Lezen wat er staat onder: Wat moet je doen om te winnen:quote:Op donderdag 8 juni 2017 21:04 schreef Superbadeendje het volgende:
Die wil ik graag hebben tbv van mijn modelspoor hobby. Wat moet ik ervoor doen?
Ze kunnen toch nooit weten welk FB-account bij welk FOK!-account hoortquote:Op donderdag 8 juni 2017 21:13 schreef Crack het volgende:
Moet ik me ook nog aanmelden op veesboek > Nee bedankt!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je doet hier wat aanquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Echter zit er bij mij thuis nog een vrouw die uiteindelijk vindt dat het (nu nog) onnodig geld uitgeven is, dus de enige manier om hem in huis te krijgen is... om hem te winnen!!
aangezien ik dus nu niet 'meer' de printer in de SALE kan vindenquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:06 schreef g60forced het volgende:
VETTE ACTIE... op vrijdag de 13e van Maart 1981 geboren...
nu eens kijken of mij dat een beetje geluk oplevert
http://www.gearbest.com/3(...)p_459987.html?wid=21
dezelfde printer als die je winnen kunt uiteraard
wat ik daar mee printen wil? enorm veel dingen voor mijn 3 hobby's:
1. Modeltreinen LGB tuinbaan formaat accesoires etc.
2. Transformers (ik ontwerp graag mn eigen hoofdjes en wapens)
3. RC radiografisch scaler onderdelen (denk hierbij aan garage onderdelen op schaal)
deze keteldeur van een Br80 trein G spoor Piko, heb ik al ontworpen
maar zit al maanden te wachten voordat ik em eens printen kan!
[ afbeelding ]
door mijn chronische ziekte/handicap heb ik gelukkig erg veel tijd
maar mn geld gaat wel vlot op aan treinen en medicatie...
daarom steeds geen centen over voor een printer
De winnaar is geworden van de prijsvraag!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 10:09 schreef remcosw het volgende:
Favoriete product: http://www.gearbest.com/table-lamps/pp_363779.html?wid=21
Mooi ontwerp, erg strak! Het is dat ik al een lamp heb..
De 3D-printer lijkt mij leuk om deze te maken:
[ afbeelding ]
Dan kan ik daar m'n flappen-collectie in verstoppen.
Niet doorvertellen hè?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 juni 2017 19:47 schreef remcosw het volgende:
Wow wat gaaf!
Dat wordt leuk prutsen in de vakantie
Tnx Gearbest!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop