SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2017 13:45:03 ]
Ik sluit me hierbij aan. Sterkte met de situatie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
DDM wat een schrik maar wel fijn dat jullie nu even niet hoeven te zorgen en zorgen te maken. Hopelijk brengt dit alles meer in een stroomversnelling.
Waarschijnlijk omdat dat met verpakken nauwkeuriger af te wegen isquote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waarom in die kleine verpakkingen van aardappels (1kg) alleen maar kleine stomme aardappeltjes zitten? Ze zijn al zoveel duurder en procentueel schil je nu zoveel extra weg.
#stommevraag
die kleine passen niet in een grote zakquote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
Weet iemand waarom in die kleine verpakkingen van aardappels (1kg) alleen maar kleine stomme aardappeltjes zitten? Ze zijn al zoveel duurder en procentueel schil je nu zoveel extra weg.
#stommevraag
Je oude TV gewoon op Facebook in een weggeefhoek van jouw regio aanbiedenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik aan BCC: als ik een nieuwe tv koop, kan ik dan mijn oude tv mee terug geven?
BCC: jazeker kan dat!![]()
Ik probeer te bestellen - "bezorging door DHL" - geen mogelijk tot retour oude tv
Ik aan BCC: Hoe dan?!
BCC: kan alleen via onze eigen bezorgdienst
Ik:![]()
Lekkere info, BCC!
"low service, high pricing" past beter bij ze. Prutzaak!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik aan BCC: als ik een nieuwe tv koop, kan ik dan mijn oude tv mee terug geven?
BCC: jazeker kan dat!![]()
Ik probeer te bestellen - "bezorging door DHL" - geen mogelijk tot retour oude tv
Ik aan BCC: Hoe dan?!
BCC: kan alleen via onze eigen bezorgdienst
Ik:![]()
Lekkere info, BCC!
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebbenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je oude TV gewoon op Facebook in een weggeefhoek van jouw regio aanbieden
Nou, je zal verbaasd zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebben
Ik was er het liefste meteen vanaf geweest, door 'm mee te geven aan de bezorger. Anders moet ik er nóg weer energie en tijd in steken.
Hmm.. dan toch daar maar eens naar kijken. Hij doet 't nog goed, dus wat dat betreft..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, je zal verbaasd zijn.
Mijn oude TV was binnen 2 minuten vergeven
adress? Haal ik hem op. Tailless audio vid magezijnquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat ding is 25 jaar oud. Die wil niemand meer hebben
Ik was er het liefste meteen vanaf geweest, door 'm mee te geven aan de bezorger. Anders moet ik er nóg weer energie en tijd in steken.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm.. dan toch daar maar eens naar kijken. Hij doet 't nog goed, dus wat dat betreft..
Thanks
Hey psst Oscar.. interesse in een tv?
had 30 min eerder gezegt heb net een beeldscherm weg gedaabqqquote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:32 schreef Rafeiro het volgende:
Ik zoek nog een breedbeeld pc-monitor
Zolang een beetje redelijke resolutie kan ben ik er extreem blij mee.
Maar minder ver van huis als MeltingHeb geen auto ter beschikking nu, dus lastig.
Zo rol ik, Melting "moest" er een kwijt toen hij hier was, haha.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
had 30 min eerder gezegt heb net een beeldscherm weg gedaabqq
Inmiddels is de mijne verkocht.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zo rol ik, Melting "moest" er een kwijt toen hij hier was, haha.
Altijd op het verkeerde moment.
Tailless?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
adress? Haal ik hem op. Tailless audio vid magezijn
Maar dan ben je zonder staart.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:49 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn fb heet zo en als ik ooit een kvk nummer dan heet mijn bedrijf ookzo
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ikquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:43 schreef ToT het volgende:
Tsss geeneens een birthday show van Den Knok vanaaf?
Hij haalt de schade later vast wel inquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ik
* Elfletterig verruilt Spotify dan even voor Oscarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gooit er tot 7 uur wat muziek in
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig verruilt Spotify dan even voor Oscar
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij moet bijkomen van zijn birthday sex denk ik
Veel interessante nieuwe releases, inderdaadquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens mij was het deze week best een knappe week qua nieuwe releases. * OscarMopperkont moet er nog in duiken.
Album versie. Wel van de "Reloaded" versie.quote:
Ah okquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Album versie. Wel van de "Reloaded" versie.
Een paraplu?quote:
Absoluut.quote:
88 geworden; mooie leeftijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Adam West overleden
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik zou er voor tekenen (met als clausule dat ik dan nog wel normaal kan leven, niet dat ik dan al 10 jaar wegkwijn ofzo)quote:
Het verschilt echt per persoon. Sommige mensen zijn op hun 70e al op, anderen zijn op hun 90e nog hartstikke vitaal.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er voor tekenen (met als clausule dat ik dan nog wel normaal kan leven, niet dat ik dan al 10 jaar wegkwijn ofzo)
Klopt, maar daarom dus die clausulequote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het verschilt echt per persoon. Sommige mensen zijn op hun 70e al op, anderen zijn op hun 90e nog hartstikke vitaal.
Dit is prima hoor.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Van een latere Batman, maar sneller had ik even niets bij de hand.
Ik snap niet dat mensen huisdieren nemen. Ik zag vandaag een paar van die paupers bij de ingang van de supermarkt staan; type daklozenkrant-verkoper, steevast rokend, ingevallen bekkie. En die lui hadden twee jonge puppy's gekocht... Dan denk je meteen: eens zien hoe lang ze dat volhouden, die huisdieren goed verzorgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kan zich enorm kwaad worden over de berichten van kittens en katten die nu overal weer gedumpt worden
Ik zou er "sommige mensen" van maken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen huisdieren nemen. Ik zag vandaag een paar van die paupers bij de ingang van de supermarkt staan; type daklozenkrant-verkoper, steevast rokend, ingevallen bekkie. En die lui hadden twee jonge puppy's gekocht... Dan denk je meteen: eens zien hoe lang ze dat volhouden, die huisdieren goed verzorgen.
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:35 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig eet ondertussen pannekoeken
Ideaalquote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor knokkels... in de jaren 50 maakte men eens een koffiezetapparaat voor in de auto...
[ afbeelding ]
Het werd geen succesquote:
Album versiequote:
Duurt wel bijna 8 minutenquote:
Mja, Let's Dance en China Girl heb ik te vaak gehoord. De niet hits op dat album vind ik zelf een stuk beter.quote:
Herkenbaar verhaal...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mja, Let's Dance en China Girl heb ik te vaak gehoord. De niet hits op dat album vind ik zelf een stuk beter.
Geweldig nummer ditquote:
True.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het is echt Bohemian Rhapsody deel 2, maar tegelijk ook weer compleet anders. Het toont wel de veelzijdigheid van Queen.
hmmm ride The wild wind is wel gaaf hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
True.
Terwijl Innuendo als album juist weer heeft dat de hits beter zijn dan alle andere nummers die op dat album staan.
I'm Going Slightly Mad vind ik ook helemaal geweldig.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 18:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
True.
Terwijl Innuendo als album juist weer heeft dat de hits beter zijn dan alle andere nummers die op dat album staan.
Welkom thuis..... lange dag geweest.quote:
Ja het was inderdaad een lange dag, maar gelukkig ook nog even kunnen genieten van het golfgebeuren! Het was er schitterend weer voorquote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom thuis..... lange dag geweest.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ja het was inderdaad een lange dag, maar gelukkig ook nog even kunnen genieten van het golfgebeuren! Het was er schitterend weer voor![]()
Nu even douchen, dan koken en dan doe ik lekker niets meer vanavond, gewoon op de bank
Ah in Obdam gegeten dusquote:Op zaterdag 10 juni 2017 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Alvast voor Symph's verjaardag bij Ah Tim gegeten, nu even met thee op de bank en dan snel naar bed, was weer een veel te lange dag en de helft ervan in pyama in het ziekenhuis doorbrengen is ook niet echt mijn hobby
Voor mij ook straksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |