op zondag 11 juni 2017 07:28 schreef Kamina het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat ze geen zin heeft in jou, wat los kan staan van seks.
Besteed eens aandacht aan haar zonder seks te verwachten, doe eens wat extra's in huis, verras haar eens met een leuke activiteit, bijvoorbeeld een pic nic oid.
En wat je schrijft over 'je hand in haar broekje' terwijl ze aangegeven heeft geen zin te hebben, is een enorme no-go. Nee is nee.
En ik zag dat geschreven werd over hygiëne, wat natuurlijk altijd in orde moet zijn.
Ik wil haar niet dumpen.. ik heb geen woorden voor hoe dol en gek ik op haar ben..quote:
Waarom doe je dat? Ze moet wel in de stemming zijn.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:33 schreef Vilan het volgende:
[..]
En met die hand in haar broek.. ik wilde gewoon even snel kijken of ze nat van mij is geworden toen ik haar een beetje opwond. En ze duwde mij ook niet een beetje weg. Ik was vergeten te zeggen dat ze echt slijm had en ik wreef over haar kutje en merkte dat ze er echt van genoot maar trillend mij gelijk wegduwde. Alsof het niet kon ineens zoiets.
Misschien komt dit topic ook wel dom over. Maar ik heb wel wat aan de antwoorden gehad. Ik ga mij inderdaad vaker douchen dan maar ik vind mijzelf echt niet viezer worden dan anders. Ik ben gewoon iemand die niet zo snel zweet en last heeft van een droge huid. Ik geloof er ook niks van dat er veel mannen zijn die elke dag douchen. Mijn beste vrienden doen ook maar 2 keer ofzo per week. Bij mij is het erg afhankelijk van omstandigheden maar wel minstens 2 keer.quote:Op zondag 11 juni 2017 07:49 schreef Hiddendoe het volgende:
TS is een kloon (de zoveelste) van die figuur die steeds topics opent met allerlei domme vragen, krijgt advies dat vervolgens bij het oud vuil wordt gezet.
Ra ra, wie zou het zijn?
Mag ik haar niet opwinden als haar vriendje zijnde?quote:Op zondag 11 juni 2017 08:35 schreef DKS het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? Ze moet wel in de stemming zijn.
Dat doe je niet door als een volleerde pornoster je hand in dr broek te douwen.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:39 schreef Vilan het volgende:
[..]
Mag ik haar niet opwinden als haar vriendje zijnde?
Dat deed ik ook niet meteen. Ik wond haar eerst de hele tijd op en dán pas deed ik mijn hand in haar broek om te kijken of ze nat was geworden.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat doe je niet door als een volleerde pornoster je hand in dr broek te douwen.
Toch niet zo???quote:Op zondag 11 juni 2017 08:39 schreef Vilan het volgende:
[..]
Mag ik haar niet opwinden als haar vriendje zijnde?
Ja ik deed echt meteen mijn hand in haar broek om haar op te windenquote:
Waarom moet je daar naar kijken?? Je ziet aan hoe ze doet toch wel of ze opgewonden is?quote:Op zondag 11 juni 2017 08:41 schreef Vilan het volgende:
[..]
Dat deed ik ook niet meteen. Ik wond haar eerst de hele tijd op en dán pas deed ik mijn hand in haar broek om te kijken of ze nat was geworden.
Zij is wel iemand die haar gedrag graag verbergt cq er alles aan doet om iets niet te laten merken.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:43 schreef DKS het volgende:
[..]
Waarom moet je daar naar kijken?? Je ziet aan hoe ze doet toch wel of ze opgewonden is?
Waarom zou je praten als je ook gewoon je hand in d'r onderbroek kan stoppen?quote:
Ik moet dat misschien ook wel doen maar het klinkt heel zwak maar ik ben bangquote:
Ik wil niet alleen om het neuken een relatie met haar hebben..quote:Op zondag 11 juni 2017 08:47 schreef Jaeger85 het volgende:
Ik zal ten eerste een tijdje (week of 2) het initiatief tot intimiteit bij haar laten. Wanneer dat nog niets veranderd haar duidelijk maken dat jij een relatie hebt en geen gewone vriendschap en dat daarbij intimiteit hoort. Geen bevredigend antwoord? Dan uitmaken.
Dan is er toch niks te klagen?quote:Op zondag 11 juni 2017 08:50 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen om het neuken een relatie met haar hebben..
quote:Op zondag 11 juni 2017 08:33 schreef Vilan het volgende:
[..]
En met die hand in haar broek.. ik wilde gewoon even snel kijken of ze nat van mij is geworden toen ik haar een beetje opwond. En ze duwde mij ook niet een beetje weg. Ik was vergeten te zeggen dat ze echt slijm had en ik wreef over haar kutje en merkte dat ze er echt van genoot. Want ik zag haar trillen en ze deed ook trillend mijn hand weg.
Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op zondag 11 juni 2017 08:50 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik wil niet alleen om het neuken een relatie met haar hebben..
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:55 schreef Vilan het volgende:
[..]
Maar dan had ze paar maanden geleden ook niet zo van mijn pik lopen te genieten..
En die 2 keer per week is gemiddeld. Met het warme weer douche ik 3 keer en soms zelfs 7 keer. Bij mij is het afhankelijk van hoeveel ik zweet.
En wassen kan ook zonder douchen.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:42 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Ik douche 7 keer per week. Ongeacht het weer. Dat is gewoon een algemene hygiëneregel
Zeker. En na de sex nogmaals wassen.quote:Op zondag 11 juni 2017 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wassen kan ook zonder douchen.
Ja goed, er zijn twee uitkomsten. Ze gaat voor je of ze gaat niet voor je. Als je met haar praat, je opstelt als een echt vriendje, dan kun je haar laten zien dat je om haar geeft, dat je eventuele problemen actief op wilt lossen en er voor haar bent, en dat je niet enkel om haar kut bij haar bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 08:49 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ik moet dat misschien ook wel doen maar het klinkt heel zwak maar ik ben bang![]()
Het voelt soms alsof ik onderdanig ben en dat terwijl ze mij niet eens behandelt als een onderdaan..
Ik heb eigenlijk best vaak het gevoel dat ze te goed voor mij is..
Dit inderdaad. Het is geeneens goed voor je huidquote:Op zondag 11 juni 2017 09:52 schreef Yesse het volgende:
Het is hier inmiddels een discussie over douchen geworden terwijl het gewoon goed is voor je huid om niet elke dag te douchen. Zeker niet met zeep. En je geslachtsdelen kunnen ook nog eens niet (altijd) tegen zeep waardoor zaken als schimmels ruim baan krijgen. Google maar eens, of bekijk stichting huidfonds.
Als TS had gestonken dan had ze dat vast aangegeven. Overigens TS, is "nat zijn" niet per se een teken van opgewonden zijn. Het is een lichamelijke reactie op stimulans maar dat houdt niet in dat iemand ook geestelijk zin heeft. Zo zijn er verkrachters die hun daad goedpraten door aan te geven "ja, maar ze werd wel nat".
Zoals al heel vaak aangegeven in dit topic: GA PRATEN. Geef aan dat het je onzeker maakt en dat je graag weet wat er speelt.
En toch wil ze geen seks.quote:Op zondag 11 juni 2017 10:24 schreef Vilan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is geeneens goed voor je huid![]()
Niet arrogant bedoeld verder. Ik raak zo al schoon na 1 wasbeurt terwijl anderen al verleppen na 1 dag. Althans naar aanleiding van de verhalen die ik tot nu toe heb gehoord.
En ik zweet en stink ook niet zo snel. Mijn vriendin vind me juist lekker ruiken.
Ze vond dat ik geen moeite deed terwijl ik echt wel moeite deed en doe voor haar. Ze heeft er serieus lopen huilen erover..quote:Op zondag 11 juni 2017 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Van zo'n geile, claimerige stinkpuber zou ik ook niet warm meer worden nadat de verliefde bril afgaat. Ga je eerst maar eens elke dag wassen, minstens.
Waar hadden jullie ruzies over?
Wat moet ik dan precies zeggen of vragen..quote:Op zondag 11 juni 2017 10:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
En toch wil ze geen seks.
Praat nu eens met haar. Jezus.
Serieusquote:Op zondag 11 juni 2017 10:27 schreef Vilan het volgende:
[..]
Wat moet ik dan precies zeggen of vragen..
Dat staat toch los van elkaar?quote:Op zondag 11 juni 2017 10:58 schreef daniela_007 het volgende:
Kan zij niet met zichzelf hebben gespeeld? Dan heeft ze wellicht daarom minder zin om seks met jou te hebben.
Jeetje heb jij smetvrees ofzo. Ik wil na de seks lekker verzadigd in slaap vallen. Douchen komt de volgende ochtend wel weer.quote:
Nee bah!quote:Op zondag 11 juni 2017 11:00 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jeetje heb jij smetvrees ofzo. Ik wil na de seks lekker verzadigd in slaap vallen. Douchen komt de volgende ochtend wel weer.
Laat me raden na de seks moet ook gelijk het bed verschoond worden.quote:
Een handdoek eronder. Na het neuken ruik ik net als kapitein iglo, en zij als de vrouw van kapitein iglo.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:06 schreef Elpis het volgende:
[..]
Laat me raden na de seks moet ook gelijk het bed verschoond worden.
Doe je moeite voor haar, of moeite voor seks?quote:Op zondag 11 juni 2017 10:26 schreef Vilan het volgende:
[..]
Ze vond dat ik geen moeite deed terwijl ik echt wel moeite deed en doe voor haar. Ze heeft er serieus lopen huilen erover..
Dan ruiken jullie tijdens ook naar mr en mrs Iglo. Dat verandert echt niet ineens als je klaar bent. Kennelijk Is het dan weer geen probleem.quote:Op zondag 11 juni 2017 11:10 schreef DKS het volgende:
[..]
Een handdoek eronder. Na het neuken ruik ik net als kapitein iglo, en zij als de vrouw van kapitein iglo.
Reageer ook eens op het verschil tussen lichamelijke reactie en geestelijke reactie. Hoe oud zijn jullie? Je klinkt namelijk nog heel erg jong.quote:Op zondag 11 juni 2017 10:24 schreef Vilan het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het is geeneens goed voor je huid![]()
Niet arrogant bedoeld verder. Ik raak zo al schoon na 1 wasbeurt terwijl anderen al verleppen na 1 dag. Althans naar aanleiding van de verhalen die ik tot nu toe heb gehoord.
En ik zweet en stink ook niet zo snel. Mijn vriendin vind me juist lekker ruiken.
Ik moet vroeg weg en heb geen tijd om te douchen, ik kan niet naar seks ruikend gaan werken. Ze zien me aankomen. Buiten dat heb ik hier ook nog een kleine rondlopen, dus wel prettig dat we enigszins fris ruiken naderhandquote:Op zondag 11 juni 2017 12:09 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dan ruiken jullie tijdens ook naar mr en mrs Iglo. Dat verandert echt niet ineens als je klaar bent. Kennelijk Is het dan weer geen probleem.
"Vriendin (ken haar naam nietquote:Op zondag 11 juni 2017 10:27 schreef Vilan het volgende:
[..]
Wat moet ik dan precies zeggen of vragen..
Andere reden is schaamte ergens voor.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:47 schreef Hedera het volgende:
Oh boy
Ze voelt zich niet meer tot je aangetrokken door whatever reason. Kan me geen andere reden bedenken waarom een vrouw plotseling voortdurend geen seks wil.
Jij hebt nooit sex in de middag?quote:Op zondag 11 juni 2017 11:00 schreef Elpis het volgende:
[..]
Jeetje heb jij smetvrees ofzo. Ik wil na de seks lekker verzadigd in slaap vallen. Douchen komt de volgende ochtend wel weer.
Nee.quote:Op zondag 11 juni 2017 13:14 schreef agter het volgende:
[..]
Jij hebt nooit sex in de middag?
Ik ga echt niet de hele dag doorlopen met een kwakkie in me.
quote:Op zondag 11 juni 2017 12:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
"Vriendin (ken haar naam niet),
We moeten even praten.
Luister, ik hou veel van je, maar als ik de liefde met je wil bedrijven wijs jij mij af.
Ik zou graag een antwoord willen waarom je dat doet. Wat is de reden?
Je kan steeds boos worden, maar dat maakt mij alleen verdrietig. We hebben samen een relatie, dus vind ik ook dat we dit als volwassenen samen moeten kunnen oplossen. Ook als jij de relatie niet ziet zitten hoor ik graag waarom en kijk ik of ik er iets aan kan doen. Als je er even over moet na denken vind ik het goed maar ik wil wel vandaag een antwoord."
Zoiets maar dan in je eigen woorden.
En hoe lang duurt het voordat een lichaam dat opgeruimd heeft??quote:Op zondag 11 juni 2017 14:34 schreef Elpis het volgende:
[..]
Nee.
Even naar de wc en dat kwakkie ben je zo kwijt. En de restanten ruimt je lichaam op.
Dat zal er oa aan liggen hoeveel een man spuit en de handigheid van de vrouw om het eruit te krijgen. Ik zal wel mazzel hebben op dat vlak, want na wc bezoek lek ik niet meer.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:05 schreef DKS het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voordat een lichaam dat opgeruimd heeft??
Hoe krijg je dat eruit? Ik dacht dat het eruit moest lekken?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dat zal er oa aan liggen hoeveel een man spuit en de handigheid van de vrouw om het eruit te krijgen. Ik zal wel mazzel hebben op dat vlak, want na wc bezoek lek ik niet meer.
Ik was me dan graag even.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:18 schreef Elpis het volgende:
[..]
Dat zal er oa aan liggen hoeveel een man spuit en de handigheid van de vrouw om het eruit te krijgen. Ik zal wel mazzel hebben op dat vlak, want na wc bezoek lek ik niet meer.
Een bepaalde houding en beweging van bekkenbodem spieren.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:24 schreef DKS het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat eruit? Ik dacht dat het eruit moest lekken?
Sorry dat ik het zeg, maar ik begin me mateloos te ergeren aan jou.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:34 schreef Vilan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |