SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayers
http://www.radio49.ga/player.html
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ouch.. pijnlijk..quote:
U bent slimmer dan u denkt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik snap die BKS banner in de OP niet zo goed..wordt er alleen muziek van de za en zo gedraaid en niet van de vrij?
Wat is dat voor een discriminaasie?quote:
omdat wij maar twee dagen gaan en ik twee dagen al niet in twee uur gepropt krijgquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat is dat voor een discriminaasie?
De bands van zaterdag en zondag betaalden gewoon meer aan peaceman om gedraaid te worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is dat voor een discriminaasie?
Tssk, ik heb laatst 25 jaar Lowlands in nog geen 4,5 uur weten te proppen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat wij maar twee dagen gaan en ik twee dagen al niet in twee uur gepropt krijg
dan heb je enkel je hoogtepunten (qua muziek) gekozen... en in dit geval moet het festival nog plaatsvinden, dus weet ik slechts van twee bands zeker dat die bij de hoogtepunten gaan horen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tssk, ik heb laatst 25 jaar Lowlands in nog geen 4,5 uur weten te proppen.
Het is toch al goed nieuws dat ik vanaf het balkon naar de regen kon kijkenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:00 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij heb jij nog goed nieuws te vertellen Muismiddag
Zekers muissie van dat soort momenten moet je genietenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is toch al goed nieuws dat ik vanaf het balkon naar de regen kon kijken
En dus vanavond naar peaceman kan luisteren ipv doodziek met een infuuspomp op de bank te liggen
Cloud nothings en Thurston moore group neem ik aan?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
dan heb je enkel je hoogtepunten (qua muziek) gekozen... en in dit geval moet het festival nog plaatsvinden, dus weet ik slechts van twee bands zeker dat die bij de hoogtepunten gaan horen.
die bedoelde ik uiteraard nietquote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cloud nothings en Thurston moore group neem ik aan?
your loss!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:13 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan heel even mee luisteren en dan moet ik weg.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:19 schreef peaceman het volgende:
Oke even vast de introductie... want nog zonder microfoon...
Het draait allemaal om het Best Kept Secret festival wat volgende week vrijdag t/m zondag plaats zal vinden in Hilvarenbeek.
Ik concentreer me op de zaterdag en zondag, omdat dat de twee dagen zijn dat Diaan en ik gaan. En bovendien zit ik nu al aan ruim 2,5 uur als ik de meeste bands aan bod wil laten komen.
Even afwachten of de verlening erin zal zitten, maar anders ga ik willekeurig schrappen. Willekeurig omdat ook ik de meeste bands niet ken.
Alvast veel plezier straks.
Mee eens!quote:
idd teveel bottles geleegd.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:33 schreef ToT het volgende:
Nounou, Kim heeft de baard in de keel!Ze heeft zeker veel gezopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Makelaar en ik vinden het appartement voor schoonmoeder helemaal geschikt, echt erg leuk plekje, geen opgesloten gevoel. Makelaar is redelijk bekend voor ons en schoonmoeder, dus dat helpt heel erg in het inschatten of dat wat ik denk ook klopt. Hij gaat het vast regelen dat ze daar op korte termijn kan wonen en haar huis komt dan ook bij hem in de verkoop. Oh en hij vindt de verkopend makelaar een flapdrol
Dat klinkt goed. Hopelijk gaat het allemaal lukken!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Makelaar en ik vinden het appartement voor schoonmoeder helemaal geschikt, echt erg leuk plekje, geen opgesloten gevoel. Makelaar is redelijk bekend voor ons en schoonmoeder, dus dat helpt heel erg in het inschatten of dat wat ik denk ook klopt. Hij gaat het vast regelen dat ze daar op korte termijn kan wonen en haar huis komt dan ook bij hem in de verkoop. Oh en hij vindt de verkopend makelaar een flapdrol
klinkt positief!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
goed nieuwsquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is toch al goed nieuws dat ik vanaf het balkon naar de regen kon kijken
En dus vanavond naar peaceman kan luisteren ipv doodziek met een infuuspomp op de bank te liggen
quote:
Hoiquote:
Geeft niks, heeft iedereen wel eensquote:
de 1 wat vaker dan de anderquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Geeft niks, heeft iedereen wel eens
dit speelt gelijk met the amazons... gelijk een dilemma dusquote:
De jaren '60?quote:
Bijnaquote:
ja ik post het en ik zie ineens dat de tag fout isquote:
chris cohen...dan toch whitney voor mij..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is wel een behoorlijk saaie liveband, dus als er iets tegenover staat..
beetje the Doors ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beetje the Doors ofzo
Mijn hoofd werkt niet helemaal lekker
Beetje veel soresSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar komt moeders nu te wonen, Beetje in de buurt?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]Altijd makkelijk bij hoog waterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Altijd makkelijk bij hoog waterquote:
quote:
nee, aanleunwoning krijgen we haar nooit in en dat biedt in haar situatie ook niks meer ten opzichte van dit appartement, de extra zorg die je in een aanleunwoning kunt krijgen gaat met wmo-indicatie en die krijgt ze niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:40 schreef ToT het volgende:
[..]Top!
Maar een aanleunwoning is geen optie? Een appartement kopen is natuurlijk wel een flinke stap.
En als ie nattigheid voelt moet ie zn vinger er in steken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Altijd makkelijk bij hoog water
het is wel grappige in het gras lig muziek..quote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En als ie nattigheid voelt moet ie zn vinger er in steken?
die moest ik 4x lezen
Ow, maar ik haalde de mijne weg en nu gaat t weer goedquote:
Ze dacht dat knokkels bij haar kwam inwonen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat moet een mens met 3 gloednieuwe koffiezetapparaten in de voorraadkast?
Is er geen FOK-er die bizar veel van koffie houdt?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, wat moet een mens met 3 gloednieuwe koffiezetapparaten in de voorraadkast?
knokkels dusquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is er geen FOK-er die bizar veel van koffie houdt?
die zat in de andere voorraadkastquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze dacht dat knokkels bij haar kwam inwonen?
quote:
achter de twintig zakjes jus, 30 pakken servetten, de verhuisdoos vol met folies en braadzakken etc en honderd vliegenmeppersquote:
ik heb wel belangstelling voor 1 van de vliegenmeppers momenteelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
achter de twintig zakjes jus, 30 pakken servetten, de verhuisdoos vol met folies en braadzakken etc en honderd vliegenmeppers
wij hebben er ook een aantal meegenomen, al gaat onze voorkeur uit naar electrische.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb wel belangstelling voor 1 van de vliegenmeppers momenteel
Oplaadbare elektrische =quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hebben er ook een aantal meegenomen, al gaat onze voorkeur uit naar electrische.
ik vind dit leuker, beetje richting Pixiesquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:03 schreef peaceman het volgende:
dit bandje speelt gelijk met Thomas Dybdahl van net.
Ben geneigd voor Thomas te gaan.
Dijk van een vrouw ditquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind dit leuker, beetje richting Pixies
ik vind dit juist veel meer 13 in een dozijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik vind dit leuker, beetje richting Pixies
wij frituren de muggenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
De Bug-a-salt lijkt me veel meer humor, maar dit is gewoon veel efficiënter én goedkoper!
en zijn ze lekker?quote:
quote:
quote:
op zich wel, maar dit nummer is wel stukken beter dan dat Diamondsquote:
Doe je ook aan SKIPquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
als ik het zo lees, wordt dit toch wel als flop beschouwd
Don'tquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hey, dit klinkt als U2 where the streets have no name
Jatters
wij zijn dan ook 3fm-hatersquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef peaceman het volgende:
als ik het zo lees, wordt dit toch wel als flop beschouwd
Dan zou ik naar hun gaan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
de artiest hierna speelt tegelijkertijd met dit bandje...
Die anderquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:
de artiest hierna speelt tegelijkertijd met dit bandje...
3 maar?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het is best triest dat dit dan op de radio komt, terwijl ik zo nog 3 veel betere artiesten kan noemen.
strepsils waren misschien op?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kon ze zich geen volume veroorloven?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
dit is in elk geval duidelijk leuker dan The Boxer Rebellion
quote:
Dat is dan ook niet heel moeilijk. Boxer Rebellion legt de lat laag.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:12 schreef peaceman het volgende:
dit is in elk geval duidelijk leuker dan The Boxer Rebellion
dat gaat per literquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kon ze zich geen volume veroorloven?
er zit water in de versterkingquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gewoon knallen in t refrein, net zoals toen we nog houthakkershemden droegen
1 wild beast lessquote:
ik vind het wel lekkerquote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik een topic goed gelezen heb, moet hierna ene Her komen
quote:
ik kan het nu niet verwerkenquote:
nou datquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit werkt enigszins op de zenuwen....
Ik zou gewoon lekker een hamburger en een biertje halenquote:
echt? heb ik de verkeerde gevonden?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Beste peaceman, dit is H.E.R. en niet Her, dit staat niet op BKS
Yup, Her zijn 2 dudesquote:
quote:
Arctic Monkeys achtigquote:
maar ik hoor ook Pixiesquote:
Ik zei ook nergens dat er iets mis mee wasquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
maar ik hoor ook Pixies![]()
niks mis mee!
virtueel kusje dan maarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cigarettes After Sex.... DAT heb ik een tijd niet gehad.... en dat is niet per se omdat ik gestopt ben met roken![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
George Esra heb ik jullie bespaard trouwens..
geen dank.
dank u, maar dit klinkt ook nergens naarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
geen dank.
geen idee kniesoorquote:
jammer. Budapest is tofquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
geen dank.
ben er nooit geweest, dus ik geloof je op je woord..quote:
I like something Better Than Ezraquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:24 schreef peaceman het volgende:
geen dank.
de stad ken ik ook niet maar het nummer is tofquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
ben er nooit geweest, dus ik geloof je op je woord..
Jammer van die uil die er de hele tijd doorheen zitquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de stad ken ik ook niet maar het nummer is tof
had je een plaspauze nodig?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:28 schreef peaceman het volgende:
Volgende nummer is trouwens 10 minuten, dan zijn jullie gewaarschuwd..
Ik denk eerder een nummer 2 pauzequote:
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Jammer van die uil die er de hele tijd doorheen zit
quote:
Vraag me af wie dat zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:30 schreef peaceman het volgende:
Hierna komt overigens alweer het laatste liedje van de zaterdag.
Bij sommigen is dat niet heel vreemd..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wel tof dat we nu eens muziek horen die je weinig tot nooit hoort
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Wel tof dat we nu eens muziek horen die je weinig tot nooit hoort
De man heeft al 35 jaar vrij lange intro's, laat hemquote:
Is ie slechter dan Ringo?quote:
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De man heeft al 35 jaar vrij lange intro's, laat hem
Zijn vrouw zat bij hem in de band, dus die had er niet veel problemen mee denk ikquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn denk ik
It turns her onquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar zal zijn vriendin blij mee zijn denk ik
Tsssskquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:35 schreef peaceman het volgende:
ik ga t nummer maar inkorten geloof ik...
niet doen? ik wil m best laten staan voor jouquote:
Skip gewoon de headliners joh. Stadionacts.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet doen? ik wil m best laten staan voor jou
hmmmm even denken... neuh!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Skip gewoon de headliners joh. Stadionacts.
ik heb die 1 keer op LL gezien en dat viel idd best wel tegen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat Sonic Youth altijd zo kut waren als ik ze zag.
Was wel beter dan de 1e keerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik heb die 1 keer op LL gezien en dat viel idd best wel tegen.
nee niet ingekort... en indoctrinatie helpt blijkbaarquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:40 schreef livelink het volgende:
Had je hem nou uiteindelijk ingekort, Peaceman? Ik moet eerlijk zeggen dat ik er op een gegeven moment wel aardig inkwam.
Het is niks voor mij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Arcade Fire..... ik weet nooit wat ik er van moet vinden.... ze hebben enerzijds leuke nummers... anderzijds kan ik ze niet uitstaan
Kijk maar naar 3FM... kensington indoctrinatie werkt primaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee niet ingekort... en indoctrinatie helpt blijkbaar
Ik laat me wel selectief indoctrinerenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kijk maar naar 3FM... kensington indoctrinatie werkt prima
toen wij in London met de metro gingen moesten we uitstappen op Kensington station... ik wilde de metro niet uitquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kijk maar naar 3FM... kensington indoctrinatie werkt prima
Snap ik. Ze hebben die naam verpestquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
toen wij in London met de metro gingen moesten we uitstappen op Kensington station... ik wilde de metro niet uit
Ekdom draait ze ook alquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Snap ik. Ze hebben die naam verpest
Dan is ie Ecktdomquote:
welke tip je?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er komen na deze headliner trouwens nog wel 2 toffe dingen op zaterdag
Floating Points en Joy Orbison vind ik wel tofquote:
Joy Orbisonquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Floating Points en Joy Orbison vind ik wel tof
Joy wordt me wat te laatquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Floating Points en Joy Orbison vind ik wel tof
Weet ook niet of die 2 wat voor jou zijn, denk t nietquote:
Draaien ze dit op 3FM toevallig?quote:
dat betwijfel ik...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Draaien ze dit op 3FM toevallig?
Vreemd, zou echt iets voor hun zijn.quote:
James Blunt op twitter is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor DDM:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Voor DDM:
Mogen al die folky berggeiten die op een trilplaat staan te mekkeren van de berg af geflikkerd worden, in een heel diep dal? Passenger (de ergste van allemaal!), James Blunt, Crystal Fighters, The Lumineers, Tom Odell, Villagers, Ben Howard, Blaudzun, ik vergeet er nog veel meer, maar je snapt hopelijk wat ik bedoel? Die gasten zingen allemaal met een vreemd trilletje en raar vibrato en mensen lijken dat te verwarren met oprechtheid of talent. Geen idee waar die verwarring is ontstaan.
En zingt al heel wat jaren langer dan die anderen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
James Blunt op twitter is dan wel weer leuk
Zingen, zingen..quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En zingt al heel wat jaren langer dan die anderen.
Mja, ik zing ook wel eens.... dat het vals iets, dat is wat anders....quote:
t wordt wel wat later... half uurtje erbij denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:55 schreef livelink het volgende:
Heb je nu nog maar een half uurtje voor de zondag, Peaceman?
ja dit klinkt tenminste als muziekquote:
Ja, 't wordt pas bij Arab Strap interessantquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:00 schreef peaceman het volgende:
we kunnen in elk geval wel uitslapen op zondag
zolang mogen we niet in het hotel blijven vrees ikquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja, 't wordt pas bij Arab Strap interessant
vraag me alleen af hoe lang zo'n optreden leuk blijft.quote:
Begint ook wel lekkerquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:06 schreef peaceman het volgende:
*Canshaker Pi - What You're Trying To Say
is tegelijk met die hiervoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |