Blessuregevoelig en zich matig doorontwikkeld in de A1. Daar hebben er veel last van, de laatste jaren. Was een mega groot talent die Ajax 3 jaar terug nog wou overnemen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:05 schreef Divje het volgende:
Fernandes is toch best een talentje? Waarom laten ze hem gaan.
Kan naar Newcastle, Chelsea en nog wat clubjes
Die kinderhandel moet sowieso stoppen maar ja EUFA maffia etc.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:05 schreef Divje het volgende:
Fernandes is toch best een talentje? Waarom laten ze hem gaan.
Kan naar Newcastle, Chelsea en nog wat clubjes
Gelukkig doen wij daar zelf net zo hard aan mee met jongens als Hansson.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:10 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die kinderhandel moet sowieso stoppen maar ja EUFA maffia etc.
Stanley Brard maar weer terug halen. Sinds hij weg is is 't allemaal kut gvdquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:10 schreef satecl het volgende:
[..]
Blessuregevoelig en zich matig doorontwikkeld in de A1. Daar hebben er veel last van, de laatste jaren. Was een mega groot talent die Ajax 3 jaar terug nog wou overnemen.
Ook mee stoppen, die jongens gewoon in het eigen land opleiden en laten spelen. Beter voor alle competities behalve de top 4 en uiteindelijk de nationale elftallen maar laten we deze discussie hier maar niet voeren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:11 schreef satecl het volgende:
[..]
Gelukkig doen wij daar zelf net zo hard aan mee met jongens als Hansson.
Je begrijpt prima waar ik op doel. Ik wist trouwens niet dat hij al 18 was.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:13 schreef Divje het volgende:
Lekker overdreven weer. Kinderhandel
Die jongen is 18 en mag weg.
De talenten die de stap kunnen maken zijn de talenten die weg zijn gegaan. Denk aan Chong, Ake, Kongolo. Vente moet je langzaam brengen (is een spits, heb je sowieso de leeftijd tegen tenzij je Dolberg-talent hebt), Malacia is even afwachten, en het écht goede spul zit volgens mij net in de B1.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:15 schreef hhh38 het volgende:
Gaat waarschijnlijk toch niet slagen ergens anders, maar het is echt wel zorgelijk dat er al jaren nauwelijks talenten de stap kunnen maken. Er wordt altijd gesproken over een 'zwakkere generatie', maar er zijn ook gewoon gehypte namen van een paar jaar geleden die nu totaal geen aansluiting vinden.
Ja snap 't wel hoorquote:Op donderdag 8 juni 2017 14:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Je begrijpt prima waar ik op doel. Ik wist trouwens niet dat hij al 18 was.
We roepen al jaren dat het echte goeie spul in de B1 zit. Maar na de generatie Vilhena/Kongolo/Boetius/Achahbar/Ake/Ebecillio is alleen Rick Karsdorp doorgebroken. Dat is in 4 jaar erg matig.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
De talenten die de stap kunnen maken zijn de talenten die weg zijn gegaan. Denk aan Chong, Ake, Kongolo. Vente moet je langzaam brengen (is een spits, heb je sowieso de leeftijd tegen tenzij je Dolberg-talent hebt), Malacia is even afwachten, en het écht goede spul zit volgens mij net in de B1.
Eens, behalve dat Knoester maar een half jaartje ouder is dan Vente, die moet je nog niet afschrijven.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:41 schreef satecl het volgende:
[..]
We roepen al jaren dat het echte goeie spul in de B1 zit. Maar na de generatie Vilhena/Kongolo/Boetius/Achahbar/Ake/Ebecillio is alleen Rick Karsdorp doorgebroken. Dat is in 4 jaar erg matig.
Talenten als Sleegers, Dammers, Woudenberg, L. Cabral, Verdonk, Herrmann, Schuurman en Knoester werden allemaal geprezen in de B1 en eerste jaars A1.. Maar allemaal bleken ze niet goed genoeg.
Ik ben bang dat dit ook met de generatie Vente/Malacia/Fernandes/Wehrmann gaat gebeuren.
Daarna komt de generatie Kokcu/Geertruida/El Bouchataoui/Toure
Aha, ik dacht dat hij ouder was. Maar dat was zijn broer Cas Knoester.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eens, behalve dat Knoester maar een half jaartje ouder is dan Vente, die moet je nog niet afschrijven.
Verdonk is wat mij betreft zeker afgeschreven. Maakte een zeer matige indruk bij Zwolle. Schuurman was niet eens basisspeler, al geef ik hem nog wel een kans.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:49 schreef Caland het volgende:
Verdonk en Schuurman zijn ook nog niet echt afgeschreven.
Hamer, El Hankouri, Hansson en Nieuwkoop zitten al min of meer bij het eerste.
Mee eens, vind Bijlow ook wel een hele goede keeper maar het is altijd moeilijk om vanuit de jeugd in de Kuip op doel te komen.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:53 schreef satecl het volgende:
[..]
Verdonk is wat mij betreft zeker afgeschreven. Maakte een zeer matige indruk bij Zwolle. Schuurman was niet eens basisspeler, al geef ik hem nog wel een kans.
Nieuwkoop is de enige waar ik potentie in zie en een toekomstige basisspeler. De rest niet. Hansson kleine twijfel.
Dat is inderdaad bijzonder jammer.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:40 schreef Caland het volgende:
Hoogma naar Hoffenheim. Jammer, had ik graag bij Feyenoord gezien (en stond op het lijstje)
Met een nieuw jeugdcomplex komt dat allemaal goed!quote:Op donderdag 8 juni 2017 18:59 schreef Elan het volgende:
Meest zorgelijke is dat er totaal geen spelers meer doorbreken of op het punt staan van doorbreken uit de eigen jeugd.
Alleen Nieuwkoop is dit seizoen eigenlijk definitief doorgebroken, en dan eigenlijk ook alleen maar als Karsdorp geblesseerd was of Vilhena of El Ahmadi niet konden spelen....
Ben je nou sarcastisch bezig of meen je dit serieus?quote:Op donderdag 8 juni 2017 19:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een nieuw jeugdcomplex komt dat allemaal goed!
Dit afvragenquote:Op donderdag 8 juni 2017 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch bezig of meen je dit serieus?
CorelDraw 8.1.quote:Op donderdag 8 juni 2017 17:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kekke photoshop skills in die tijd.
Gaat dit weer VeluweFMgenot worden?quote:Kaartverkoop SDC Putten - Feyenoord van start
De kaartverkoop voor de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen SDC Putten is donderdagmiddag van start gegaan. Supporters die aanwezig willen zijn bij de wedstrijd kunnen via de website van de zaterdaghoofdklasser toegangskaarten bestellen. De prijzen voor het bezoeken van de oefenwedstrijd variëren van 12,50 euro tot 25 euro.
De kampioen van Nederland neemt het op zaterdag 15 juli om 14.30 uur op tegen de club uit Putten. “Het wordt druk, erg druk... Wees er snel bij voor kaarten want op=op”, schrijft de club op zijn website. Het is vooralsnog de eerste zomerse oefentegenstander van Feyenoord die bekend is.
Op z'n best tribunevulling natuurlijk. Nou is het ook logisch dat niet elke generatie even goes kan zijn, maar inderdaad, als je kijkt wat er in 2010-2015 is doorgebroken, en hoe het sindsdien gaat is dat wel enigszins zorgelijk. Dat mogen ze intern best eens kritisch evalueren.quote:Op donderdag 8 juni 2017 14:49 schreef Caland het volgende:
Verdonk en Schuurman zijn ook nog niet echt afgeschreven.
Hamer, El Hankouri, Hansson en Nieuwkoop zitten al min of meer bij het eerste.
Lijkt mij toch wel, een bankzitter als Bazoer leverde al 12 op. Mocht dit wel waar zijn dan moeten we denk ik wel 3 nieuwe stadions bouwen om de aansluiting te vinden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik mag hopen dat het geruchtje 10 miljoen als vraagprijs voor Vilhena een grap is toch?
Italiaanse krantenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 08:04 schreef De_Pel het volgende:
Ik mag hopen dat het geruchtje 10 miljoen als vraagprijs voor Vilhena een grap is toch?
even geskipt naar zijn laatste 3quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:36 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
Voor de liefhebber van Dirk Kuyt deel ik graag een video die ik twee weken geleden geupload heb:
Al zijn 121 Doelpunten in dienst van Feyenoord.
Inderdaad. Weer kippenvelquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
even geskipt naar zijn laatste 3
blijft genot
Ik denk dan telkens terug aan die week voor de wedstrijd, wat was ik gespannen. Zondagochtend de trein in, half surrealistisch sfeertje, alsof ik maar alles half mee kreeg ofzoquote:
Hier nog nietquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:51 schreef Dekatria het volgende:
FRFC boek viel vandaag op de mat. Van het weekend maar even lezen
Precies dit. Om nooit te vergeten. Niemand had zijn biertje nog op, vloog alle kanten opquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dan telkens terug aan die week voor de wedstrijd, wat was ik gespannen. Zondagochtend de trein in, half surrealistisch sfeertje, alsof ik maar alles half mee kreeg ofzo. En dan begint de wedstrijd, de hele week er naar toe geleefd, boem, 1-0. Alles weg. Zelden zoiets bizars meegemaakt qua verandering van stemming
.
Feyenoordgenotquote:Oefenduel Feyenoord afgelast door 'massale toestroom fans'
Het oefenduel tussen VV Dongen en Feyenoord gaat niet door. Dit schrijft de club uit Brabant op zijn website. De wedstrijd stond aanvankelijk gepland op zaterdag 8 juli, maar de amateurclub heeft in overleg met de politie en gemeente besloten het duel toch af te blazen.
“Er wordt een massale toeloop van voetbalfans verwacht”, schrijft de club. “Dat vraagt om een goede organisatie en tijdelijke aanpassingen van de accommodatie. Daarbij is de voorbereiding kort. Pas recent werd duidelijk dat Feyenoord nog een tegenstander zoekt voor het spelen van een oefenduel op 8 juli.”
“Die dag zorgt voor extra complicaties op het gebied van openbare orde en veiligheid. Het is dan kermis in het centrum van Dongen, de lokale horecazaken worden druk bezocht en er is al extra inzet van politie nodig bij voetbalduels in de regio van NAC (Madese Boys) en PSV (RKC Waalwijk).”
Let op: de oefenwedstrijd van Feyenoord tegen SDC Putten, die gepland staat op zaterdag 15 juli, gaat wél door.
Herkenbaar jaquote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dan telkens terug aan die week voor de wedstrijd, wat was ik gespannen. Zondagochtend de trein in, half surrealistisch sfeertje, alsof ik maar alles half mee kreeg ofzo. En dan begint de wedstrijd, de hele week er naar toe geleefd, boem, 1-0. Alles weg. Zelden zoiets bizars meegemaakt qua verandering van stemming
.
De goal viel zo heerlijk snel, en de 2-0 ook. Maar toch: ik denk dat niemand in de Kuip zelfs vóór de 1-0 het idee had dat dit vanmiddag fout kon gaan. Nog nooit zo'n sfeer meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
.
Pas bij de 3-0 was de spanning er voor mij ook af ja. Daarvoor bleef die gedachte van 'Ja leuk die 2-0... maar het blijft Feyenoord' door m'n kop spokenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
De goal viel zo heerlijk snel, en de 2-0 ook. Maar toch: ik denk dat niemand in de Kuip zelfs vóór de 1-0 het idee had dat dit vanmiddag fout kon gaan. Nog nooit zo'n sfeer meegemaakt.
Eerder die week kneep ik 'm ook wel hoor. Maar vanaf een uur of 2 was dat weg.
Toen de 3-0 lang uitbleef kwam de onrust wel terug trouwens. Wat als het 2-1 wordt...
Ik was potdomme m'n bier nog aan het halenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 13:07 schreef CryptoEekhoorn het volgende:
[..]
Precies dit. Om nooit te vergeten. Niemand had zijn biertje nog op, vloog alle kanten op
Elke tiener die erbij was en die je over 50 jaar zal vragen wat was jou meest legendarische moment in de kuip zullen ze deze wedstrijd en het doelpunt van Kuyt noemen en de ontlading erna. Althans dat denk ik.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 12:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
.
Laten we hopen van niet, in 50 jaar kunnen veel mooie momenten plaats vindenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Elke tiener die erbij was en die je over 50 jaar zal vragen wat was jou meest legendarische moment in de kuip zullen ze deze wedstrijd en het doelpunt van Kuyt noemen en de ontlading erna. Althans dat denk ik.
De kans is groot dat er nog 5 jaar legendarische momenten plaats kunnen vinden in De Kuipquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, in 50 jaar kunnen veel mooie momenten plaats vinden
Ik hoop toch dat er komende 5 a 6 jaar nog wat meer hoogtepunten komenquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Elke tiener die erbij was en die je over 50 jaar zal vragen wat was jou meest legendarische moment in de kuip zullen ze deze wedstrijd en het doelpunt van Kuyt noemen en de ontlading erna. Althans dat denk ik.
Hij zegt toch de Kuipquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:32 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat er komende 5 a 6 jaar nog wat meer hoogtepunten komen
Maar dan blijft deze het meest legendarisch door die 18 jaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is groot dat er nog 5 jaar legendarische momenten plaats kunnen vinden in De Kuip![]()
Oja. Da's waar ookquote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans is groot dat er nog 5 jaar legendarische momenten plaats kunnen vinden in De Kuip![]()
Feyenoord thuis is natuurlijk niet dát Feyenoord. In de Kuip zijn we gewoon een absolute topclub. Ik had er, zeker na die snelle 1-0, vertrouwen in.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Pas bij de 3-0 was de spanning er voor mij ook af ja. Daarvoor bleef die gedachte van 'Ja leuk die 2-0... maar het blijft Feyenoord' door m'n kop spoken
Valt wel mee hoor, dat is pas sinds Koeman zo. Daarvoor wonnen de Groningens en De Graafschappen met enige regelmaat in de Kuipquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:44 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Feyenoord thuis is natuurlijk niet dát Feyenoord. In de Kuip zijn we gewoon een absolute topclub.
Ik heb de statistieken niet voor me, maar als de balans thuis-uit bij ons niet zo scheef was dan hadden we de afgelopen 10 jaar misschien nog wel 2 titels extra erbij gepakt denk ik. Interessant om eens op te zoeken, hoeveel die balans bij Ajax en PSV is ten opzichte van ons, en hoeveel punten we dan per seizoen meer gepakt hadden. Ik weet bijna zeker dat we onder dat 2e en/of 3e seizoen van Koeman kampioen waren geworden b.v.
Ja, tot Excelsior uit. Maar de top 3 staat daarin allemaal op 1 of 2 puntjes van elkaar.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit seizoen was onze thuis en uitbalans helemaal niet zo scheef trouwens.
Als ik het goed heb hebben we dit seizoen zelfs meer punten gepakt in uitwedstrijden dan Ajax en PSV.
Had beter kunnen zeggen, laatste 5 jaar want ik bedoelde idd vooral op die 3 jaren onder Koeman. Thuis vrijwel onverslaanbaar, maar uit een keer of 3 teveel verloren steeds.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, dat is pas sinds Koeman zo. Daarvoor wonnen de Groningens en De Graafschappen met enige regelmaat in de Kuip
Onder Koeman was dat verschil wel iets groter volgens mij. Toen verloor je elk jaar PEC-uit, nu pak je (op basis van individuele kwaliteit) nog die punt die het verschil maakt. En keer je een vreselijke 1e helft in Heerenveen nog om tot winst. Net die 4-6 uit punten die je onder Koeman tekort kwam voor een titel (volgens mij werden we steeds (gedeeld) 2e met ongeveer dat aantal punten op de nummer 1).quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, tot Excelsior uit. Maar de top 3 staat daarin allemaal op 1 of 2 puntjes van elkaar.
Jij was er niet bij tegen Heracles?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:15 schreef Roland010 het volgende:
De wave in de Kuip... heiligschennis blijft het.
Ja zeker welquote:
Sarcastisch? Volgens mij was dat ook bloedserieus.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:27 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
maar toen was het een soort van sarcastisch... Nu is het bloedserieus 'sfeer maken'.
Volgens mij niet. In ieder geval niet meegedaanquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sarcastisch? Volgens mij was dat ook bloedserieus.
Ajax en PSV waren in hun kampioensjaren net zo goed ongenaakbaar in eigen huis. Het is juist de kunst om uit ook goed te presteren.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:02 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Had beter kunnen zeggen, laatste 5 jaar want ik bedoelde idd vooral op die 3 jaren onder Koeman. Thuis vrijwel onverslaanbaar, maar uit een keer of 3 teveel verloren steeds.
Maar toch, het verschil thuis-uit is bij ons volgens mij al jaren wat in disbalans ten opzichte van de andere 2 topclubs? Had natuurlijk ook met kwaliteit te maken (en met leeftijd/ervaring), die extra '12e man' soms teveel nodig hebben.
Het waren mij iets teveel pogingen voor sarcasmequote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:27 schreef Roland010 het volgende:
[..]
Ja zeker wel![]()
maar toen was het een soort van sarcastisch... Nu is het bloedserieus 'sfeer maken'.
Heb dit vanmiddag gekeken op een PSVR. Ondanks dat het niet echt 3D is is het wel erg gaaf haha. Deze technologie over 5-10 jaar gaat echt apart worden.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 16:31 schreef Dekatria het volgende:
Als we het hebben over mooie beelden trouwens:
Beetje treurig om dan die klapharken te zien die bij een goal meteen hun smartphone erbij pakkenblijf dan gewoon thuis.
Voor de mensen die meededen volgens mij wel.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij niet. In ieder geval niet meegedaan
Dat hoop ik nietquote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Sarcastisch? Volgens mij was dat ook bloedserieus.
Het überhaupt doen is toch al sarcastisch genoeg?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:39 schreef MPC60 het volgende:
Hoe doe je trouwens sarcastisch de wave? Net niet of zo?
Precies, maar bij ons was dat contrast volgens mij vaak gemiddeld wat groter vaak. Vooral ook door net dat beetje gebrek aan kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax en PSV waren in hun kampioensjaren net zo goed ongenaakbaar in eigen huis. Het is juist de kunst om uit ook goed te presteren.
Ajax had in hun kampioensjaren (vanaf 2000 bekeken) tussen de 70 en 80 punten, aanzienlijk minder dus dan wij dit seizoen. Dat ongenaakbare van Ajax valt dus ook nog wel mee.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 22:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ajax en PSV waren in hun kampioensjaren net zo goed ongenaakbaar in eigen huis. Het is juist de kunst om uit ook goed te presteren.
Wat een kut kleuters bij de knvb of wie dat besloten heeft.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 08:23 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)feyenoord-shirt.html
Is dit gebruikelijk tijdens interlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |