Record al verbrokenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:43 schreef SecretPret het volgende:
[..]
https://github.com/Ohm-Coin/Ohm
Het is echt waar. Wilde gewoon een keer aardig doen.
Niets mis mee toch?
Primalbase?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:05 schreef exelletor het volgende:
In Waves Telegram gaan geruchten rond dat Vitalik met een ICO op Wavesplatform komt...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steem heeft geen hoge inflatie meer? Vind dat systeem van Steemit erg onoverzichtelijk.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:16 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, dat zag je in het begin bij Steem ook. Het wordt op den duur alleen maar minder waard waardoor het niet interessant is om in te handelen. Steem heeft dat tijdig ingezien, en met succes gezien de prijs nu.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:18 schreef niggeplease het volgende:
[..]
Steem heeft geen hoge inflatie meer? Vind dat systeem van Steemit erg onoverzichtelijk.
quote:Steem began with a highly inflationary supply model, doubling roughly every year. However due to community demand, on December 6th, 2016 the inflation rate of Steem was changed to 9.5% per year, reducing by 0.5% per year.
Welk helder licht vond het verdubbelen van de supply ieder jaar een goed idee?quote:
Zo werkt het platform nou eenmaal. Steem dollars hebben dat probleem niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welk helder licht vond het verdubbelen van de supply ieder jaar een goed idee?
Als je je Steem in Steempower had gestopt kreeg je ook meer Steem mee om het grootste gedeelte van de inflatie tegen te gaan. Steempower kon je destijds wel weer omzetten naar Steem maar dat duurde 104 weken om weer volledig beschikking te hebben over je Steem. Dan werd elke week een gedeelte van de Steempower weer omgezet naar Steem.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:24 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Welk helder licht vond het verdubbelen van de supply ieder jaar een goed idee?
http://poloniexchatroom.ml/quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef cb2013 het volgende:
Werd Trollbox gebruikt voor trade advies? Zijn er chatgroepen waar men tips en advies geeft?
ja twee laptops momenteel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 14:29 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Dus gewoon te minen met pc/laptop?
Hoewel dat niet echt opschiet zo te zien ;-)
telegram #cryptoboerderijquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef cb2013 het volgende:
Werd Trollbox gebruikt voor trade advies? Zijn er chatgroepen waar men tips en advies geeft?
Nee, trollbox deed zn naam eer aan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:54 schreef cb2013 het volgende:
De prijs wordt duidelijk boven een bepaald niveau gehouden. Dat zal niet voor niets zijn, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is al 100 keer over de kop gegaan afgelopen tijd dus waar baseer je dit op
Als er geen groen vinkje staat is het fake.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:35 schreef Raifu het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik kan zien of de MobileGo tokens die ik in mijn waves Wallet ontvang echt of nep zijn?
Waarom koop je die dan ookquote:
Iets genuanceerder vgs mij, een vandaag uitgekomen update voor de lite client bevat verificatie voor mgo en ett. Dus heb je de oude versie, zal er geen groen vinkje staan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geen groen vinkje staat is het fake.
Stijgt alweerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:37 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Waarom koop je die dan ookhet is al twee weken vrij obvious dat iedereen 'm zat te hypen voor deze dag terwijl de kans gigantisch was dat er niets zou gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |