Begrijp ik. Nee, ik ga touren.quote:Op zondag 11 juni 2017 19:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha kan ook wel lekker zijn.. maar dan niet constant met zoveel familie in je nek.
Is relaxt om tot rust te komen.
Tetouan is mooi ja.. wil ik sowieso weer naartoe.
Blijf je deze zomer alleen in de omgeving of ga je ook touren?
Nice,ga je alleen??quote:
Ja. Ik zag het, maar die demonstratie is niet van dezelfde aard als die van de demonstraties in Rif.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nice,ga je alleen??
Kijk dit :
Mega demonstratie in Rabat op Nieuwsuur - تغطية الهولندي عن مسيرة بالرباط
Zei toch dat het zich (helaas)aan het uitbreiden is..ook buiten de Rif
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 12 juni 2017 00:21 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja. Ik zag het, maar die demonstratie is niet van dezelfde aard als die van de demonstraties in Rif.
Ja klopt,,maar het lijkt nu wel over te waaien .quote:Op maandag 12 juni 2017 00:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In Rif demonstreren ze dagelijks en in Rabat niet.
Wat vermoed je?quote:Op maandag 12 juni 2017 00:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ja klopt,,maar het lijkt nu wel over te waaien .
Sowieso zit er weer luchtje aan deze "demonstraties" ..dat gevoel had ik ook al met de zogenaamde Arabische "lentes"
Een voorbeeldje.. zo een vrouwtje wat de rol van Zafzafi heeft overgenomen krijgt nu veel commentaar omdat ze was gearresteerd en snel weer vrijgelaten is.quote:
Wat voor addertje zou er onder het gras liggen dan? Ik weet het niet.quote:Op maandag 12 juni 2017 01:00 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een voorbeeldje.. zo een vrouwtje wat de rol van Zafzafi heeft overgenomen krijgt nu veel commentaar omdat ze was gearresteerd en snel weer vrijgelaten is.
Veel denken nu dat er een adder onder het gras zit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |