Liever niet.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:27 schreef Remqo het volgende:
Dus nu kunnen we autisme ook bij de Marokkanen in de schoenen schuiven?
Maar de hamvraag blijft, nu het geslacht Homo van Marokkaanse bodem blijkt te komen, zou dat een puls betekenen in de betonscharen-industrie?quote:
Proestquote:Op vrijdag 9 juni 2017 20:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar de hamvraag blijft, nu het geslacht Homo van Marokkaanse bodem blijkt te komen, zou dat een puls betekenen in de betonscharen-industrie?
Je had 300.000 jaar geleden geen islam, domme idioot.quote:Op woensdag 7 juni 2017 23:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
omdat het zionisme / rotshild nog niet actief was,, iedereen was baas over eigen land.
islam is er altijd geweest
Zitten daar mocro's tussen?quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn er ook wel, maar dan moet je wel nog een stukje verder terugkijken.
[ afbeelding ]
Hoe dan ook, als ik een kans krijg om jou af te zeiken zal ik 'm niet laten liggen. Ik heb de pik op jou!quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat hebben autisten en inlevingsvermogen volgens jou dan met elkaar te maken?
Dat autisten geen empathie zouden hebben, is alweer achterhaald.
Maar volgens jou is de status van een autist er 1 die geen inlevingsvermogen heeft en dat mensen zoals jij beter is dat een autist...-daarom- wil je dat zoveel mogelijk mensen dat soort crap blijven geloven......net zoals veel marokkanen willen blijven geloven dat hun bevolkingsgroep helemaal niet zo crimineel is en dat ze er als 't ware ingeluisd worden...ofzo. Hoe dan ook, ze hebben naar eigen zeggen onder de streep niks fout gedaan (wat bijna alle andere bevolkingsgroepen allang al niet meer geloven maar dat kan dat soort marokkanen niks boeien).
Tsja...1 van m'n favoriete moviequotes is dan ook "What's the point of living...if you don't have a dick?"quote:Op vrijdag 9 juni 2017 21:53 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Hoe dan ook, als ik een kans krijg om jou af te zeiken zal ik 'm niet laten liggen. Ik heb de pik op jou!
minus 250.000. jaar evolutie en seks met Neanderthalersquote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nederlanders hebben moeite hun roots te accepteren. We zijn gewoon allemaal Berbers.:D
Hoi Marokkaantje.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:13 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
minus 250.000. jaar evolutie en seks met Neanderthalers
Er zit kroeshaar in mijn familie schat, dus voor mij was het sowieso al duidelijk dat er bij mij iets (Noord-)Afrikaans in zit.quote:
Hoeft niet hoor. Ik heb gewoon superglad en steil haar en ben gewoon Noord-Afrikaanse.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er zit kroeshaar in mijn familie schat, dus voor mij was het sowieso al duidelijk dat er bij mij iets (Noord-)Afrikaans in zit.
Nee, maar andersom wel.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:19 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik heb gewoon superglad en steil haar en ben gewoon Noord-Afrikaanse.
nee hij is wel echt iemand met moslim achtergrond... hij ging ooit meedoen in F&L, op een manier, dat kan je niet faken...quote:Op vrijdag 9 juni 2017 19:42 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon een Nederlandse zolderbewoner die denkt dat hij een grappige troll neerzet.
Het tegendeel is echter waar
haha de waarheid doet pijn ..zeker wanneer ze te horen krijgen dat ze Marokkanen zijn.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 01:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nederlanders hebben moeite hun roots te accepteren. We zijn gewoon allemaal Berbers.:D
Hahahahahahahhahahaha! 😂😂quote:Op zaterdag 10 juni 2017 02:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
haha de waarheid doet pijn ..zeker wanneer ze te horen krijgen dat ze Marokkanen zijn.
hahahaquote:Op zaterdag 10 juni 2017 02:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
haha de waarheid doet pijn ..zeker wanneer ze te horen krijgen dat ze Marokkanen zijn.
Jaa. Hoe gaat het vasten? Ben de weken aan het aftellen naar Marokko.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 03:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
We zitten al op de helft...tijd vliegt
Was dat maar zoquote:Op zaterdag 10 juni 2017 11:00 schreef Pharkus het volgende:
Dat betekent dan ook dat de eerste homo marokkaan was, altijd al gedacht.
Afrikanen en Marokkanen hebben de piramide gebouwd.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:
Dit topic doet me denken aan een keer dat een neger respect en aanzien van me eiste, omdat de mens uit Afrika komt.Vent had helemaal niks bereikt in z'n leven, maar ik moest hem wel als een prins behandelen, omdat duizenden jaren terug mijn voorouders uit het gebied kwamen waar hij recentelijker vandaan komt.
De mens klom net uit de bomen, neukte af en toe nog een chimpansee, had nog geen cultuur, dat gebied kon nog niet eens 'Afrika' genoemd worden omdat taal nog niet bestond, MAAR IK MOEST MIJN ROOTS NIET ONTKENNEN, WANT DE AFRIKAANSE CULTUUR IS DE BAKERMAT VAN DE HELE WERELD!!! Hij geloofde voorheen ook totaal niet in de evolutietheorie, maar toen het op dat moment zijn kleine ego kon strelen ineens wel. Over etnocentristisch identiteitspolitiek met een minderwaardigheidscomplex gesproken.
Stelt niet veel voor dit jaar, wanneer ben je terug dan?of moet je nog gaan..quote:Op zaterdag 10 juni 2017 14:11 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Jaa. Hoe gaat het vasten? Ben de weken aan het aftellen naar Marokko.
Moet nog gaaaaaaaaaaaaaaaan.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 17:11 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Stelt niet veel voor dit jaar, wanneer ben je terug dan?of moet je nog gaan..
Zo'n soort figuur was het.quote:Op zaterdag 10 juni 2017 15:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Afrikanen en Marokkanen hebben de piramide gebouwd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |