Heldquote:
Alonso #1 Verstappen #2 Raikkonen #3quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dronken op een bruiloft nu. Samenvatting?????
Dia van Alonso toevallig ook gecapped zojuist?quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dia van Alonso toevallig ook gecapped zojuist?
wat zijn wij nu met een samenvatting van die bruiloftquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
Dronken op een bruiloft nu. Samenvatting?????
Licenties intrekken enquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:11 schreef CrashO het volgende:
Die foto mongols
[ afbeelding ]
Dan wil je ook graag dood
Of nieuwe motorquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Dus, nieuwe versnellingsbak en weer een weekend weg.
Jammer. Marshall maakte een koprol toen ze Max zn auto aan het duwen waren. Publiek moest lollen.quote:
Leek me eerder op een motor probleem, revs waren meteen weg.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Het pijnlijke geluid dat ik hoorde leek erg op een versnellingsbak maar wellicht heb je gelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Leek me eerder op een motor probleem, revs waren meteen weg.
En de rook leek op de motor... Misschien wel dubbelop?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het pijnlijke geluid dat ik hoorde leek erg op een versnellingsbak maar wellicht heb je gelijk.
VERSTAPPEN MOET SNEL NAAR FERRARI WANT DIT WORDT NIKS ZO KAMPIOENSCHAP NU AL VERLOREN!!!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
Wie had er ook alweer opmerkingen over dat Renault de goede kant op ging?
2e dit weekend.
quote:
Tyquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:26 schreef Geralt het volgende:
@CrashO: die caps wat je telkens maakt; moet je vooral blijven doen
mja, hoeft niet. Als het een oude bak was die niet meer voor de race bestemd was, is er niets aan de handquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef Fir3fly het volgende:
Eens! Zie ik ook nog wat van die trainingen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:26 schreef Geralt het volgende:
@CrashO: die caps wat je telkens maakt; moet je vooral blijven doen
Ik was vergeten dat ze die domme penalties voor wisselingen afgeschaft hadden. Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, hoeft niet. Als het een oude bak was die niet meer voor de race bestemd was, is er niets aan de hand
En kan MoBlo met haar dronken harses ook nog een beetje wat leuks kijken ipv die bruiloftquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef mikieu het volgende:
[..]
Eens! Zie ik ook nog wat van die trainingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |