Dus zij maken een fout en jij moet opdraaien voor de kosten?quote:
Mijn wallet krijg ik niet aan de praat. Draai je light of full ? Als light: welke remote node gebruik je?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:13 schreef unlimitedzxr het volgende:
Ik heb net 2Gi IOTA gekocht. Vanaf dinsdag te krijgen op Bitfinex. Ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
Doge of Gulden?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:18 schreef EggsTC het volgende:
Ik vraag me af welke van de 2 meer waard gaat worden.
Light: http://eugene.iota.community:14265/quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Mijn wallet krijg ik niet aan de praat. Draai je light of full ? Als light: welke remote node gebruik je?
quote:
Als ik zo naar de Lykke koers kijk dan lijkt het bijna een heel degelijke investering. Dagelijkse groei van 2-5%. De Lykke coins staan gelijk aan "bedrijfsaandelen" en kunnen ook in dergelijke omgewisseld worden.quote:Lykke has achieved long awaited milestones: Offchain settlement and Ethereum integration. We will hold an Annual Lykke Coinholder meeting online on June 29.
Ether is on Lykke
We are happy to make Ether available for trade in Lykke Wallet with Ethereum fully integrated to Lykke Exchange settlement process.
Offchain Settlement
We have deployed offchain settlement at Lykke Exchange.
Users can now securely complete trades in state channels, that are opened between the client and the exchange.
The Bitcoin blockchain was built to process about seven transactions per second. That translates to a settlement time of about 10 to 30 minutes per trade, and impose significant limitations for the exchange capacity to settle trades.
Offchain settlement allows to overcome this limitations without compromising the security. The counterparties freeze funds as a collateral on the blockchain and provide the so-called commitments to each other. When both parties agree to the terms of the new trade then commitments are updated. Commitment transaction can be broadcasted at any time on the blockchain to get frozen funds back and close the channel.
Zegt me niks maar klinkt leuk.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:43 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Als ik zo naar de Lykke koers kijk dan lijkt het bijna een heel degelijke investering. Dagelijkse groei van 2-5%. De Lykke coins staan gelijk aan "bedrijfsaandelen" en kunnen ook in dergelijke omgewisseld worden.
Meningen?
Laat dat nou net mijn 2 grootste delen van mijn portfolio zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:33 schreef Mattt het volgende:
Met ETH en Waves in je blockfolio is het een mooie dag
quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn 2 grootste delen van mijn portfolio zijn. Das lekker wakker worden zo, 2000 euro er bovenop.
Je hebt het pas als je het uit laat betalen. Maar ook ik klaag nietquote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:01 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Laat dat nou net mijn 2 grootste delen van mijn portfolio zijn. Das lekker wakker worden zo, 2000 euro er bovenop.
Tsja als die personen toen ETH hadden gekocht waren die ook veel meer waard geweest. Lood om oud ijzer.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef ..-._---_-.- het volgende:
De Æternity campaign heeft zijn cap ook bereikt en is vroegtijdig vol:
[..]
Fase 1+2 samen:
[..]
De mensen die met fiat ETH hebben gekocht om in fase 1 mee te doen zijn spekkoper: die hebben per Æ 800 $45 betaald.
Wow dat is flink ja! Teringquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
18 ETH in fase 2 dus das zo'n 15.000 stuks denk ik.
Ik heb er 'slechts' 5 ETH inzittenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 02:27 schreef kthxbye het volgende:
Aeternity, de Apple van de blockchains. Heb er niet veel goeds over gelezen. Maarja zal vast wel een aantal keer over de kop gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |