abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:32:48 #26
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171689742
quote:
14s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:25 schreef Q. het volgende:

[..]

Minimaal de helft slopen, ding is veel te groot voor het verzorgingsgebied. Bij voorkeur helemaal slopen en er een meer traditioneel centrum van maken, beetje zoals Winkelcentrum Terwijde.
Ik doe voor m'n studie nu een onderzoek in verschillende buurten in Utrecht en ik was nog nooit in Leidsche Rijn geweest. Heel de dag in dat Winkelcentrum gestaan en ik was echt verbaasd hoe compleet ander volk je daar ziet dan als je door de rest van Utrecht fietst. De hele sfeer gaf het idee alsof ik in één of ander middelgroot stadje compleet ergens anders in Nederland was. (inb4: dat is ook zo :P)

Kwam natuurlijk ook door het complete gebrek aan gebouwen van meer dan 20 jaar oud
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:37:35 #27
141482 Q.
JurassiQ
pi_171689850
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik doe voor m'n studie nu een onderzoek in verschillende buurten in Utrecht en ik was nog nooit in Leidsche Rijn geweest. Heel de dag in dat Winkelcentrum gestaan en ik was echt verbaasd hoe compleet ander volk je daar ziet dan als je door de rest van Utrecht fietst. De hele sfeer gaf het idee alsof ik in één of ander middelgroot stadje compleet ergens anders in Nederland was. (inb4: dat is ook zo :P)

Dat is ook zo. Het is een compleet andere stad, tegen Utrecht aan geplakt. Met een eigen cultuur. Heeft weinig met Utrecht te maken.
For great justice!
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:45:18 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171690016
quote:
6s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Het is een compleet andere stad, tegen Utrecht aan geplakt. Met een eigen cultuur. Heeft weinig met Utrecht te maken.
Je hebt ook gelijk, maar voor een Utrecht's project binnen de gemeentegrenzen en op 10 minuutjes fietsen van Lombok verwacht je niet zo'n dag en nachtverschil ofzo. Laten we het erop houden dat ik het heb onderschat. Ik dacht dat mensen hier overdreven, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:01:32 #29
141482 Q.
JurassiQ
pi_171690316
Wij overdrijven noooooit. 8-)
For great justice!
pi_171690364
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:32 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik doe voor m'n studie nu een onderzoek in verschillende buurten in Utrecht en ik was nog nooit in Leidsche Rijn geweest. Heel de dag in dat Winkelcentrum gestaan en ik was echt verbaasd hoe compleet ander volk je daar ziet dan als je door de rest van Utrecht fietst. De hele sfeer gaf het idee alsof ik in één of ander middelgroot stadje compleet ergens anders in Nederland was. (inb4: dat is ook zo :P)

Kwam natuurlijk ook door het complete gebrek aan gebouwen van meer dan 20 jaar oud
Ik had die ervaring toen ik het plaatje van verkiezingsuitslag. Overal progressief, hier en daar wat plukjes Denk en PVV (op plekken dat je dat verwacht), Leidsche Rijn volledig conservatief (VVD). Als Leidsche Rijn niet bij Utrecht zou horen zouden GL en D66 misschien wel een meerderheid behalen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen :D
pi_171690725
Dat is dan nog één voordeel van Leidsche Rijn; grotere VVD in de gemeenteraad. Zonder Leidsche Rijn zou het stadsbestuur hier net zo eng worden als in Nijmegen. Zie je wel; ik wist wel dat Leidsche Rijn een functie had!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:27:36 #32
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_171690874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 14:45 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hebt ook gelijk, maar voor een Utrecht's project binnen de gemeentegrenzen en op 10 minuutjes fietsen van Lombok verwacht je niet zo'n dag en nachtverschil ofzo. Laten we het erop houden dat ik het heb onderschat. Ik dacht dat mensen hier overdreven, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
In Het Zand zou ik best willen wonen als alternatief voor mijn mooie Lunetten; Elinkwijk bleek helaas niet haalbaar met mijn woonwensen ;( . Maar ach, ik ben ook eigenlijk een noordelijke plattelander in mijn hart. 8-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_171705605
Gaat er nog iemand morgen naar de eerste Utrechtse canal parade kijken? Ik heb echt zo'n voorgevoel dat het een kneuterige uitvoering van de Amsterdamse versie is met 25 kleine bootjes, je hoort of ziet er zo weinig over.
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_171705859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:18 schreef Gripper het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de eerste Utrechtse canal parade kijken? Ik heb echt zo'n voorgevoel dat het een kneuterige uitvoering van de Amsterdamse versie is met 25 kleine bootjes, je hoort of ziet er zo weinig over.
Is dat morgen dan? :D

Ik snap de behoefte niet zo. Vind de opblaasbootjes parade leuker. :s)
-nee-
pi_171711859
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:18 schreef Gripper het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de eerste Utrechtse canal parade kijken? Ik heb echt zo'n voorgevoel dat het een kneuterige uitvoering van de Amsterdamse versie is met 25 kleine bootjes, je hoort of ziet er zo weinig over.
In 'mijn' kringen hoor je er zat over. En dan ben ik een ouwe burgerlijke gezapige met vrouw en kinderen, net als veel mensen met wie ik contact heb.
En ja, ik ga wel ff, maar denk niet dat ik joelend aan het water zal staan.

Het idee is trouwens ook dat het kneuterig mag zijn. Minder commercie en vol bedrijfsboten, meer doelgroep.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171711984
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:18 schreef Gripper het volgende:
Gaat er nog iemand morgen naar de eerste Utrechtse canal parade kijken? Ik heb echt zo'n voorgevoel dat het een kneuterige uitvoering van de Amsterdamse versie is met 25 kleine bootjes, je hoort of ziet er zo weinig over.
Nee ik ga naar Ameland Beach Rugby maar daar zijn ook genoeg vrouwen uit de doelgroep.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_171712070
quote:
6s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:31 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Is dat morgen dan? :D

Ik snap de behoefte niet zo. Vind de opblaasbootjes parade leuker. :s)
Die gaat niet door.

De behoefte kwam volgens mij van kleine homokroegen -en organisaties uit Tilburg en Utrecht. Die krijgen volgens de organisatie geen boot meer in Amsterdam omdat elk bedrijf en ministerie daar graag een boot wil hebben om te laten zien hoe gayfriendly ze zijn.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_171712105
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die gaat niet door.

De behoefte kwam volgens mij van kleine homokroegen -en organisaties uit Tilburg en Utrecht. Die krijgen volgens de organisatie geen boot meer in Amsterdam omdat elk bedrijf en ministerie daar graag een boot wil hebben om te laten zien hoe gayfriendly ze zijn.
^O^
Correct.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 15:37:11 #39
21636 Feestkabouter
pi_171712415
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:21 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die gaat niet door.

De behoefte kwam volgens mij van kleine homokroegen -en organisaties uit Tilburg en Utrecht. Die krijgen volgens de organisatie geen boot meer in Amsterdam omdat elk bedrijf en ministerie daar graag een boot wil hebben om te laten zien hoe gayfriendly ze zijn.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:23 schreef Vanyel het volgende:

[..]

^O^
Correct.
TE (politiek) correct als je het mij vraagt
pi_171712600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:37 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

[..]

TE (politiek) correct als je het mij vraagt
wat bedoel je?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_171712682
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:37 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]


[..]

TE (politiek) correct als je het mij vraagt
Huh? Die grote organisaties of de organisatie van de Utrechtse vaarderij?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171713440
Nou, dat was ook precies waarom ik me afvroeg of het de moeite waard was om ff te gaan kijken. Vroeger ging ik een dagje naar Amsterdam om 1 groot drijvend circus te zien met boten waar de latexdampen vanaf sloegen, Griekse strijders met alleen een stukje aluminiumfolie om hun tampeloeris en verentooien enzo.

Nu zijn het allemaal boten van de gemeente of bedrijven (INGAY, Vodafone-4GAY), gevuld met mensen in een wit shirtje die laten zien hoe vreselijk tolerant ze wel niet zijn.
Hoopte dat het bij ons in Utrecht dan nog net wat authentieker zou zijn. beetje zoals begin jaren 2000 toen moeders langs de kant hun kinderen de handen voor de ogen hielden als het allemaal een beetje tè werd :P
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 15 juni 2017 @ 16:29:10 #43
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_171713457
Omdat we het een tijdje terug over 't Goylaan hadden, hier de evaluatie:

quote:
Nieuwe inrichting voor ‘t Goylaan
’t Goylaan heeft in 2016 een nieuwe inrichting gekregen met een brede middenberm en een dubbele rij bomen. Aan beide kanten ligt nu een brede stoep, daarnaast een ruim fietspad en 1 rijstrook voor auto’s. Er zijn nieuwe oversteekplaatsen voor fietsers en voetgangers aangebracht. Nieuwe, energiezuinige verlichting zorgt voor een mooier aanzicht. In mei 2017 is het project met een evaluatie afgerond.
https://www.utrecht.nl/wo(...)projecten/t-goylaan/
pi_171713916
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:27 schreef Gripper het volgende:
Nou, dat was ook precies waarom ik me afvroeg of het de moeite waard was om ff te gaan kijken. Vroeger ging ik een dagje naar Amsterdam om 1 groot drijvend circus te zien met boten waar de latexdampen vanaf sloegen, Griekse strijders met alleen een stukje aluminiumfolie om hun tampeloeris en verentooien enzo.

Nu zijn het allemaal boten van de gemeente of bedrijven (INGAY, Vodafone-4GAY), gevuld met mensen in een wit shirtje die laten zien hoe vreselijk tolerant ze wel niet zijn.
Hoopte dat het bij ons in Utrecht dan nog net wat authentieker zou zijn. beetje zoals begin jaren 2000 toen moeders langs de kant hun kinderen de handen voor de ogen hielden als het allemaal een beetje tè werd :P
Het zou authentieker moeten zijn maar vaak moeten dat soort dingen ook groeien. De eerste rubberbootmissie was ook erg klein en werd ieder jaar groter.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:04:32 #45
62913 Blik
The one and Only!
pi_171714049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:29 schreef Neelix het volgende:
Omdat we het een tijdje terug over 't Goylaan hadden, hier de evaluatie:

[..]

https://www.utrecht.nl/wo(...)projecten/t-goylaan/
Samenvatting?
pi_171714082
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Samenvatting?
Lot van Hooijdonk is geweldig!!! Bewoners die er dagelijks last van hebben moeten hun bek houden!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:07:46 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_171714118
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 17:06 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Lot van Hooijdonk is geweldig!!! Bewoners die er dagelijks last van hebben moeten hun bek houden!
Check! :7
For great justice!
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:08:11 #48
141482 Q.
JurassiQ
pi_171714130
Als je zo graag wil autorijden ga je naar in Nieuwegein of LR wonen. :{w
For great justice!
  † In Memoriam † donderdag 15 juni 2017 @ 23:46:06 #49
21636 Feestkabouter
pi_171723449
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 15:48 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Huh? Die grote organisaties of de organisatie van de Utrechtse vaarderij?
het gaat om Gay Pride, niet om het tonen dat je achter de Gay Pride staat. toch?
tenminste dat is wat mijn interpretatie is. eigenlijk zou van geen enkele boot bekend mogen zijn van welke organisatie de mensen op die boot zijn. dat mag op zo'n dag namelijk geen enkele rol spelen.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 00:29:26 #50
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_171724307
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 16:27 schreef Gripper het volgende:

Nu zijn het allemaal boten van de gemeente of bedrijven (INGAY, Vodafone-4GAY), gevuld met mensen in een wit shirtje die laten zien hoe vreselijk tolerant ze wel niet zijn.
Hoopte dat het bij ons in Utrecht dan nog net wat authentieker zou zijn. beetje zoals begin jaren 2000 toen moeders langs de kant hun kinderen de handen voor de ogen hielden als het allemaal een beetje tè werd :P
#jesuisgay , maar toch heb ik dat liever dan obsceen gedrag omdat de groep oplegt dat dat zo hoort

Wat betreft 't Goylaan, ik vind het een verbetering, ik fiets er met meer plezier en gemak overheen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')