Ik knoop haar tuigje altijd vast aan een fietsklem..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jouw vriendin komt daar zeker graag.
ik heb dat op de ps4quote:
M'n peettante is 3 jaar dood vandaag en dat bevalt me niksquote:
Moest lachenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb niet heel veel gewerkt. Maar was o.a. Mystery guest en magazijnmedewerker bij een bedrijf dat verfmengmachines maakte.
Dan loop je wel wat additionele inkomsten mis ja..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n peettante is 3 jaar dood vandaag en dat bevalt me niks
Rip peettante van insoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n peettante is 3 jaar dood vandaag en dat bevalt me niks
Ik vind het wel lekker om echte dobbelstenen vast te houden en om een echte KANSkaart te pakken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb dat op de ps4
wat een verademing is dat
heb je niet al die troep
en net zo leuk
en binnen 2-3 uur klaar ipv 9
Paella dus?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Spaans vispannetje.
Ik heb net twee pizzabroodjes in m'n mik gestoken en ik hoop vanavond nog op Currywurst met Fritten..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe Spaans vispannetje.
als ik daar zin in heb speel ik wel een goed bordspelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker om echte dobbelstenen vast te houden en om een echte KANSkaart te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |