Ze hebben zoveel mooie albums en nummers. In Nederland nooit echt groot geworden zoals in Engeland.quote:Op maandag 12 juni 2017 20:52 schreef Linker_Rijstrook het volgende:
Kende ze niet, tot ik een jaartje geleden There is a light hoorde.
Geweldige band.
This charming man is ook een heerlijk nummer van ze.
Laag.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 14:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nummer 40 in de jaarlijst '86 bij OOR destijds.
Die was dan ook van een jaar eerderquote:
Heb ik weer.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die was dan ook van een jaar eerder
Haalde de 6e plek in 85quote:
OKquote:
Behalve (of het minste) op Meat Is Murder.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 15:06 schreef Gehenna het volgende:
Vooral mooie nummers, de albums staan toch altijd een paar stomme liedjes op imho.
Die hebben wel wat pareltjes gemaakt inderdaad. Ik ben ergens een flink aantal jaren geleden 'verdwaald' in de electro/EBM. Recentelijk gitaar opgepakt, en ja, weer terug naar de rock. Of in ieder geval alles waar ook gitaar bij zit. Leuke trip down memory lane!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:19 schreef tong80 het volgende:
krijg weer hetzelfde kippenvel na al die jaren niet geluisterd te hebben...
Cool. Mijn smaak is ook breed. Maar de basis blijft voor mij alternatieve gitaren.quote:Op donderdag 15 juni 2017 22:51 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Die hebben wel wat pareltjes gemaakt inderdaad. Ik ben ergens een flink aantal jaren geleden 'verdwaald' in de electro/EBM. Recentelijk gitaar opgepakt, en ja, weer terug naar de rock. Of in ieder geval alles waar ook gitaar bij zit. Leuke trip down memory lane!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |