Ik hang de was ook gewoon aan de lijn. De afwas gaat ook nog met de hand.quote:
Lijkt mij zeer goed dat jij aan de lijn doet.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hang de was ook gewoon aan de lijn. De afwas gaat ook nog met de hand.
Nee dat dan weer nietquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hang de was ook gewoon aan de lijn. De afwas gaat ook nog met de hand.
Ik zou een koud wodkaatje inschenken.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vier boterhammen met Amerikaanse pindakaas gegeten, maar heb ook nog een Snickers hier liggen die mij roept.. M'n gilles induwen of niet?
moet je eerder naar de wc gaanquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
tussen de hopen stront en een naar binnen getakelde piano is het moeilijk luisteren
ik moet dus nu ook afwassen hequote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet
Ik gooi nog eerder m'n tv eruit dan de afwasmachine.
Nee..quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou een koud wodkaatje inschenken.
ben niet zo fan van Snickersquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:23 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb vier boterhammen met Amerikaanse pindakaas gegeten, maar heb ook nog een Snickers hier liggen die mij roept.. M'n gilles induwen of niet?
oh neequote:
Vrouwen hebben een minder ruimtelijk inzicht.quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:26 schreef Befbekje het volgende:
Hier staat een afwasmachine die ik inruim.. Mannenwerkje..
Heb ik met milky wayquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:26 schreef Caland het volgende:
Ik vond bros altijd het lekkerst maar opeens smaakten ze heel anders
Rip bros
in mijn vorige huis deed ik dat ook altijd zelf jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vrouwen hebben een minder ruimtelijk inzicht.
Witte chocolade is geen chocoladequote:Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef Befbekje het volgende:
Het is wel een Snickers van witte chocolade..
Denk dat als de verkiezingen nu weer beginnen dat FVD meer zetels pakt en links voelt dat aan, FVD gaat groter worden in de toekomstquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan het aan mij liggen, maar best knap dat je als 2-zetelpartij al bijna drie maanden een oneindige obsessie voor links gepeupelte bent.
doet ie goed jaquote:Op donderdag 8 juni 2017 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan het aan mij liggen, maar best knap dat je als 2-zetelpartij al bijna drie maanden een oneindige obsessie voor links gepeupelte bent.
waarom denk jij dat FvD stemmen weg plukt van links?quote:Op donderdag 8 juni 2017 23:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk dat als de verkiezingen nu weer beginnen dat FVD meer zetels pakt en links voelt dat aan, FVD gaat groter worden in de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |