wie zal het zeggen??quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:07 schreef DutchieBre het volgende:
Zal het echt zo'n vlucht nemen na morgen mochten ze als "winnaar" uit de bus komen? Waar is die glazen bol???
Maar dat is dan normaalgesproken van tijdelijke aard en stort vanavond weer in neem ik aanquote:daarom gaat DGB dus omhoogtwitter:CryptoYoda1338 twitterde op donderdag 08-06-2017 om 21:27:59$DGB triangle breakout attempt for more upside https://t.co/xJDhN1CHfq reageer retweet
Waarom zouden ze een voorraad aanhouden? Dat is een enorme risico.quote:Op donderdag 8 juni 2017 20:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan geloof je me niet, er zit een bank tussen bij bitonic. Dat heeft een werknemer mij uitgelegd.
Ik weet de details niet. Het enige wat ik weet is dat die stock die ze laten zien is wat ze uit de exchange hebben en aan kunnen bieden aan jou.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze een voorraad aanhouden? Dat is een enorme risico.
Waarom niet gewoon 100.000 euro storten op Kraken. Op het moment dat ze op de website een order binnen hebben en bevestiging hebben van iDeal, kopen ze het aantal coins op Kraken en sturen het door naar de klant.
Of vormt dat een risico? Behalve hack van Kraken.
Risico is groter als ze echt een voorraad aanhouden van 200 BTC en de boel zakt.
Dat gaat alleen maar erger worden. Of ze moeten het segwit of wat anders invoeren maar dat willen de miners niet volgens mij.quote:
vast neppersquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:42 schreef kovenant het volgende:
Ik heb 88 mobilego ontvangen in mn waves wallet. Kan ik daar wat mee?
Leuk dat ik zomaar wat gestort krijg
Zijn nep, mits er een vinkje bij staat.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:42 schreef kovenant het volgende:
BAT heb ik daarom maar ff vermeden, leek me teveel coins in circulatie om die prijs vol te houden.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Auw, auw auw auw. BAT en TKN door de vloer
Is er al gezegd dat die nep zijn?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:42 schreef kovenant het volgende:
Ik snap als n00b nog steeds niet goed waarom een exchange wel vatbaar is voor hackers, maar een 1 of andere online wallet niet. Ook wanneer je het in een online wallet zet, breng je het onder bij een derde partij die je maar net moet vertrouwen. Zo'n wallet site kan toch ook een keer plat komen te liggen door hackers?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik laat geen coins op een exchange staan, dan zou ik niet meer slapen.
Voor Waves zijn de transactiekosten bijvoorbeeld 0.001 Waves.
Dat is een halve eurocent. Daar ga ik niet over zeiken.
Mwah valt wel mee toch? BAT moet even met 40%-50% zakken, dan stap ik inquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:39 schreef TigerXtrm het volgende:
Auw, auw auw auw. BAT en TKN door de vloer
Klopt, daarom ook gewoon zelf in de hand houden en je keys offline zetten.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap als n00b nog steeds niet goed waarom een exchange wel vatbaar is voor hackers, maar een 1 of andere online wallet niet. Ook wanneer je het in een online wallet zet, breng je het onder bij een derde partij die je maar net moet vertrouwen. Zo'n wallet site kan toch ook een keer plat komen te liggen door hackers?
waveswallet.io is een interface die toegang geeft tot jouw offline wallet. De wallet staat dus bij jou opgeslagen, hetzelfde met myetherwallet.com.quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap als n00b nog steeds niet goed waarom een exchange wel vatbaar is voor hackers, maar een 1 of andere online wallet niet. Ook wanneer je het in een online wallet zet, breng je het onder bij een derde partij die je maar net moet vertrouwen. Zo'n wallet site kan toch ook een keer plat komen te liggen door hackers?
Te vaak, en te vaak langs zien komen afgelopen tijd.quote:
Uuuh DGB??quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:52 schreef xaban06 het volgende:
ETH, Waves, Lisk, TKN, PIVX, TRST, MGO. Waar zit ik nog niet in wat eventueel potentie heeft?
BitBay ... !quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:52 schreef xaban06 het volgende:
ETH, Waves, Lisk, TKN, PIVX, TRST, MGO. Waar zit ik nog niet in wat eventueel potentie heeft?
GNT?quote:Op donderdag 8 juni 2017 22:52 schreef xaban06 het volgende:
Veritaseumquote:Op donderdag 8 juni 2017 22:52 schreef xaban06 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |