quote:Verdachte Savannah nog veertien dagen vast
De 16-jarige jongen uit Den Bosch die verdacht wordt van betrokkenheid bij de dood van Savannah uit Bunschoten blijft nog veertien dagen vastzitten.
Redactie 08-06-17, 15:23
De rechter-commissaris vindt dat er op dit moment voldoende verdenking tegen de verdachte is om hem vast te houden.
Ja idd, indrukwekkend.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:31 schreef ondeugend het volgende:
Ik moet toch zeggen dat politie en justitie in beide zaken hard gewerkt hebben.
Vrij snelle aanhoudingen met gegronde redenen.
?quote:
Ik weet niet of dat gebruikelijk is in zo'n situatie.quote:
Gisteren werd er, door de politie woordvoerder, gezegd dat het nog niet duidelijk was hoe lang ze in het water had gelegen.quote:
Bij twijfel kiezen ze een dag. Zie Deventermoordzaak, bij mevrouw Wiitenberg staat zaterdag op haar steen, terwijl ze eerder donderdag of vrijdag om het leven gebracht was. Zaterdag werd mevrouw Wittenberg gevonden.quote:
Dat zou idd ook nog kunnen, dat de vermissingsdatum bij gebrek aan exact tijdstip als overlijdensdatum wordt aangemerkt.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:45 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat gebruikelijk is in zo'n situatie.
Wel kunnen we er uitmaken dat het lichaam vrijgegeven is.
Of dat het geen moord/doodslag geweest is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:48 schreef Perox het volgende:
Wat mij opvalt is dat hier (nog) niet wordt gemeld waar deze knaap precies van wordt verdacht. Dat suggereert dat de zaak nog niet zo sterk is. Het gaat voorlopig steeds over de betrokkenheid van de verdachte. Krijg ik een beetje het idee dat er misschien nog meer betrokkenen zouden kunnen zijn..
In- en intriest.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:47 schreef ondeugend het volgende:
http://www.begrafenisverz(...)ster/savannah-dekker
Daar ging het gisteren ook over. Waarschijnlijk is dat omdat er voor de politie nog veel onduidelijk is, zoals de doodsoorzaak en wat er nou op donderdag (en eventueel vrijdag) precies is gebeurd.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:48 schreef Perox het volgende:
Wat mij opvalt is dat hier (nog) niet wordt gemeld waar deze knaap precies van wordt verdacht. Dat suggereert dat de zaak nog niet zo sterk is. Het gaat voorlopig steeds over de betrokkenheid van de verdachte. Krijg ik een beetje het idee dat er misschien nog meer betrokkenen zouden kunnen zijn..
Ja hè. Ik zag die kaart gisteren. Met die vlinder en die bloemen. En dat gedicht.quote:
Ik denk ook dat het bewijs nog flinterdun is en dat het voor het onderzoeksteam spannend was wat de RC ging beslissen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:48 schreef Perox het volgende:
Je krijgt geen 14 dagen verlenging van de voorlopige hechtenis van een minderjarige als je bewijs flinterdun is.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:54 schreef .Exe het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het bewijs nog flinterdun is en dat het voor het onderzoeksteam spannend was wat de RC ging beslissen.
Ook denk ik dat er handlangers zijn geweest met een auto.
Of zaterdag.quote:Op donderdag 8 juni 2017 15:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Daar ging het gisteren ook over. Waarschijnlijk is dat omdat er voor de politie nog veel onduidelijk is, zoals de doodsoorzaak en wat er nou op donderdag (en eventueel vrijdag) precies is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |