Niet iedereen is zo seksueel gefrustreerd als jij bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je haar vader nou 3 geiten geeft mag je doen wat je wil
Hoe kom je aan die wijsheden?quote:Op zondag 11 juni 2017 15:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo seksueel gefrustreerd als jij bent.
Ben er afgelopen zomer snel doorheen gereden in de avond..maar nog niks van kunnen zien.quote:Op zondag 11 juni 2017 01:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Tanger ooit gezien of wordt dat ook eerste keer?
OMG! Ok, ik ga je echt goed Tanger en Tetouan laten zien. Beloofd!quote:Op zondag 11 juni 2017 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben er afgelopen zomer snel doorheen gereden in de avond..maar nog niks van kunnen zien.
hhhhh safiquote:Op zondag 11 juni 2017 16:50 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
OMG! Ok, ik ga je echt goed Tanger en Tetouan laten zien. Beloofd!
In Tanger en Tetouan merk je niks van hetgeen gaande is in Rif. Gelukkig. Hoe ga jij het doen straks in Rif?quote:Op zondag 11 juni 2017 17:43 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hhhhh safi
hoop wel dat de rust wat terugkeert wanneer wij richting marokko gaan ..of is bij jullie gewoon tranqilo?
Ik zit in Oujda he,quote:Op zondag 11 juni 2017 17:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
In Tanger en Tetouan merk je niks van hetgeen gaande is in Rif. Gelukkig. Hoe ga jij het doen straks in Rif?
Vond het een vrij volwassen reactie voor mijn doen. Kan beter zeggen dat het Marokko een zinkend schip die alle ratten inmiddels hebben verlaten dan dat het allemaal haatdragende terroristen zijn. Komt het uiteindelijk wel op neer natuurlijk, maar vond ik niet gepast hier.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat volwassen worden schiet maar niet op bij jou hè?
Oh, dacht echt gewoon hele vakantie in Nador. Nee ok, dan heb je er weinig last van. In de grote steden wordt hier en daar gedemonstreerd, maar het is gewoon relatief rustig.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zit in Oujda he,
Misschien dat ik een dag of 2 opbezoek ga bij familie in Nador..voor de rest ben ik daar toch niet.
Maar de protesten zijn nu ook in de grotere steden , Casa ,Rabat etc dacht dat bij jullie misschien ook onrustig was.
Ben je gek..ik hou het daar max 3 dagen vol.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:06 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Oh, dacht echt gewoon hele vakantie in Nador. Nee ok, dan heb je er weinig last van. In de grote steden wordt hier en daar gedemonstreerd, maar het is gewoon relatief rustig.
Hahahaha rkempou leven, yek. Hoor wel vaker dat shab Hoceima een beetje 'apart' zijn. Maar als je eenmaal een zomer in Tetouan/Tanger hebt meegemaakt weet ik zeker dat je nooit meer anders wil en daar een huisje wil. Echt.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben je gek..ik hou het daar max 3 dagen vol.
Mooi zo als ik maar van mijn vakantie kan genieten ,heb geen zin in al die onzin.
Is apart volk die van Al-Hoceima
Zijn het daar dan toch niet allemaal lieverdjes?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ben je gek..ik hou het daar max 3 dagen vol.
Mooi zo als ik maar van mijn vakantie kan genieten ,heb geen zin in al die onzin.
Is apart volk die van Al-Hoceima
Wat heeft het ermee te maken? Ooit op het platteland van Marokko geweest? Nogal logisch dat je er na een paar dagen klaar mee bent. Vooral als je op vakantie bent.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn het daar dan toch niet allemaal lieverdjes?
Ik meende toch echt iets te lezen over onrust en demonstratiesquote:Op zondag 11 juni 2017 18:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat heeft het ermee te maken? Ooit op het platteland van Marokko geweest? Nogal logisch dat je er na een paar dagen klaar mee bent. Vooral als je op vakantie bent.
Ja, maar wat heeft dat te maken met niet lieverdjes zijn? Mensen hebben toch bepaalde rechten en dus ook het recht op demonstreren? Dat maakt ze niet minder lief.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:40 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik meende toch echt iets te lezen over onrust en demonstraties
En het feit dat er schijnbaar dermate veel onrust mee gepaard is dat een gerenommeerde lafbek als psvcl er niet in de buurt durft te komen?quote:Op zondag 11 juni 2017 18:41 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat te maken met niet lieverdjes zijn? Mensen hebben toch bepaalde rechten en dus ook het recht op demonstreren? Dat maakt ze niet minder lief.
Nogmaals, wat heeft dat te maken met lieverdjes? Je weet echt niet wat je zegt.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
En het feit dat er schijnbaar dermate veel onrust mee gepaard is dat een gerenommeerde lafbek als psvcl er niet in de buurt durft te komen?
Perceptie. Mensen die onrust veroorzaken worden hier niet als lieverdjes gezienquote:Op zondag 11 juni 2017 18:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Nogmaals, wat heeft dat te maken met lieverdjes? Je weet echt niet wat je zegt.
Tjah, dit boeit me gewoon, daar kan ik toch niks aan doen? Had god vrouwenreten niet zo lekker moeten maken.quote:Op zondag 11 juni 2017 15:30 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat boeit het jou hoe dames zich kleden?
Haha kan ook wel lekker zijn.. maar dan niet constant met zoveel familie in je nek.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:36 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahahaha rkempou leven, yek. Hoor wel vaker dat shab Hoceima een beetje 'apart' zijn. Maar als je eenmaal een zomer in Tetouan/Tanger hebt meegemaakt weet ik zeker dat je nooit meer anders wil en daar een huisje wil. Echt.
Sowieso jonge..quote:Op zondag 11 juni 2017 18:36 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zijn het daar dan toch niet allemaal lieverdjes?
Doe normaal.quote:Op zondag 11 juni 2017 18:06 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Vond het een vrij volwassen reactie voor mijn doen. Kan beter zeggen dat het Marokko een zinkend schip die alle ratten inmiddels hebben verlaten dan dat het allemaal haatdragende terroristen zijn. Komt het uiteindelijk wel op neer natuurlijk, maar vond ik niet gepast hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |