Heldquote:
Alonso #1 Verstappen #2 Raikkonen #3quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dronken op een bruiloft nu. Samenvatting?????
Dia van Alonso toevallig ook gecapped zojuist?quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dia van Alonso toevallig ook gecapped zojuist?
wat zijn wij nu met een samenvatting van die bruiloftquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dronken op een bruiloft nu. Samenvatting?????
Licenties intrekken enquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:11 schreef CrashO het volgende:
Die foto mongols
[ afbeelding ]
Dan wil je ook graag dood
Of nieuwe motorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Dus, nieuwe versnellingsbak en weer een weekend weg.
Jammer. Marshall maakte een koprol toen ze Max zn auto aan het duwen waren. Publiek moest lollen.quote:
Leek me eerder op een motor probleem, revs waren meteen weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Het pijnlijke geluid dat ik hoorde leek erg op een versnellingsbak maar wellicht heb je gelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Leek me eerder op een motor probleem, revs waren meteen weg.
En de rook leek op de motor... Misschien wel dubbelop?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het pijnlijke geluid dat ik hoorde leek erg op een versnellingsbak maar wellicht heb je gelijk.
VERSTAPPEN MOET SNEL NAAR FERRARI WANT DIT WORDT NIKS ZO KAMPIOENSCHAP NU AL VERLOREN!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Wie had er ook alweer opmerkingen over dat Renault de goede kant op ging?
2e dit weekend.
quote:
Tyquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:26 schreef Geralt het volgende:
@CrashO: die caps wat je telkens maakt; moet je vooral blijven doen
mja, hoeft niet. Als het een oude bak was die niet meer voor de race bestemd was, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Eens! Zie ik ook nog wat van die trainingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:26 schreef Geralt het volgende:
@CrashO: die caps wat je telkens maakt; moet je vooral blijven doen
Ik was vergeten dat ze die domme penalties voor wisselingen afgeschaft hadden. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, hoeft niet. Als het een oude bak was die niet meer voor de race bestemd was, is er niets aan de hand
En kan MoBlo met haar dronken harses ook nog een beetje wat leuks kijken ipv die bruiloftquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eens! Zie ik ook nog wat van die trainingen.
nee, die straf is er nog steeds, maar we weten niet welke bak Max gebruikt heeftquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ze die domme penalties voor wisselingen afgeschaft hadden. Gelukkig maar.
Stoffel 19dequote:
Bezopen bruidsmeisjesquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
En kan MoBlo met haar dronken harses ook nog een beetje wat leuks kijken ipv die bruiloft
Ja als hij er te veel gebruikt maar er was toch altijd sowieso een straf als er gewisseld moest worden?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee, die straf is er nog steeds, maar we weten niet welke bak Max gebruikt heeft
Nee toen was reclame op Skyquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:33 schreef SnowOokami het volgende:
@CrashO je ook een gifje van die struikelende Marshall?
Helaas niet. Sky besloot reclame uit te zendenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:33 schreef SnowOokami het volgende:
@CrashO je ook een gifje van die struikelende Marshall?
Dat geldt alleen als je de racebak voortijdig wisselt en de race ervoor niet uitgevallen bent. De versnellingsbak moet zes races meegaan. Er is geen max aan de hoeveelheid bakken gesteld.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja als hij er te veel gebruikt maar er was toch altijd sowieso een straf als er gewisseld moest worden?
Opnieuw, want dit is onleesbaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als je de racebak voortijdig wisselt en de race ervoor niet uitgevallen bent. De versnellingsbak moet zes races meegaan. Er is geen max aan de hoeveelheid bakken gesteld.
Nee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Opnieuw, want dit is onleesbaar.
Mocht Verstappen een nieuwe versnellingsbak krijgen, had hij daar in 2016 een straf voor gekregen of niet?
Dat ligt eraan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Mocht Verstappen een nieuwe versnellingsbak krijgen, had hij daar in 2016 een straf voor gekregen of niet?
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef CrashO het volgende:
Ik heb net even wat nieuwe meuk getest. Ik kan ook webm's (tot 90 seconden, in 720p, incl geluid) binnen een minuutje online beschikbaar hebben
Misschien een handige aanvulling op de gif's voor wat uitgebreidere crashes, analyses edMorgen even goed mee testen
Stroll heeft moeite met elke bochtquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik had in F12016 al moeite met die eerste bocht, zo te zien de echte coureurs ook
Goede zaak, je gifs zijn al een zéér welkome bijdrage in dit topic, zeker wanneer ik de training ed niet kan kijken om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:17 schreef CrashO het volgende:
Ik heb net even wat nieuwe meuk getest. Ik kan ook webm's (tot 90 seconden, in 720p, incl geluid) binnen een minuutje online beschikbaar hebben
Misschien een handige aanvulling op de gif's voor wat uitgebreidere crashes, analyses edMorgen even goed mee testen
Zal hij de wall of champions in gaan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Stroll heeft moeite met elke bocht
Hopelijk wel, kan die meteen optyfen uit de F1.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:33 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Zal hij de wall of champions in gaan?
ik denk het niet. Denk dat hij de chicane voorzichtig neemt dit weekend.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:33 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Niet in de race, want hij ligt er al voor die bocht uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:33 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Heb ik omgedoopt tot wall of Wetcatquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:33 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Op de ipad doet hij het iig niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:33 schreef CrashO het volgende:
* Test voor mezelf om te kijken of dit op me mobiel ook nog werkt. En hoor ook graag als dit iemand anders zijn device sloopt
https://my.mixtape.moe/ooanst.webm
Ook leuk om een Honda mannetje nog erger te horen stutteren dan zijn motor. #F1 Persco
Zul je zien dat Palmer in z'n versnellingsbak rijdt danquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk het niet. Denk dat hij de chicane voorzichtig neemt dit weekend.
Ericsson zie ik dat eerder doenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Zul je zien dat Palmer in z'n versnellingsbak rijdt dan
Met Android werkt het uitstekendquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:47 schreef CrashO het volgende:
Kom er net achter dat alle software bouwers mee doen aan het open webm formaat. Behalve onze fruit vriend
Zal eens kijken of ik er mp4 op kan krijgen
Stroll doet weinig fout hierquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:17 schreef CrashO het volgende:
Stroll die bijna Kimi eraf beukt
[ afbeelding ]
Gewoon 1 motor per jaar maar techniek vrij laten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef SnowOokami het volgende:
Gewoon 1 motor per weekend en pas penalties als die ene kapot gaat![]()
1 motor per weekend moet voor elk team te betalen zijn.
Vind sowieso dat Stroll er lekker bij zit op zijn thuiscircuit. Hij is 13 seconden langzamer dan zijn teamgenoot of zo? Valt mee.quote:
Staat die al op youtube?quote:
Fernando Ultra's, Stoffel Softs.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Stoffel 19de
Stoffel gooi jezelf weg aub
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Fernando Ultra's, Stoffel Softs.
Waarom kun je bij Max wel fatsoenlijk redeneren en verdedigen van tijden en bij andere rijders niet?
dat is wel schrijnend ja zeker als je er vanuit gaat dat Massa ook niet meer de snelste isquote:Op zaterdag 10 juni 2017 08:20 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vind sowieso dat Stroll er lekker bij zit op zijn thuiscircuit. Hij is 13 seconden langzamer dan zijn teamgenoot of zo? Valt mee.
Met AcePlayer doet ie het op mijn Goudreinet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:47 schreef CrashO het volgende:
Kom er net achter dat alle software bouwers mee doen aan het open webm formaat. Behalve onze fruit vriend
Zal eens kijken of ik er mp4 op kan krijgen
Klopt, aceplayer installeren en hij doet het op Iphone, probleem opgelost.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Met AcePlayer doet ie het op mijn Goudreinet.
https://www.facebook.com/Formula1/videos/831072087049775/quote:EXCLUSIVE: For the first time in two decades, we have behind-the-scenes footage from an FIA Driver Briefing. Listen in on the Monaco briefing here
wel leuk ja maar zouden ze dan wel wat eerder moeten doenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:58 schreef zoem het volgende:
Wel interessant dat ze dit soort materiaal nu ook vrijgeven:
Yellow trampoline
Haha ik was net 10 seconden eerder met de facebooklink, maar youtube is wel beterquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:58 schreef zoem het volgende:
Yellow trampoline
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, aceplayer installeren en hij doet het op Iphone, probleem opgelost.
Hmmz, die gele kerb was exact hetzelfde als het jaar ervoor? Ik geloof dat niet zo heel hard eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:58 schreef zoem het volgende:
Yellow trampoline
Hmz.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:53 schreef Sinister-D- het volgende:
2016:
[ afbeelding ]
2017:
[ afbeelding ]
Palmer eruit en Kubica erin. Die kan best een GP rijden tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:58 schreef aesop het volgende:
Ik denk dat we langzamerhand wel mogen verwachten dat Palmer een van de komende races niet meer in die Renault zit. Of er moet zich vandaag en morgen een wonder voordoen.
Heeft hij al in de 2017 auto gereden dan?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Palmer eruit en Kubica erin. Die kan best een GP rijden tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:00 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt wel alsof die marshall daar een heel jaar tegen dat hek is blijven hangen
[ afbeelding ]
Nee, 2012 auto.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Heeft hij al in de 2017 auto gereden dan?
Op zich wel interessant, maar het gaat wel om de veiligheid en de eerlijkheid, en je moet natuurlijk niet hebben dat wat coureurs daar zeggen door pers tegen ze gebruikt gaat worden, of dat ze gaan proberen te scoren voor de camera.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:58 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat dat de reden is waarom dit ook pas nu naar buiten komt. Dat zal vast eerst aandachtig gereviewed en besproken zijn waarop men tot de conclusie kwam dat hiermee de pers weinig tot niets gegeven wordt waarmee ze vervolgens kunnen schermen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op zich wel interessant, maar het gaat wel om de veiligheid en de eerlijkheid, en je moet natuurlijk niet hebben dat wat coureurs daar zeggen door pers tegen ze gebruikt gaat worden, of dat ze gaan proberen te scoren voor de camera.
Dat denk ik ook. Maar als je het stelselmatig doet blijft het probleem dat coureurs om hun imago gaan denken bij de rijdersbriefing.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat dat de reden is waarom dit ook pas nu naar buiten komt. Dat zal vast eerst aandachtig gereviewed en besproken zijn waarop men tot de conclusie kwam dat hiermee de pers weinig tot niets gegeven wordt waarmee ze vervolgens kunnen schermen.
Althans dat kan ik me zo voorstellen.
Haha, die hele body language zegt mij al tijden dat Hamilton Verstappen niet zo moet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:58 schreef zoem het volgende:
Yellow trampoline
Hamilton, maar ook Sainz zitten er inderdaad vrij ongeïnteresseerd bij.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Haha, die hele body language zegt mij al tijden dat Hamilton Verstappen niet zo moet.
Welke is dicht? En is dat morgen ook zo?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vandaag maar wat vroeger op pad, want in alle wijsheid heeft de organisatie besloten een van de twee toegangen te sluiten dit jaar en bij die ene toegang het aantal controlepunten voor tickets en tassen van 20 naar 4 terug te brengen...
Wat wel beter is, is dat de general admission dit jaar veel groter is en je ook naar het strand kan en direct achter de wall of champions kan staan. Geeft mooie plaatjes, maar echt veilig voelt het niet.
Dat laatste is niet veel onveiliger dan een willekeurige tribune langs de baan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:27 schreef DutchTrain het volgende:
Vandaag maar wat vroeger op pad, want in alle wijsheid heeft de organisatie besloten een van de twee toegangen te sluiten dit jaar en bij die ene toegang het aantal controlepunten voor tickets en tassen van 20 naar 4 terug te brengen...
Wat wel beter is, is dat de general admission dit jaar veel groter is en je ook naar het strand kan en direct achter de wall of champions kan staan. Geeft mooie plaatjes, maar echt veilig voelt het niet.
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:02 schreef Beach het volgende:
hey Nattekat heb je je managerteam nog gewisseld
Wat is dit toch elke keer irritant goed he.quote:
Ik vond hem ook leukquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Snap niet wat er zo genant aan moet zijn, het is echt geweldig
Stroll hoeft zich gelukkig niet te bewijzenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Villeneuve over Max en Stoffel: https://www.f1today.net/n(...)racen-max-verstappen
Muteknopgenotquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ziggo kijk ik enkel voor Olav, zonder Olav geen Ziggo
Hier nog even de tekst van het artikel (zit nu niet meer mobiel)quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Villeneuve over Max en Stoffel: https://www.f1today.net/n(...)racen-max-verstappen
quote:JACQUES VILLENEUVE HOUDT NIET VAN MANIER VAN RACEN MAX VERSTAPPEN
Max Verstappen rijdt als een voetballer en Stoffel Vandoorne moet zich nog steeds bewijzen of hij wel goed genoeg is om Formule 1 te rijden. Dat is de mening van de wereldkampioen van 1997, Jacques Villeneuve.
Villeneuve zegt in Het Laatste Nieuws dat hij geen fan is van Verstappen: "Oké, hij steekt er soms bovenuit. Maar ik houd niet van zijn voetbalachtige manier van racen: schouderzetje hier, tackle daar. Je mag duelleren op het scherp van de snee, moet je zelfs, maar je moet ook altijd respect hebben voor elkaar."
Ook over Vandoorne heeft hij geen complimenten in petto: "Hij ontgoochelt omdat hij nog geen enkele keer opgewassen was tegen Alonso. Terwijl hij precies dat moet doen: Alonso kloppen. Lukt dat, dan mag je hem 'een grote' noemen. Lukt het niet, dan is hij niet goed genoeg." Om vervolgens de journalist te herinneren aan zijn debuut: "Toen ik in 1996 debuteerde, klopte ik meteen Damon Hill, gevestigde waarde: ik zette de Williams-Renault in mijn eerste Grand Prix op pole position."
De Canadees is dan ook van mening dat coureurs op veel te jongen leeftijd debuteren. Zelf was hij op een maand na 25 toen hij zijn debuut maakte voor het team van Rothmans Williams.
ziggocafe was erop in afwachting van VT3.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waar hebben jullie het in godsnaam over?
Ah oud nieuws dusquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:56 schreef Klummie het volgende:
[..]
ziggocafe was erop in afwachting van VT3.
Jacques Villesnuevequote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier nog even de tekst van het artikel (zit nu niet meer mobiel)
[..]
Nee, dat zegt hij niet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:55 schreef flipsen het volgende:
Ehm, zegt Vettel nou aan het eind van dat interview dat Max al een contract bij Ferrari heeft![]()
Het is maar net hoe je het interpreteertquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat zegt hij niet.
Hij zegt dat geen nog contract heeft voor 2018 (dus ook niet bij Ferrari), en Max wel (bij RBR dus).
quote:
Zei men op ziggo ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Canadese GP blijft iig tm 2029 zegt men op Sky.
Die uit de topic warning werkt prima jaquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn alle hq streams ruk, en is de lq stream wel goed?
Ja, dat is dus de lq streamquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die uit de topic warning werkt prima ja
Hier, Perez in HD![]()
https://my.mixtape.moe/youjfp.webm
Kun je aub ook gewoon gifjes blijven posten?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die uit de topic warning werkt prima ja
Hier, Perez in HD![]()
https://my.mixtape.moe/youjfp.webm
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je aub ook gewoon gifjes blijven posten?
Het is me niet eens opgevallenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:19 schreef tralalala het volgende:
Boehoe Horner heeft een scheldwoordje gebruikt. Sky
Is wel het ideequote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kun je aub ook gewoon gifjes blijven posten?
Ja hoorquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statisch plaatje ook goed?
Kijk gewoon ziggo....quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Waarom zijn alle hq streams ruk, en is de lq stream wel goed?
Hij rijdt nu iig. Gelukkig.quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is me niet eens opgevallenWelke dan?
Verstond Seb ook niet overigens. Wat zei die?
Ja en JAck mist het gewoonquote:
Versta de helft niet, airco maakt herrie. (ja, ik weet het, het is niet eens warm buitenquote:
Had de eerste paar seconden gemist. Maar het meeste staat eropquote:
Hé, die stream kijk ik ook.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Had de eerste paar seconden gemist. Maar het meeste staat erop
https://streamable.com/vnlli
Transcriptie mag je zelf doen![]()
Rick, Jack.... potato potatoquote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Had de eerste paar seconden gemist. Maar het meeste staat erop
https://streamable.com/vnlli
Transcriptie mag je zelf doen![]()
Dank herenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij liep te klagen over auto's voor en achter hem
Rick mist wel minder en luistert ook beter naar de boord radio's.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Rick, Jack.... potato potato
Jij speelt vals met 1000 streamsquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:31 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://my.mixtape.moe/txgzsq.webm
Is nog lastiger als normaalquote:
ga zelf weg,quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:32 schreef Thommez het volgende:
Al die leip onzinnige gifjes van CrashO. Gefeliciteerd dat je dat kan, ga je nu even naar reddit?
Doe het zelf, ik ben er blij mee. En ik ben niet de enige.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:32 schreef Thommez het volgende:
Al die leip onzinnige gifjes van CrashO. Gefeliciteerd dat je dat kan, ga je nu even naar reddit?
Het maakt m'n telefoon browser langzaamquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe het zelf, ik ben er blij mee. En ik ben niet de enige.
Koop dan een nieuwe....quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Het maakt m'n telefoon browser langzaam
Ik ook wel. Maar in de Q gooit iig Merc er weer een schepje bovenop.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:35 schreef Monolith het volgende:
Benieuwd wat Verstappen nog neer kan zetten op de ultrasofts.
Beetje olie bij de peut gooien en gaanquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar in de Q gooit iig Merc er weer een schepje bovenop.
Ongetwijfeld, maar ik zie ook niet echt in waarom ze bij Sky steeds roepen dat Williams en FI dit weekend wel eens dicht op RB zouden kunnen zitten.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook wel. Maar in de Q gooit iig Merc er weer een schepje bovenop.
Zeiken over reclame en dan zeggen dat de NBC goed is...quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:37 schreef CrashO het volgende:
Nog meer lockup genot (tijdens de sky reclame, lange leve NBC )
[ afbeelding ]
Nuja, ze hebben iig niet tegelijk reclamequote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeiken over reclame en dan zeggen dat de NBC goed is...
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeiken over reclame en dan zeggen dat de NBC goed is...
Jij ajb, dankquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:32 schreef Thommez het volgende:
Laat het gifjes maken maar aan Crash over...quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat het gifjes maken maar aan Crash over...
Die van jou zijn ultra traag... een beetje de Ericsson van de
Gifjes
Hoezo super traag?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Laat het gifjes maken maar aan Crash over...
Die van jou zijn ultra traag... een beetje de Ericsson van de
Gifjes
Dat komt omdat die gifjes zijn verbinding sloom makenquote:
7 uurquote:
Als iemand op straat aan jou vraagt hoe laat het is dan stuur je hem ook door naar een juwelier voor een horloge?quote:
Altijd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als iemand op straat aan jou vraagt hoe laat het is dan stuur je hem ook door naar een juwelier voor een horloge?
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Als iemand op straat aan jou vraagt hoe laat het is dan stuur je hem ook door naar een juwelier voor een horloge?
kerkklokquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook in het blokje "voordat je reageert". Er zou kunnen staan voor begin tijden zie OP.quote:
Gewoon de hele OP erin.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook in het blokje "voordat je reageert". Er zou kunnen staan voor begin tijden zie OP.
Ach, ze rijden allebei voor spek en snijbonen meequote:
Eerste hit op google, luie mensen moet je niet helpen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:47 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook in het blokje "voordat je reageert". Er zou kunnen staan voor begin tijden zie OP.
Moet ik stoppen dan? Mag NK doorgaanquote:
Sarcastisch?quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:54 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]
https://my.mixtape.moe/jqwzxn.webm
Volgens mij staat het 5/6-2 in het voordeel van Max inmiddels?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:01 schreef tja77 het volgende:
Hoeveel sessies sinds de aerodynamische update is Ricciardo sneller geweest dan Max? En dan alle VT en Q meegenomen?
Want het lijkt er steeds meer op dat de auto op hem wordt ontworpen.
Ik heb ook niet het idee dat die in het tweede deel van de training nog echt heeft geprobeerd een tijd neer te zetten.quote:
Maar de verschillen wua tijd in de Q tussen beide heren is wel behoorlijk geweest. Maar dat kan ook met foutjes of verkeer bij Ricciardo te maken hebben. Maar Max' pace is de laatste weken erg goed.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij staat het 5/6-2 in het voordeel van Max inmiddels?
Video'squote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Even ter evaluatie![]()
Poll: CrashO moet:
• Optieven met die gifs
• Alleen gifs
• alleen video's
• gifs+videos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hulde voor de tijd en moeite die je erin steektquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Even ter evaluatie![]()
• Optieven met die gifs
• Alleen gifs
• alleen video's
• gifs+videos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon alles, optyfen met die trage foontjes.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Even ter evaluatie![]()
• Optieven met die gifs
• Alleen gifs
• alleen video's
• gifs+videos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat steeds alleen komt Ricciardo weer wat terug met de kwalificaties en is het verschil minder.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar de verschillen wua tijd in de Q tussen beide heren is wel behoorlijk geweest. Maar dat kan ook met foutjes of verkeer bij Ricciardo te maken hebben. Maar Max' pace is de laatste weken erg goed.
Die linkjes zijn video'squote:
Deze sessie mee begonnen. Die links onder iedere gif dump niet gezien?quote:
Gifs prima. Maar gewoon dat alleen jij ze doet.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:07 schreef CrashO het volgende:
Even ter evaluatie![]()
• Optieven met die gifs
• Alleen gifs
• alleen video's
• gifs+videos
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb 6gb in mijn bundel, tevens vaak wifi.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Deze pagina is voor mij 87mb
Mensen met een databundel moeten heel ver weg blijven
Gewoon via de WiFi. En daarnaast een 10gb bundel... dus fuck itquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:
De gifjes in een spoiler zou daarvoor wel een uitkomst zijnquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Dan laden ze nog steeds afaik. Wel eens mee getest. Alleen alles achter een link gooien lost dat op. Of mensen die browsen op een aardappel die maar lekker .gif uitschakelenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De gifjes in een spoiler zou daarvoor wel een uitkomst zijn
Denken dat ze dan niet ladenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De gifjes in een spoiler zou daarvoor wel een uitkomst zijn
Oeps genant.quote:
Tegenwoordig is dat toch geen issue meer?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Telefoon?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:33 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat toch geen issue meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |