Niet direct, pas nadat ze bekeken zijn. Maar blijkbaar vallen autisten voor marokkanen wel meteen af. En wat is jouw commentaar -daar-op?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kennelijk vallen Mocro's direct af.
Ik hanteer geloof ik een uitstervende ideologie. Ik ga namelijk uit van individuen en karakters en niet groepen en afkomst om een oordeel te vormen over een INDIVIDU.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet direct, pas nadat ze bekeken zijn. Maar blijkbaar vallen autisten voor marokkanen wel meteen af. En wat is jouw commentaar -daar-op?
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ga badmintonnen of zo.
Trouwens...de vraag "wat is autisme" is eigenlijk best een hele goeie vraag (ik meen 't).quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af in hoeverre autisme bestaat.
quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ga badmintonnen of zo.
Waarom open je dan in dit topic met een opmerking over de groep autisme + "hype"?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik hanteer geloof ik een uitstervende ideologie. Ik ga namelijk uit van individuen en karakters en niet groepen en afkomst om een oordeel te vormen over een INDIVIDU.
Zoals autisme dus? Want dat gebeurt toch wel hier op fok? Werd ook nooit door de crew afgestraft, je mocht gewoon autisten zwartmaken wat je maar wilde, maaaandenlang.quote:Dat anti-Mocro geneuzel hier is gewoon ouderwets racisme. Dat mag tegenwoordig niet meer gezegd worden, want policor en weet ik wat... Maar ergens, in een niet zo ver verleden, werd er gewoon vanuit gegaan dat je mensen niet per direct afkeurt op basis van onveranderlijke eigenschappen.
Lijkt me wel gaaf!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ja sorry.
Ga flierjeleppen ofzo.
Moeilijk... de waarheid is dat men mij dat label heeft willen opplakken en ik er niet zo in geloof, derhalve zie ik autisme niet als onveranderlijk... ik geloof niet eens dat het bestaat.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom open je dan in dit topic met een opmerking over de groep autisme + "hype"?
Daarmee ...kom je hypocriet over...toch?
Of wilde je alleen maar ff KLB-trollen? Kan natuurlijk ook (dat je gewoon niet serieus was daar).
Maar kan ook dat je gewoon een hypocriete (en transparante) klapjosti bent. ben benieuwd.
[..]
Zoals autisme dus? Want dat gebeurt toch wel hier op fok? Werd ook nooit door de crew afgestraft, je mocht gewoon autisten zwartmaken wat je maar wilde, maaaandenlang.
Dat het bestaat als factor is iets wat voor mij een vaststaand iets is. Daarvoor heb ik al -teveel- IRL bewijs gezien. Autisten bestaan echt...ja, ook vrouwen die nog maar net de diagnose hebben (en dit is het gros van de hype van tegenwoordig). De nep-autisten haal ik er zo uit, zelfs op fok kan ik autisme al redelijk snel herkennen. Maar het is echt. En ik spreek uit praktijkervaring.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moeilijk... de waarheid is dat men mij dat label heeft willen opplakken en ik er niet zo in geloof, derhalve zie ik autisme niet als onveranderlijk... ik geloof niet eens dat het bestaat.
Verzet waartegen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat het bestaat als factor is iets wat voor mij een vaststaand iets is. Daarvoor heb ik al -teveel- IRL bewijs gezien. Autisten bestaan echt...ja, ook vrouwen die nog maar net de diagnose hebben (en dit is het gros van de hype van tegenwoordig). De nep-autisten haal ik er zo uit, zelfs op fok kan ik autisme al redelijk snel herkennen. Maar het is echt. En ik spreek uit praktijkervaring.
En ik ben niet anders gewend hier dan dat ik gelijk met een disclaimer zal moeten komen....als je me niet gelooft, dan geloof je me toch lekker niet? Dan gelooft niemand hier me. Ik verzet m'n werk dan gewoon naar elders, maar ik ga verzetten
"Verzet" in de zin van "verplaatsen" (iets met context goed kunnen begrijpen?).quote:
Vreemd. Mij is juist steeds gezegd dat autisten juist een abnormale empathie hebben en daarom zo vaak in problemen komen.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verzetten in de zin van "verplaatsen" (iets met context goed kunnen begrijpen?).
Maar ik merk wel vaker dat juist de hokjesdenkers de eigenschappen bezitten die door deze mensen aan autisten toebedeeld worden (zoals geen empathie hebben of inherent asociaal zijn of dom zijn).
Definieer "abnormale empathie" en in wel opzicht "deze empathie" wat voor invloed dit op "vaak problemen" heeft.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd. Mij is juist steeds gezegd dat autisten juist een abnormale empathie hebben en daarom zo vaak in problemen komen.
Abnormaal hoge empathie: als in zaken niet kunnen loslaten of in perspectief zien, dingen zo aantrekken dat functioneren beperkt wordt.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Definieer "abnormale empathie" en in wel opzicht "deze empathie" wat voor invloed dit op "vaak problemen" heeft.
Hoge empathie =/ dingen niet kunnen loslaten (dit even voor de duidelijkheid).quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Abnormaal hoge empathie: als in zaken niet kunnen loslaten of in perspectief zien, dingen zo aantrekken dat functioneren beperkt wordt.
Overgevoelig, zelfs.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoge empathie =/ dingen niet kunnen loslaten (dit even voor de duidelijkheid).
Dat zeg ik, ik zie weinig verschil tussen autisten en niet autisten.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het slecht dingen kunnen loslaten is een heel relatief iets. Niet-autisten hebben hier kinstens net zoveel moeite mee als autisten. Kijk alleen maar naar alle aandacht die iets als "de comfortzone" krijgt...de comfortzone is niks anders als een niet-autistische uiting van waar autisten van rigiditeit "beschuldigd/weggezet" worden.
Ook het feit dat veel niet-autisten niet op de waarheid van hun fouten aangesproken kunnen worden (vaak in de trend van "gelijk hebben =/ gelijk krijgen") is een indicatie voor hun eigen rigiditeit en hun eigen dwanggevoelens om controle te behouden.
Het uit zich anders. En qua beleving en manier van denken zijn ze echt wel anders. Maar wel leuk dat je (blijkbaar) iets ziet hier.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat zeg ik, ik zie weinig verschil tussen autisten en niet autisten.
Ik pas mezelf aan aan types zoals jij.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, die zieke shit is meer voor types als jij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |