Wat laat lisk ineens zo stijgen? Enig idee? Zal vast wel een correctie komen hoop ik☺quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk en Waves waren wel een goede investering lijkt het.
Vast wel, maar dan zijn we al lang over naar een ander 'moon coin'. Never look back.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat laat lisk ineens zo stijgen? Enig idee? Zal vast wel een correctie komen hoop ik☺
Correcties komen er atijd, al kan die nog wel hoger liggen dan de huidige koers als we in dit tempo blijven doorstijgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:58 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Wat laat lisk ineens zo stijgen? Enig idee? Zal vast wel een correctie komen hoop ik☺
Daarvoor had je je geld zo'n 70 jaar voor op de bank moeten laten staan 😉quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:26 schreef Proximo het volgende:
Mijn eerste succes met LiskOp een mooie 35% winst eruit.
Lekker.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:26 schreef Proximo het volgende:
Mijn eerste succes met LiskOp een mooie 35% winst eruit.
ik ken nog tijden dat je 5 procent rente kreegquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:41 schreef DaRealDeal het volgende:
[..]
Daarvoor had je je geld zo'n 70 jaar voor op de bank moeten laten staan 😉
Indeed, volume stijgt behoorlijk ook op Bittrex, heb ook ff bijgekocht. Mn 2k strat is wel ietwat gekrompen in waarde, HODL haha.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:29 schreef cb2013 het volgende:
Positie genomen in Stratis.
[ afbeelding ]
Ik hoop eigenlijk wel op een correctie om daarna nogmaals in te stappenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lekker.
En nu? Laat je het in BTC zitten of ga je verder kijken?
Lijkt het zegtiequote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
Lisk en Waves waren wel een goede investering lijkt het.
hangt wel wanneer je bent ingestapt afquote:
Niet in 20 seconden toch? Is al 2,5 uur geleidelijk aan het stijgen.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 13:05 schreef TourOfData het volgende:
Bitcoin klapt ineens omhoog met $60 in 20 seconden.
maakt niet uit, het is alleen maar gestegenquote:Op zaterdag 10 juni 2017 12:59 schreef Oscar. het volgende:
[..]
hangt wel wanneer je bent ingestapt af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |