Het woord mild betekent iets anders dan jij kennelijk denkt dat het doet. Dat wou ik je even meegeven.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Luna was natuurlijk niet bijzonder genoeg meer.
Mild gerelateerde klacht: ik ken een kind dat Storm heet. Dat is al niks bijzonders meer tegenwoordig, maar dit kind is een meisje
Thanks, buddy.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het woord mild betekent iets anders dan jij kennelijk denkt dat het doet. Dat wou ik je even meegeven.
In de kast niet, maar daar buiten vormt al jaren geen probleem geloof ik.Zoekfunctie al geprobeerd ?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:03 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Wist niet dat (kast)homo's kinderen konden krijgen! Is daar al een topic over?
jah mag nog niet dm'enquote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Tering![]()
en als je deze tool eens probeert ?
uiteraardquote:Op vrijdag 9 juni 2017 09:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Luna was natuurlijk niet bijzonder genoeg meer.
Mild totaal niet, zelf niet een klein beetje, gerelateerde klacht: ik ken een kind dat Storm heet. Dat is al niks bijzonders meer tegenwoordig, maar dit kind is een meisje
Roodborstje is toch de sidekick van knuppelman?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:03 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Vooral zijn sidekick, Roodborstje![]()
[ afbeelding ]
En een downie heet Halve Maan.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Roodborstje is toch de sidekick van knuppelman?
Btw... en dik meisje dat Maan heet, is volle Maan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so is the past
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:49 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
En een downie heet Halve Maan..
En een dikzak Volle Maan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je niet naar werk/school, nietsnut?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 11:09 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Verdraaid handig als je topics uit 2002 terug wilt vinden en verder niks!
Nee er was een studiedag vandaag, dus alle juffen en meesters waren weg en dus hoefden we niet naar school. Plus, cito toets is al geweest dus waarom zou ik nog naar school moeten? Groep 8 ftwquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:32 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Moet je niet naar werk/school, nietsnut?
Goede poging om grappig te doen om zo de leegte in je leven te verhullen knul! Mooi afgeleid!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:36 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Nee er was een studiedag vandaag, dus alle juffen en meesters waren weg en dus hoefden we niet naar school. Plus, cito toets is al geweest dus waarom zou ik nog naar school moeten? Groep 8 ftw
Weet niet meer wat ik moet zeggen man! Uitgeluld! Voel me echt een loner nu!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:42 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Goede poging om grappig te doen om zo de leegte in je leven te verhullen knul! Mooi afgeleid!
Goedzo hou dat gevoel vastquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:47 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ik moet zeggen man! Uitgeluld! Voel me echt een loner nu!
Naar teringmongooltje brillenjoodquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:47 schreef J.Bravo het volgende:
[..]
Weet niet meer wat ik moet zeggen man! Uitgeluld! Voel me echt een loner nu!
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:55 schreef bosa_kaba het volgende:
[..]
Zoek een leven autistisch pisventje. Echt zielig hele dag op een forum dag in dag uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |