Er zijn ook mensn die ethers voor $230 hebben gekocht om in Æ te stoppen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 02:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Tsja als die personen toen ETH hadden gekocht waren die ook veel meer waard geweest. Lood om oud ijzer.
Wat is nou het echte voordeel van bitshares? Er zijn er zo'n 2 miljard.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:45 schreef MaGNeT het volgende:
Wow Bitshares
Jammer dat ik die sell-order ben vergeten...
Een DEX, net als voor Waves.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:52 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat is nou het echte voordeel van bitshares? Er zijn er zo'n 2 miljard.
Thanks! 👍quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Een DEX, net als voor Waves.
Aantal coins zegt niet altijd wat, de prijs per stuk zal wat lager uitvallen.
Omgerekend naar Waves aantallen zit BTS op $7,60
Waves is meer dan een DEX, verwacht ook dat BTS wel weer ingehaald gaat worden.
Thanx, ik laat hem staan. Zit er wel aan te denken om wat Wetrust of Bat te kopen, welke raad jij aan van de twee? Bat is nu steeds stabiel op 22 cent btw.quote:
Maakt toch niks uit? Enige verschil is dat je er 750 of 700 kreeg ipv 800 volgens mij.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 09:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Er zijn ook mensn die ethers voor $230 hebben gekocht om in Æ te stoppen.
Welke exchange?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 00:43 schreef unlimitedzxr het volgende:
[..]
Als ik zo naar de Lykke koers kijk dan lijkt het bijna een heel degelijke investering. Dagelijkse groei van 2-5%. De Lykke coins staan gelijk aan "bedrijfsaandelen" en kunnen ook in dergelijke omgewisseld worden.
Meningen?
Die piek van eind 2013 ziet er lullig uit t.o.v. de huidigequote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:39 schreef MaGNeT het volgende:
Zolang deze grafiek nog groeit: https://coinmarketcap.com/charts/
Hoeven we nog niet in te zitten over een inklappende crypto markt...
800Æ voor $35 of 700 Æ voor $230 maakt niks uit?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit? Enige verschil is dat je er 750 of 700 kreeg ipv 800 volgens mij.
request deniedquote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:45 schreef DaRealDeal het volgende:
Hopen dat lisk nog wat zakt na het weekend... wilde ze eergisteren kopen voor 2 euro per stuk 😮 Had ik het maar gelijk gedaan...
Ik neem aan dat de waarde van die $35 in ETH net zo hard zou zijn gestegen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 10:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
800Æ voor $35 of 700 Æ voor $230 maakt niks uit?
Wat kocht je?quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Het begint voor mij nu pas serieus rendement op te brengen; kocht enkele dagen geleden precies op een piek (0,00116 BTC)
Ik zit zelf ook in NEM. Koers is de laatste weken verrassend stabiel en neigt zelfs iets te dalen, maar de technologie lijkt veelbelovend en wellicht zien we dat op termijn terug in de waarde.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:27 schreef Afwazig het volgende:
Dat NEM hoor je eigenlijk nooit wat over. Zo ook hier niet. Hoe zit dat? Waarom investeren jullie in Ripple en zelfs soms in ETC maar niet in NEM?
De term moon is flink aan inflatie onderhevig.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:38 schreef carebaer het volgende:
Eth to the moooooon!
Iemand die hier ook nxt gekocht heeft om zo recht te hebben op ignis? In welke wallet storen jullie je nxt?
Doe ik ook sinds een maandje met een klein deel van mijn BTC (20%). Toch een heel leuk rendement van zo'n 40-60% op jaarbasis.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:21 schreef leolinedance het volgende:
Ben mijn BTC maar even aan het uitlenen op Polo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |