Niet te doen, ik ga op zoek naar Sven Montgomery.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met de doodsaaie Frank Hoste ernaast.
Eurosport 2quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:08 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
ook niet op pleuropsport.
tennis?!
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:02 schreef wimderon het volgende:
De werken van Jeroen Vanbelleghem:bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt de reclame karavaan voorbij, wat een onzinquote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja
http://matsport.fr/LiveCyc/main.php?Race=TDS&Saison=2017
Maar tussen 15.00 en 15.45 start er niemand, dus ze hebben even lunchpauze blijkbaar..
Wie geeft daar commentaar?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:16 schreef Columbiafan het volgende:
Gelukkig is er ook weer Equipe TV voor de Belgische kijker![]()
Wat verwacht je vandaag van Tom?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:20 schreef Momo... het volgende:
De streams gaan als stront door een trechter
Een net niet, paar seconden er achter de winnaarquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Wat verwacht je vandaag van Tom?
beetje te kort en gemakkelijk voor Tomquote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Een net niet, paar seconden er achter de winnaar
voor de Nederlandse kijker is er alleen maar tennis x25quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:16 schreef Columbiafan het volgende:
Gelukkig is er ook weer Equipe TV voor de Belgische kijker![]()
Lijkt me wel, die openingstijdrit is een enorme kans op geel voor BMC. Küng kan daar trouwens zomaar wit pakken.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
is het al duidelijk of Dennis de Tour gaat rijden?
Vierde worden achter Boom, Jos en Roglic lijkt me een gezonde ambitie.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Wie gaat die man wat doen in Düsseldorf?Martin gaat uiteraard weer absurd gehyped worden in de incapabele Duitse media, ik voorspel dat hij niet eens beste Duitser wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |