He he he geen beelden he, die jongen heeft er mogelijk niets mee te maken.quote:
Dat moet niet al te moeilijk zijn. Die cameratijden kloppen bijna nooit volgens mij, maar makkelijk te achterhalen. Je kan die conclusie inderdaad alleen trekken als het daadwerkelijk om 15:30 is. Als het echt 14:30 is dan klopt er iets niet met het verhaal of de tijden die eerder genoemd zijn.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Laat ze eerst de tijdsinstelling van de camera maar checken.
inderdaad, en degene die ze post krijgt een TRquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:38 schreef Stupidisco het volgende:
Er zal een reden zijn dat de artikelen offline zijn nu. Tik op de vingers van de Politie?
en was geen lid van de zolderkamer-amateur-speurneuzen Vereniging.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik ga de print screen niet posten, die pagina is niet voor niks offline gehaald. Denk dat ze een tik hebben gehad van de politie, maar is echt niet zonder reden verdwenen.
Tenzij hij er al was, haar bijvoorbeeld onderweg ontmoet heeft en zij gezegd heeft dat ze even naar huis moest om te roepen dat ze met vriendinnen had afgesproken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat moet niet al te moeilijk zijn. Die cameratijden kloppen bijna nooit volgens mij, maar makkelijk te achterhalen. Je kan die conclusie inderdaad alleen trekken als het daadwerkelijk om 15:30 is. Als het echt 14:30 is dan klopt er iets niet met het verhaal of de tijden die eerder genoemd zijn.
Ik weet alleen echt 100% zeker dat veel cameratijden niet kloppen. Verkeerde tijdzone, winter- en zomertijd die niet goed staan ingesteld etc. etc. dus wel met je eens dat je nog niet alles kan zeggen.
Ja, ik ben compleet bekeerd vandaag. Ben spontaan van de Vrolijke Orthodoxe kerk geworden,quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik ga de print screen niet posten, die pagina is niet voor niks offline gehaald. Denk dat ze een tik hebben gehad van de politie, maar is echt niet zonder reden verdwenen en het is echt alleen maar twee regels tekst.
Edit: Wel grappig dat sommige users de eerste dagen met doldwaze speculaties kwamen en nu opeens de heilige Maria spelen. Geloofwaardig
Bij de kronkel op camera? Waar kwam ze dan vandaan? Het weiland bij de A1 of het industrieterrein, ff de fiets volgetankt?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij er al was, haar bijvoorbeeld onderweg ontmoet heeft en zij gezegd heeft dat ze even naar huis moest om te roepen dat ze met vriendinnen had afgesproken.
Maar dat zal de looprichting en het tijdstip wel duidelijk maken.
Fuck, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij hij er al was, haar bijvoorbeeld onderweg ontmoet heeft en zij gezegd heeft dat ze even naar huis moest om te roepen dat ze met vriendinnen had afgesproken.
Citaat van de volledige tekst was:quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:41 schreef Kyran het volgende:
Ik ga de print screen niet posten, die pagina is niet voor niks offline gehaald. Denk dat ze een tik hebben gehad van de politie, maar is echt niet zonder reden verdwenen en het is echt alleen maar twee regels tekst.
Edit: Wel grappig dat sommige users de eerste dagen met doldwaze speculaties kwamen en nu opeens de heilige Maria spelen. Geloofwaardig
Kan van alles zijn. Wij weten volgens mij niet wanneer haar school uit was, of ze meteen na school naar huis is gekomen, hoe lang zij thuis is geweest etc. etc. De ouders en de politie weten dat wel en kunnen dus veel meer met deze informatie.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij de kronkel op camera? Waar kwam ze dan vandaan? Het weiland bij de A1 of het industrieterrein, ff de fiets volgetankt?
Centrum, haven en de bushalte liggen ergens anders.
Kan, maar dan was het niet echt noodzakelijk om naar huis te komen. Ze had haar moeder ook kunnen bellen/appen dat ze direct met een vriendin meeging om aan school te werken.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien was haar telefoon toen al leeg. Ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Kan, maar dan was het niet echt noodzakelijk om naar huis te komen. Ze had haar moeder ook kunnen bellen/appen dat ze direct met een vriendin meeging om aan school te werken.
Het kan natuurlijk zijn dat het een afspraak met haar moeder is dat ze altijd eerst naar huis komt. Het kan ook zijn dat ze haar zware schooltas eerst thuis wilde afgooien (hebben kinderen van 14 een zware schooltas).
Er zijn geen beelden in de media, gelukkig maar. Alleen maar informatie dat er beelden zijn, maar dat berichtje was echt binnen een minuut weer offline. Het is dus of foute informatie of het is z.s.m. offline gehaald om het onderzoek niet in de weg te lopen. Voor hetzelfde geldt is diegene op de beelden niet de verdachte die nu vast zit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:52 schreef Anoniem09 het volgende:
Heeft iemand die beelden gezien? Van de verdachte? Denken jullie dat hij er iets mee te maken heeft? Heb alle berichten gelezen wat jullie hier geplaatst hebben en niet alles klopt.
Nou, ik zou zeggen: corrigeer ons.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:52 schreef Anoniem09 het volgende:
Heeft iemand die beelden gezien? Van de verdachte? Denken jullie dat hij er iets mee te maken heeft? Heb alle berichten gelezen wat jullie hier geplaatst hebben en niet alles klopt.
Artikel bestaat ook niet meer.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:29 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Apart.
Link in de tweet verwees in ieder geval naar dit artikel:
http://nieuws.debunschote(...)c_id=51510&webdept=6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |