Ze hebben alle informatie over de camerabeelden weggehaald.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:00 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik kom nog steeds op een artikel hoor.
Ze hebben het gewoon aangepast.
Het onderzoeksteam kan nu de camerabeelden staven met de verklaringen van verdachte.
Dat is spannend..
Een totaal ander artikel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:00 schreef .Exe het volgende:
[..]
Het onderzoeksteam kan nu de camerabeelden staven met de verklaringen van verdachte.
Dat is spannend..
Het is idd aangepast, maar wat jij nu post zie ik daar niet staan, alleen dat ze dankbaar zijn voor de grote betrokkenheid en dat meer tips en camerabeelden welkom zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:00 schreef .Exe het volgende:
[..]
Dat is spannend..
Logisch nadenken zegt mij dat die beelden er zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd aangepast, maar wat jij nu post zie ik daar niet staan, alleen dat ze dankbaar zijn voor de grote betrokkenheid en dat meer tips en camerabeelden welkom zijn.
Dat laatste zou je met een beetje fantasie kunnen lezen als een bevestiging dat er idd camerabeelden zijn, maar als je de eerdere berichten niet gezien hebt dan haal je dat er niet uit.
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51510&webdept=6quote:Camerabeelden van Savannah en verdachte
9 juni 2017 16:6
De politie is in de zaak Savannah in het bezit gekomen van camerabeelden.
Op de beelden is Savannah in de Kronkels op haar fiets te zien, terwijl iemand naast haar loopt. Deze persoon is waarschijnlijk de verdachte.
Een en ander is op de dag van de verdwijning rond half drie ’s middags vastgelegd.
Ja, de kans is groot, maar dat gegeven zullen ze op dit moment nog niet openbaar willen hebben.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:06 schreef .Exe het volgende:
[..]
Logisch nadenken zegt mij dat die beelden er zijn.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
He he he geen beelden he, die jongen heeft er mogelijk niets mee te maken.
Savannah vertrok om 15:00 uur vanaf huis, dus mogelijk is dat gewoon een vriendje.
Onverantwoord die beelden te delen.
Als dat nodig is , doet de politie dat wel
En het dan gewoon zelf postenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51510&webdept=6
Amateurtjes hier, altijd uitschrijven die mediaberichten...
Die verdwijnen altijd of zijn niet meer terug te vinden.
Beelden zijn dus van het tankstation Gulf Bunschoten
Tactiek?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de kans is groot, maar dat gegeven zullen ze op dit moment nog niet openbaar willen hebben.
Toppost,quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Deel jij je account soms met anderen? Dat of je bent schizofreen ofzo?
Ja doei, daar ging het ook niet over toen je zo schijnheilig moest gaan zitten roepen dat de printscreen van dat verwijderde bericht hier niet gepost moest worden.quote:
Not worth your time! Let it goooo let it goooooquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja doei, daar ging het ook niet over toen je zo schijnheilig moest gaan zitten roepen dat de printscreen van dat verwijderde bericht hier niet gepost moest worden.
Lees maar even terug: geen camerabeelden posten van de verdachte, welke mogelijk gewoon een vriend uit de buurt kan zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja doei, daar ging het ook niet over toen je zo schijnheilig moest gaan zitten roepen dat de printscreen van dat verwijderde bericht hier niet gepost moest worden.
Bron? Want dit klopt weer niet Leandra. Goed teruggelezen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt serieus, dat ze dat even doen met je rare beschuldigingen. Zien ze meteen dat je enorm uit je nek zit te kletsen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:25 schreef Leandra het volgende:
Hou toch op, daarbij kunnen mods de editgeschiedenis van je bericht inzien.
Ik vraag me af hoe de media dan aan dat gegeven is gekomen. Heeft de eigenaar van de beelden ook even het lokale nieuwskrantje ingelicht over zijn vondst?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de kans is groot, maar dat gegeven zullen ze op dit moment nog niet openbaar willen hebben.
Hou je kop dan ook helemaal dicht joh, met die interessantdoenerij...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:38 schreef Anoniem09 het volgende:
[..]
Ik ken de verdachte, wil niet teveel zeggen voor zijn zaak.
Inderdaad. xDquote:Op vrijdag 9 juni 2017 17:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hou je kop dan ook helemaal dicht joh, met die interessantdoenerij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |