Ik ook! Cash hem sowieso op 36 a 37, was ie gisteravond nog zag ik. Toch maar een deel in Waves gooien!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Sellwall van 100 BTC op 0.00316075 (Bittrex)ben benieuwd
Ik had er ook 1000 maar blijkbaar is mijn belachelijk hoog ingestelde sell order er doorheenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:36 schreef edcetera het volgende:
Waves![]()
Bitshares doet het ook lekker al heb daar maar zo'n 1000 van.
Of om een lekkere fles van te kopenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik had er ook 1000 maar blijkbaar is mijn belachelijk hoog ingestelde sell order er doorheen
Afijn, weer 0.09 BTC om mee te traden
Lisk staat op PoloniExquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:59 schreef DaRealDeal het volgende:
Stel waves zou ook op Poloniex verhandeld worden dan zou die nog hoger staan 😊
Dat geloof ik wel 😊quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lisk staat op PoloniEx
Waves niet
Zegt niet alles
TKN heb ik een beetje opgegeven. Heb nog wel wat, maar niet noemenswaardig.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
ETH, Waves, TKN en BAT.
Komt vanzelf goed
TKN verwacht ik pas in augustus / september meer van.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
TKN heb ik een beetje opgegeven. Heb nog wel wat, maar niet noemenswaardig.
Private key? Of passphrase (seed)?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:17 schreef fukforce het volgende:
Hoe kan je je Waves lite account ontlocken met je private key heeft iemand enig idee???
Kan twee dagen duren eerste keer syncquote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:03 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die SIA wallet is wel kut zeg. Syncen duurt uren en applicatie trekt vrij veel resources.
Voor zover ik weet heeft Waves geen private key.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:20 schreef fukforce het volgende:
[..]
Via private key ik zie alleen mogelijkheid met passphrase seed?
Jawel toch?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Waves geen private key.
Bij de back up gegevens staat Private Key, volgens mij moet je net als bij MEW via je Private Key je account kunnen ontlocken toch? Wat is anders het nut van die Private Key?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef exelletor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft Waves geen private key.
Verkeerde smiley. sell wall is een positief teken. Er wil iemand met veul geld goedkoop inslaan en (op termijn) nog veul meer geld verdienen......quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Sellwall van 100 BTC op 0.00316075 (Bittrex)ben benieuwd
Met de private key zou je de coins wel weer moeten kunnen versturen naar een andere adres als je Pywaves gebruikt maar ik zou gewoon de "seed" goed bewaren, daar heb je altijd genoeg aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:23 schreef fukforce het volgende:
[..]
Bij de back up gegevens staat Private Key, volgens mij moet je net als bij MEW via je Private Key je account kunnen ontlocken toch? Wat is anders het nut van die Private Key?
Welke autoquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
WavesWaves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
![]()
WavesWaves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
Waves
![]()
* ..-._---_-.- car configurator opstart
De seed die onder het backup icoontje staat is gelijk aan de wallet seed bij het aanmaken van je account toch??quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:31 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Met de private key zou je de coins wel weer moeten kunnen versturen naar een andere adres als je Pywaves gebruikt maar ik zou gewoon de "seed" goed bewaren, daar heb je altijd genoeg aan.
Private key is bij Waves voldoende om een transactie te signeren, niet om je wallet te benaderen, als ik het goed heb begrepen.
https://github.com/PyWaves/PyWaves
Ik denk dat ik de Tesla en de Lambo overslaquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:35 schreef fukforce het volgende:
[..]
De seed die onder het backup icoontje staat is gelijk aan de wallet seed bij het aanmaken van je account toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |