Moet je er misschien wat langer in blijven zitten dan een week.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:21 schreef Toto69 het volgende:
Ik wil me ook druk kunnen maken om wanneer ik uit moet cashen.
Maar 100 of 130 maakt niet zo gek veel uit.
quote:Op zondag 11 juni 2017 10:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik meen dat MaGNeT ooit 6000 ETH had maar die verkocht heeft voordat ze echt goud werden?Ik had ooit 8000 waves.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Hoeveel bezit je er nu?quote:
300 nog maarquote:Op zondag 11 juni 2017 12:37 schreef smiths het volgende:
[..]
Hoeveel bezit je er nu?
Denk dat we in de komende weken nog wel een nieuwe ATH gaan zien, sellwalls zijn geplaatst en wanneer er genoeg geaccumuleerd is gaan we wel weer omhoog.
Oh boy.quote:
Dit keer heb ik alles gewoon gehouden. Aan de ene kant wel weer lastig, omdat ik er ook niet bij kon toen DGB ineens flink steeg. Gelukkig ging dat nog even door na thuiskomst, maar heb ik nog niet willen verkopenquote:Op zondag 11 juni 2017 11:30 schreef Oscar. het volgende:
Hoe doen jullie het eigelijk als jullie op vakantie gaan? Alles verkopen of gewoon houden? Of alles wegsluizen naar stabielere coins?
Had zelfde "probleem" toch toen DGB zo extreem hoog stond mobiel ingelogd op Bittrex en winst gepaktquote:Op zondag 11 juni 2017 12:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit keer heb ik alles gewoon gehouden. Aan de ene kant wel weer lastig, omdat ik er ook niet bij kon toen DGB ineens flink steeg. Gelukkig ging dat nog even door na thuiskomst, maar heb ik nog niet willen verkopen.
Bij mij stonden ze in een offline wallet waar ik geen toegang toe had... had wel toegang tot de wallet.dat maar de mobiele app kon daar niet mee om gaanquote:Op zondag 11 juni 2017 12:57 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Had zelfde "probleem" toch toen DGB zo extreem hoog stond mobiel ingelogd op Bittrex en winst gepakt
Je bent toevallig niet in BAT, EDG of SC gestapt dit weekend toch? Mijn inkooptiming had beter gekund en dan zou ik weten waaromquote:
Oh shit! Haha dan zou ik niet eens durven kijken naar de koers op vakantiequote:Op zondag 11 juni 2017 12:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij mij stonden ze in een offline wallet waar ik geen toegang toe had... had wel toegang tot de wallet.dat maar de mobiele app kon daar niet mee om gaan.
Nope. Sinds ik uit Dollarcoin ben gestapt nog niks dan winst gemaakt.quote:Op zondag 11 juni 2017 12:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bent toevallig niet in BAT, EDG of SC gestapt dit weekend toch? Mijn inkooptiming had beter gekund en dan zou ik weten waarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |