Jij vindt Risk vast leuk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar zin in heb speel ik wel een goed bordspel
liever kaartenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik daar zin in heb speel ik wel een goed bordspel
Algemeen fondskaarten vind ik toch prettiger.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om echte dobbelstenen vast te houden en om een echte KANSkaart te pakken.
die heb ik ook op de ps4quote:
Dit weekend carcasonne gespeeld. Ik won, leuk spel dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik ook op de ps4
maar risk is wel leuk ja
al spelen we tegenwoordig regelmatig
A Game of Thrones: The Board game
Mag je elkaar dan ook een mes in de rug steken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik ook op de ps4
maar risk is wel leuk ja
Ziet er leuk uit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend carcasonne gespeeld. Ik won, leuk spel dus.
dat is het hele doelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag je elkaar dan ook een mes in de rug steken?
Niet echt, je moet veel meer stappen vooruit denken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit.
Lijkt het op kolonisten?
Ooit tot 5.00 's ochtends gespeeld.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die heb ik ook op de ps4
maar risk is wel leuk ja
Riskquote:
Lekker man. Gewoon om een uur of 5 smiddags beginnen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ooit tot 5.00 's ochtends gespeeld.Kwam geen eind aan. Heb toen kamikaze gedaan en zowaar gewonnen.
Godenspel is datquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit weekend carcasonne gespeeld. Ik won, leuk spel dus.
Haal een patatje..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:19 schreef opperkleurder het volgende:
Welke pizza zal ik zo halen bij de jumbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |