de HELE dag?! Kan niet veiligheid ditdatalleslastigmoeilijkquote:Op vrijdag 9 juni 2017 15:53 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik denk eigenlijk dat dat saaier is dan de ene dag een paar sprinters
Zou dat iemand jeuken?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:47 schreef MTL het volgende:
Moet je voorstellen dat je de hele dag intercities moet rijden
Dan rij je spontaan Almere Buiten voorbij
Het is simpeler en eenduidiger qua opzet. Daarmee levert het minder problemen op bij invoeren. Maar dan heb je het wel gehad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:46 schreef MTL het volgende:
Maar wat is het voordeel van LZB ten opzichte van ERTMS? ERTMS biedt tenslotte meer functionaliteit tegen relatief lagere kosten voor zover ik dat kan zien.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:08 schreef James1988 het volgende:
Ik zou alle spoorwegen eruit halen, het staal verkopen, en overal wildwaterglijbanen aanleggen.
Eerst zou mij duidelijk moeten worden waar de huidige knelpunten liggen en waar toekomstige knelpunten zouden kunnen ontstaan. Daar moet je in investeren, want wat ik uit de verhalen van vandaag destilleer is dat er op bepaalde plaatsen met seinverdichting, seinoptimalisatie en dergelijke nog veel te winnen valt. Naast bepaalde plaatsen waar uitbreiding van de infrastructuur echt noodzakelijk is.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:04 schreef MTL het volgende:
Stel dat je het volledige ERTMS budget tot je beschikking zou krijgen voor verbetering van het spoor, waar zou jij het in investeren?
En voor de leuk dan dezelfde vraag, maar met de voorwaarde dat het bij moet dragen aan de spoorwegveiligheid.
Edit: niet zo zeer specifiek voor b2py, maar aan iedereen
neuh. Zonde van het geld.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
en er moet ook een grote bom van gekocht worden.
Voor op Hoogeveen
Linkje dood, hierbij de link: Go Aheadquote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:01 schreef James1988 het volgende:
Dat is al de tweede Britse vervoerder die flink uitbreidt in Duitsland. Nu FirstGroup nog en dan hebben we ze allemaal gehad
Alle overwegen wegsaneren .quote:Op vrijdag 9 juni 2017 18:04 schreef MTL het volgende:
Stel dat je het volledige ERTMS budget tot je beschikking zou krijgen voor verbetering van het spoor, waar zou jij het in investeren?
En voor de leuk dan dezelfde vraag, maar met de voorwaarde dat het bij moet dragen aan de spoorwegveiligheid.
Edit: niet zo zeer specifiek voor b2py, maar aan iedereen
Het softwarepakket waar ARI onderdeel van is gaat nu eerst gerenoveerd worden. Kost ook miljoenen. Daarna ben ik benieuwd of dit een van de zaken is die het gaat halen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Dat geld kun je beter steken in een ARI 2.0
Ik ben van mening dat op het gebied van treinafhandeling nog wel wat te winnen valt in het geval er vertraagde treinen rondrijden. Met een verbeterde ARI zou je soms een licht vertraagde IC best voorrang kunnen geven op een op tijd rijdende sprinter, zodat de IC later in de rit weer in het oorspronkelijke pad terecht kan komen.
We hebben geen rustige lijnen in Nederland in vergelijking met het buitenland.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Ik denk dat hooguit LZB een alternatief is. TVM is zeer sterk toegespitst op hogesnelheidslijnen en niet geschikt lage snelheden. LZB is wel weer erg duur voor rustige lijnen met weinig onderlinge verkeershinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |